Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 5781
Noen som er med på et treff en gang på nyåret? Meld interesse her. Blir antakeligvis en tur for å spise, og hvis noen har noen idéer, kanskje noe etterpå (alkohol )
Den er jeg med på vettu
Det blir fest (uten alkohol for min del )
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
er med
alkohol!
Jeg blir muligens med.
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Forutsetningen for at vi skal drikke er at noen i nærheten vil la oss være der. Sånn som sist.
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Kom igjen, da. Ingen flere?

IVIoyner, Kep, Nico, Comicz?
Jeg hiver med meg, men da er kebab inkludert! Nesodden? Komme fra en sydhavsøy til Oslo?
Hvem tar med hasj, DMT og LSD, da? Derfor vi er så stille vettu, q_Werty.

Chubby: Comicz har aldri hatt noe problem med å ro fra nesodden i alle fall.

Greia er, folk må være seriøse når de sier de skal slenge seg på her. Erfaringsmessig er det bare den faste gjengen som gidder å dukke opp, mens resten blir hjemme for å spise cheez doodlez og se på scandinavianfuckfest.
Møkkafolk, hva er vitsen med å ta dette nå på nyåret plutselig? Når jeg skal i sjøforsvaret? Teit ass. Skulle gjerne vært med ellers. Kos dere!
Jeg kan nok ordne rotur. Gimme a date, and it's a date.
Forøvrig har Nicho et poeng. En helt bunt slenger seg på, mens kun et fåtall "nykommere" stiller opp. Greit nok det, forsåvidt, opp til hver enkelt. Har vært artig tidligere.
Skal vi henge trenger vi et hengested.
Vi trenger nye mennesker som kan være stille og livredde. Begynner jo nesten å kjenne de som møter opp på oslomøtene.
Blir med, tenker jeg. Litt avhengig av hvem som kommer osv.
Når på nyåret snakker vi egentlig? Hva med fredag 6. januar? Har man et sted å være og å drikke?
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Den første helga i januar passer dårlig. Bestekameraten min blir 20. Jeg tenker med på helga etter.

De som har meldt interesse:
q_Werty
Named
FomleFant
Octavarium
Chubby
Nichotin
Comicz
IVIoyner ?
Gilgamesj

Jeg er enig med IVIoyner. De siste gangene jeg har vært på treff har det vært med en vennegjeng en "NFF" =)
Skal ikke si noe sikkert men er muligens i Drammen/Oslo rundt 25 Januar og en uke fremover så om dere bestemmer dere for den helga er jeg med...
kunne vært kult dette da, er ikke lange veien fra fredrikstad til oslo, får se, kanskje jeg slenger meg med.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sleng meg på lista.
Jeg er selvskreven gjest på slike ting i Osloområdet
Hmmm, i samme arrangement kan vi sikkert infiltrere noe også. Alle ta med hodelykter, 20 tau og en pose bamsemums til bestikkelse. Oslo Omveier, taking you down!
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Skal vi si Fredag den 13. (oooh) januar 2006, da?

Hadde vært fint å få bekreftelse av de som helt sikkert kan.
Hadde vært morro

Men kan ikke planlegge noe sikkert akkurat i den perioden av nyåret. Men, sier ifra når jeg vet sikekrt at jeg kan :P
Jeg er med! *titegn*
Det er bekreftet, så får jeg komme tilbake med endelig ja eller nei etter vaktlisten har kommet.
Om jeg har fått uføretrygd så jada.. Kommer jeg ;D
Nichotin jeg tar med 1 plate om noen spanderer annet godis
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg er glatt med hvis ikke dere migrerer det hjem til noen som helst ønsker å se meg død.
Var det 6-7 januar det var snakk om? Sounds good.
Alkoholen og turen blir støttet av lånekassen. Så hvorfor ikke
Jeg kommer hvis jeg er i nabolaget når møtet er.
Når man sier at man er med må man vøre sikker, ikke sånn som fxxked som sier kanskje hvis jeg er i nabolaget. Vær sikker!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Dere kan regne med meg..

Skal sjekke etter om jeg får med meg Gissmo og Hottentott..
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Bra at folk melder interesse, men før jeg gidder å arrangere noe vil jeg vite at en del av vifene er med, for jeg gidder ikke å dra på treff med masse n00bs
Better than thou.
Down wid downs! 20 tegn
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Lenge siden sist nå, Carlo. Flere interesserte?
Sure.. Hvorfor ikke? ^_^
Skal til oslo på nyåret en gang, vet bare ikke når. Kan sikkert bli med om jeg er der da
Jeg er med, med forbehold om at det passer i forhold til jobb, etc..
Skal ha det i bakhodet, med ca samme forbehold som stormen (og at det godtas at jeg har en tendens til å være alt annet enn stille og skremt :P )
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Åssen blir det?

Dag, tidspunkt, møtested og freakere som møter opp..
Blir det noe av dette? Eller har det allerede vært?

Hadde jo vært litt artig (og skummelt )
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nyåret nok enda? Kan godt være redd newbie, jeg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Høres morsomt ut Meget interessert
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Altså.. Det ser ikke helt lyst ut med detta møtet.

Men kanskje vi burde komme igang med planleggingen?
Har vi ikke hatt møter, 'a?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av comicz
Har vi ikke hatt møter, 'a?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg har fått med meg. Men kunne vi ikke ordna med et nå snart da?

Dra på Peppes, bar, eller spille biljard eller no..