Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 20949
Vi har nå lengre tid planlagt et treff i Oslo, og har kommet fram til at lørdag 9. August kommer vi til å treffes for mat, i utgangspunktet tenkte vi kebab, men vi er åpne for forslag.

Foreløpig påmeldte:
mentalmelt
Sky
Gest

Hvis interessen er der, så møtes vi klokken tre ved trafikanten (kjempepenisen på jernbanetorget) og vi håper på godt oppmøte!

Håper vi sees der

Appendum:
Vi har nå lengre tid planlagt et treff i Oslo, og har kommet fram til at lørdag 9. August kommer vi til å treffes for mat, på Peppes nederst i Karl Johans Gate.



Foreløpig påmeldte:



Kommer:
mentalmelt
Sky
Gest
Silvercrest55
Poke
felix_poker
AtXbYeA
Geordie
SilverKahn
bean
Mith

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Restyle
Kugie
ulldott
fabianca

Kommer kanskje:
disaster_master
torsken
SameGeriljaen
MartinB
Kimern89
Gromstad2
kosepaa
Allure
KingPill
Bobbo
Pumazz

Merk at alle på kanskje-lista ikke vil bli tatt med i beregningen når jeg bestiller bord, så for listebytte og endelig påmelding, send meg en PM

Vi vil møtes klokken tre ved trafikanten (kjempepenisen på jernbanetorget).

Håper vi sees der
Sist endret av vidarlo; 7. august 2008 kl. 21:49.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Blir gjerne med hvis ikke jeg skal noe annet den dagen
Hva er Aldersgrensen?
Lazywriter
Gisse's Avatar
Ahh så jævlig typisk at jeg kommer hjem fra tyrkia den 10. -.-

Ellers tror jeg at jeg hadde kommet.
Gest's Avatar
Trådstarter
Silvercrest55: Det er ingen aldersgrense, det er et åpent treff. :-)
Sitat av Gest
Silvercrest55: Det er ingen aldersgrense, det er et åpent treff. :-)
Vis hele sitatet...
Ok fordi da kommer jeg
Sikkert kjedelig med en 15 åring da men....
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Kanskje, så lenge jeg får tits.
AtXbYeA: null tits, men masse gratis cunt..
Kan man komme selv om man er forumets søppelnerd eller blir det bare flaut?
Du får ikke mine, jeg har ferie og rømmer byen
Gest's Avatar
Trådstarter
torsken: Alle får komme.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Gest
torsken: Alle får komme.
Vis hele sitatet...
Det bruker jeg annonsere på bukkake-partys også.
Jeg kommer nesten garantert.
Tipper jeg tar turen, sålenge ikke noe dukker opp.
Ventet på et Oslo-treff lenge nå, så.
Tror faktisk jeg kommer hjem dagen før, så da joiner jeg. Men må skjekke det før jeg kan si noe sikkert:P
Kommer jeg, så lenge den dagen ikke krasjer med min avreisedato til USA, som enda er usikker.
Sist endret av SameGeriljaen; 19. juli 2008 kl. 20:27.
Da kommer jeg, hvis SameGeriljaen kommer. Tør ikke komme alene
Gest's Avatar
Trådstarter
Oppdatering
Kommer:
mentalmelt
Sky
Gest
Silvercrest55

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Restyle

Kommer kanskje:
AtXbYeA
disaster master
torsken
SameGeriljaen

Kan være jeg tolket noen feil, si i så fall fra.
Sist endret av Gest; 19. juli 2008 kl. 20:29.
Ammagad! Om det blir bislett kebab er jeg kjempe med. Så fremt jeg ikke jobber, selvsagt. Det ender i fyll, sant? Siden det er lørdag?
Gest's Avatar
Trådstarter
froskenfredrik: Vi planla ikke fyll, og det kan være det blir annen type mat. Men håper du kommer allikevel
Sist endret av Gest; 19. juli 2008 kl. 20:35.
Må si jeg støtter froskenfredrik sitt forslag vdg. bislet + fyll.
Eventuelt fyll for de som ønsker det senere på kvelden.
Gest's Avatar
Trådstarter
Dette skal være et åpent treff. Verken Sky eller jeg drikker alkohol, og det skal være åpent for folk under 18. Treffet i seg selv er åpent og ment for spising og sosialisering, hva hver enkelt gjør når treffet er over får være opp til dem.
Bislett kebab er jo ikke akkurat et appetitlig sted å spise, men jeg kan vel tilpasse meg.. Uvettig bruk av løsemidler skjer forøvrig på eget ansvar etter at jeg har dratt =)
Sitat av mentalmelt
Bislett kebab er jo ikke akkurat et appetitlig sted å spise, men jeg kan vel tilpasse meg.. Uvettig bruk av løsemidler skjer forøvrig på eget ansvar etter at jeg har dratt =)
Vis hele sitatet...
Høres ut som en grei plan, da flere av oss ikke driver med rusmidler. Peppes er jo forøvrig alltid en slager.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ettersom man kanskje blir et større antall burde man kanskje velge en passende lokasjon, jeg trenger en plass med dobbeldører, så jeg kommer meg inn.
Gest's Avatar
Trådstarter
Mange tidligere treff har foregått på Rio Pizza, og jeg har selv vært på et slikt treff. De har god pizza og vi kan reservere bord ca en dag i forveien (så de som skal bli med må si fra før den 8. så jeg har et tall å ringe utifra)

Rio er, kort oppsummert, mitt forslag.
Aye! Jeg støtter forslaget..
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hvis vi skal spise kebab stemmer jeg New Beirut. De har ihvertfall bord og ordentlige sitteplasser. Ellers er jeg med på alt.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg stemmer på whatever som serverer mat, helst levende kyr til bordet som jeg kan tygge rett av og ri hjem.

Jeg er lite bekjent i søringkuklands matdistrikter da jeg for det meste bestiller på jobbens regning
Gest's Avatar
Trådstarter
Vi setter en veto på Rio Pizza, da det har kommet meg for øre at en av våre deltagere ikke har noe til overs for kebab, og pizza er noe alle liker
Sist endret av Gest; 19. juli 2008 kl. 21:58.
Jeg kommer hvis Restyle kommer, tørr ikke møte dere skumle gutter alene..
Neida, hehe, sign me in (:
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Er Rio fortsatt åpen da? Sist jeg og noen kompiser planla å dra dit var det stengt, ingen skilt etc.
Jeg kommer. sammen med Bigshaker...Hvis det skal være rom for prat og løgner, lurer jeg på hva slags musikk som skal være bakteppe, ergo, where are we going`

Rio er avlytta !!!!
Jeg stiller med 48 kvadratmeter for fylleformål. 3 minutter gangavstand fra Bislett babb. Aldersgrense=trynefaktor.
Sist endret av froskenfredrik; 20. juli 2008 kl. 00:15.
Sitat av Dev
Er Rio fortsatt åpen da? Sist jeg og noen kompiser planla å dra dit var det stengt, ingen skilt etc.
Vis hele sitatet...
De ble tvangsstengt av mattilsynet før jul en gang.
Gest's Avatar
Trådstarter
Æsj. Jaja, da tar vi Peppes isteden. Noen imot?
Peppes høres bra ut
Pepper ja, peppes NEI, ærlig talt, skal vi ta den rosa sangen også nå????. Kan vi ikke legge opp dette som en pool of opinions and experience.. dvs et egnet sted...

Kheper
Neutral Good
Mith's Avatar
Jeg kommer.
Hyggelig det Mith, men hvor?
Gest's Avatar
Trådstarter
Det blir Peppes. Klager kan taes over PM.
Peppes et topp det. Babb kan taes som nattmat for de som er interessert i litt pilsing på Bislett utover kvelden. Om været er bra kan vi pilse i parken på st.hanshaugen.
Gest's Avatar
Trådstarter
froskenfredrik: Jeg syns park høres koselig ut, men må det være alkohol med? Er det liksom et must for norske ungdommer å sosialisere med alkohol? Jeg foreslår alkoholfritt så vi får tatt hensyn til avholdsfolk.

Ellers et nydelig forslag om park, der
Gjør det noe for avholdsfolk om noen tar et par pils?:P

Sitat av froskenfredrik
Jeg stiller med 48 kvadratmeter for fylleformål. 3 minutter gangavstand fra Bislett babb. Aldersgrense=trynefaktor.
Vis hele sitatet...
Hadde jo vært rimelig kult om folk ble keen på etterhvert når treffet blir over.
Men det er jo bedre og ta da,
Sist endret av torsken; 20. juli 2008 kl. 01:59.
Gest: Vi kan vel ikke nekte folk å ta seg et par pils =) så lenge alle forstår at det å bli drita ikke er hensikten med treffet ..
Gest's Avatar
Trådstarter
Nei, sant. Beklager!

Legger meg flat, et par pils får være lov.
hva med den 8. august? Da har jeg fødselsdag ^^

Alle må kjøpe gave til meg, dere kan også spleise på en PS3 eller 42" LCD tv. Full HD såklart.

Hva sier dere? Kebab og LCD! Yeeeee.....
Gest's Avatar
Trådstarter
Cyberblack: Enkelt og greit nei.
Slenger meg på lista over folk som muligens dukker opp, da jeg ikke har bil må jeg vel ty til toget, får se hva som hender litt nærmere den fastsatte datoen.

Atx:feel free to pick me up, men er neimen ikke sikker om jeg får plass om du trenger dobbeldører for å bevege deg ut i det frie rom
Sett meg som 'kanskje' på lista.