Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 8573
Sitat av Joachimsen
Høres flott ut, men forsalg til hva som skjer etter pizza?
Vis hele sitatet...
Not rly,. siden det aner meg at ikke alle er over 18 blir det uaktuelt å gå på byen. Alternaivet er jo å bare bli sittende på dolly?
Kommer vi i 8tiden kan vi regne med å få maten 20:45? Deretter blir vi nok sittende noen timer å prate, drikke og spise?

Hvis ikke kan vi si at vi først møtes på dolly i 8tiden, for etterpå å stikke til Mats om han fremdeles er interessert
Sitat av Petter Pan
Not rly,. siden det aner meg at ikke alle er over 18 blir det uaktuelt å gå på byen. Alternaivet er jo å bare bli sittende på dolly?
Kommer vi i 8tiden kan vi regne med å få maten 20:45? Deretter blir vi nok sittende noen timer å prate, drikke og spise?

Hvis ikke kan vi si at vi først møtes på dolly i 8tiden, for etterpå å stikke til Mats om han fremdeles er interessert
Vis hele sitatet...
Derfor jeg egentlig stemmer for dolly først, siden det blir litt lettere for oss under 18. Men som sagt, dette må ikke bli opp til meg.
Sitat av Joachimsen
Derfor jeg egentlig stemmer for dolly først, siden det blir litt lettere for oss under 18. Men som sagt, dette må ikke bli opp til meg.
Vis hele sitatet...
Jaok sounds nice. Men jeg har en viktig ting å meddele; Fredag 19 er uaktuellt. Da er jeg på flaska, min nest beste venn.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Å herregud. Jeg får kanskje oppleve mitt første nFF-treff. Skal nemlig til Stavanger i morgen og blir der til søndag. Skal prøve å komme meg dit.
Planen var egentlig helgen etter førstkommende,. men altså,.. for min del kan vi mer en gjerne ta det nå til helgen .. faktisk hadde det vært ganske greit i grunn

EDIT:
Vi burde prøve oss på et nytt gruppebilde
http://bilete.no//6557.jpg
Sist endret av Petter Pan; 11. september 2008 kl. 22:29.
Nå mener jeg det er på tide at trådstarter gir noen innspill her, om han fremdeles stiller og eventuelt tidspunkt.

Vi trenger en liste om vi skal på dolly, men ser at det er problematisk for folk så lenge de ikke har noe tidspunkt å gå etter, så det må vi ordne NÅ.

Regner med at vi kan glemme å treffes i dag siden ingen har komt til noen ordentlig konklusjon, men nå må vi få ræva i gir her.
Ser ut som trådstarter er død.
Treff klokken 20.00 på dolly i stavanger lørdag 20. sept.
Etterpå kan vi enten finne på noe, som bowling eller noe, og om vi fortsatt holder sammen en liten gjeng kan vi dra på byen eller noe å konsumere noen øl. Dog er det uaktuelt for de under 18 da.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Klokken 20 den 20. Den er grei!
Sitat av møkk
Ser ut som trådstarter er død.
Treff klokken 20.00 på dolly i stavanger lørdag 20. sept.
Etterpå kan vi enten finne på noe, som bowling eller noe, og om vi fortsatt holder sammen en liten gjeng kan vi dra på byen eller noe å konsumere noen øl. Dog er det uaktuelt for de under 18 da.
Vis hele sitatet...
Om ikke død, later det hvertfall til at han har en veldig uforutsigbar nettverksløsning(jamfør tidligere poster).

Men byen sounds nice. Men liksom ... Operah, Crazy ... nei. Nei!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg vil ha klarhet i noen ting her:

1) Lørdag 20. september klokken 20:00? En gang for alle.
2) Hvilken dolly?
Sitat av Sio
Jeg vil ha klarhet i noen ting her:

1) Lørdag 20. september klokken 20:00? En gang for alle.
2) Hvilken dolly?
Vis hele sitatet...
#1 Ja.
#2 Dolly ved vågen.
Sist endret av Petter Pan; 14. september 2008 kl. 23:50.
EDIT: Ser nesten ut som om vi må utsette det en helg hvis folk skal få fingen ut. Hva sier dere til Lørdag 27 september 20:00 på Dolly?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Usikker på om jeg kan beære dere mitt oppmøte da, pga jobb, men jeg finner ut.
Vel tråden er jo ikke akkurat proppfull av applikanter så kanskje en burde utsette litt ja.
Tror jeg er på jakt den helgen.
Ser ut som en flopp, men jeg skal se om jeg får tid 27.Sept.
Syntes Stavanger-freaks burde engasjere seg litt mer
Sitat av Clr
Ser ut som en flopp, men jeg skal se om jeg får tid 27.Sept.
Syntes Stavanger-freaks burde engasjere seg litt mer
Vis hele sitatet...
Enig Clr. Vi kan ikke bare utsette det heller. Har ikke folk tid nå, er det lite som tyder på at de skal ha tid senere. Jeg syns vi bør få alle som er interessert i å delta til å diskutere hvorvidt vi tar helgen etter førstkommende, eller helgen etter der igjen. Lenger er det ikke vits å utsette det, det er alltid noen som ikke kan.
Akkurat. Men hvis vi sier 27.September Kl 20:00 på Dolly Dimples i Stavanger. Så ser vi hvilken respons folk har til dette forslaget.

Må jo få gang på dette...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Greit, jeg skal se om jeg kan. Kan si nøyaktig senere i dag.
Jeg kommer den 27 september klokken 8 på dolly.
Jeg også, nesten garantert.
Sitat av Joachimsen
Jeg også, nesten garantert.
Vis hele sitatet...
Her gjør vi oss ikke kostbare mr joachimsen, 20:00 sharp. Be ther or be firkantet
Sitat av Petter Pan
Her gjør vi oss ikke kostbare mr joachimsen, 20:00 sharp. Be ther or be firkantet
Vis hele sitatet...
Lett for deg å vifte med seidelen siden du har fylt atten
Men, kommer fremdeles bare nesten garrantert, men om jeg ikke kan skal jeg selvsagt gi beskjed i god tid i forveien.

Og jeg skal virkelig prøve å stille opp, dette har jeg ventet på
Beklager mitt daarlige sammarbeid i denn traaden, dataen min har ikke hatt det helt bra, saa jeg maatte formatere, skal bare innstalere drivere, lese gjennom traaden og saa er jeg paa igjenn
Kan jeg få foreslå at vi må få ræven i gir?

Dette gjelder alle...
Sist endret av Joachimsen; 22. september 2008 kl. 21:36.
har nå lest gjennom postene Fortsatt mulighet for vors her men er alle enige om lørdag 27 da? kl2000 på dolly?
Sitat av MatsBABZ-!
har nå lest gjennom postene Fortsatt mulighet for vors her men er alle enige om lørdag 27 da? kl2000 på dolly?
Vis hele sitatet...
Supert, da har vi den muligheten Og nå endrer vi ikke datoen mer.

Men vors eller fors? Stemmer for pizza først, deretter vors, er alle enige i det? Bedre å bli crama opp i en liten leilighet etter at vi har blitt litt bedre kjent?
Endelig, da er vi alle enige om LØRDAG 27 september klokken 20:00 på DOLLY.
Hva som skjer etterpå får tiden vise, eller?
Sist endret av FredrikThaMan; 23. september 2008 kl. 00:12.
Enig med Fredrik der starter med ett par halvlitere på dolly, så ser vi hvor turen bærer
Sitat av Joachimsen
Men vors eller fors? Stemmer for pizza først, deretter vors, er alle enige i det? Bedre å bli crama opp i en liten leilighet etter at vi har blitt litt bedre kjent?
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. vors eller fors? sikker på at du ikke mener "vorspiel" eller "nachpiel"?:P
Sitat av Petter Pan
Høres bra ut. vors eller fors? sikker på at du ikke mener "vorspiel" eller "nachpiel"?:P
Vis hele sitatet...
Mente selvsagt "vors" eller "nach"

Men hvordan gjør vi dette med dolly? Kanskje lurt å bestille i god tid? Og hvem skal eventuelt ta seg av dette?

Er det eventuelt noe annet vi må tenke på?
Sist endret av Joachimsen; 23. september 2008 kl. 22:18.
jeg er med! menneehh litt nermere beskrivelse av hvor dolly er? Jeg er fra sandnes, vanker ytterst skjelden i stavanger
Sitat av cryo
jeg er med! menneehh litt nermere beskrivelse av hvor dolly er? Jeg er fra sandnes, vanker ytterst skjelden i stavanger
Vis hele sitatet...
Siden du sannsynligvis enten tar 2er bussen, eller toget fra Sandnes, går du av ved Breiavannet.
Toget har siste stopp her, men bussen kjører videre, så hopp av her om du tar den.

Torget og Vågen ligger like ved, gangavstand på et par minutter. Bare følg Breiavannet.

Se link: http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&...2&z=15&iwloc=B
ja, hvor mange blir vi? så kan je ringe og bestille
Regn med meg og drrogern i hvertfall
Tror jeg og SteffenZ kommer
Hva tror dere holder? bord for 10 eller 15?
Kan ikke komme alikevel.. Går sykemeldt og sliter med å bevege meg generellt..
Tendinitt INA står det i sykemeldingen (hva nå en det betyr..)
Vil nå tro at et bor til 10-15 burde holde, men kan vi ikke ta en opptelling på hvem som kommer.

Jeg kommer, alså 1 her.
jeg kommer da er vi 2
Kommer, om jeg så må ditche en klassefest
da har jeg bestilt bord for 10 - 15 personer på dolly ved vågen fra kl 19:30!

De setter ut Lapper på bordene Hvor det står "Norsk Freak Forum" !

Håper så mange som mulig møter opp
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Dang, dette er en jobb helg, er redd jeg ikke kommer da
Ah well, håper det blir vellykket slik at det ikke blir det siste og jeg får en ny sjanse
Kan du ikke få noen til å jobbe for deg da?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Det er fullt kaos på jobb, tro vi er bra desperate etter ansatte for og si det slik.
Jeg har spurt, jeg ville ha denne helgen fri uansett, men jeg tror nesten de begynte og le.
Har den morsomme 13-21 vakten, og grunnet latskap for jeg ikke byttet til en morgenvakt. Men jeg håper på en neste gang
13-21 vakt, hmm, da kan du ta deg lunsj med oss
For å sette meg i rollen som den etterpåkloke, var det ikke en smule ambissiøst å bestille bord til 10 - 15 pers?
Kommer ikke
Sitat av møkk
Kommer ikke
Vis hele sitatet...
Why ..?
Petter pan: jeg sa til dem på dolly at det var veldig usikkert hvor mange som kom, men max 10-15.
men hun sa det ikke var stress, det var ingen andre bord reservasjoner den dagen
da er snart tiden for Treff der noen som tar med kamera? =)