Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3617
Igår kveld lagde jeg meg litt skækkao eller hasj kakao, jeg tok derfor oppi kanskje 1g selvom dette var første gangen jeg skulle prøve hasj i mat. Jeg har røyka før men hørt at rusen av mat var mye sterkere.

Jeg drakk opp alt nesten med en gang, så begynte jeg å vente på rusen men jeg hadde lest at den vanligvis kom etter 2 timer. Meeen når det hadde gått to timer så kjente jeg fortsatt ingenting, og det var da jeg begynte å stresse for at rusen ikke skulle komme, og at jeg bare hadde kasta bort shit. Dette skulle jeg aldri ha tenkt. Fordi når jeg begynte å tenke en tanke så bare førte det meg videre til neste tanke, og grunnen til at dette var skummelt var at alt ble så negativt. Hver eneste lille tanke fikk jeg noe negativt ut av så jeg prøvde å drikke masse vann og satt vinduet på fullt gap. Men jeg fikk ikke noe stort utbytte av det, jeg prøvde også å sette på musikk men det klarte jeg ikke fordi jeg syntes hver eneste sang jeg satt var skummel så til slutt orket jeg ikke musikk. Jeg lå der og syntes det hadde holdt på i en evighet og var redd at det aldri skulle gå over. Jeg tenkte også at jeg kanskje kom til å bli den første personen som døde av hasj. Jeg tenkte at noen måtte jo være den første osv.. Jeg klarte rett å slett ikke å slappe av og jeg skjønte ingenting. Mens alt dette skjedde så hørte jeg også hjertet mitt banke utrolig fort og det var ekstremt høyt.

Noen som har noen innspill på hvordan man kan styre unna bad trips? Alle tips tas imot med takk
Doser riktig. 1g pr pers spesielt første gangen er idiotisk, hva faen tenkte du liksom?

0.5 + jays er min oppskrift, men så har jeg kanskje mer peiling enn deg når det gjelder edibles.
Trådstarter
11 0
Haha jeg hadde jo ikke peiling jeg ville bare bli skækk hahaha
Første gang jeg lagde kakao brukte jeg også 1 g, det gikk ca. like dårlig som med deg. Prøvde på nytt senere med 0,5 og det var mye bedre.

Problemet er når du blir alt for fjern, så kommer tankekjøret og når du tenker 20 forskjellige tanker hvert minutt ender det som oftest med å bli ganske negativt og rart.

Men jeg anbefaler heller å starte med noen små jointer for å venne deg mer til rusen, da det fort kan bli "litt" mye med oralt inntak.
Spiser sånn 0,05-0,1 når jeg skal bli høy. Helt passe det.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Spiser sånn 0,05-0,1 når jeg skal bli høy. Helt passe det.
Vis hele sitatet...
Hvordan lager du det i så små mengder, og hvor lenge funker det?

Jeg har pleid å lage kapsler med kokosfett, sinnsykt effektivt. Prøvde meg på ca 0.3 en gang og var fjern i 24 timer ++.
Spiste en gang 4g i kaker. Trodde aliens`a skulle komme og bortføre meg... mye mer intenst enn noen annen all psykadelica jeg har prøvd. Kaka var veldig god though^^
Sist endret av smetti; 1. februar 2017 kl. 15:08.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Hvordan lager du det i så små mengder, og hvor lenge funker det?.
Vis hele sitatet...
Usikker på hvor lenge det varer, pleier å legge meg etter en viss tid, men 4-8 timer er nok realistisk.

Har bare gjort det én gang da, men lagde en kake med ett gram og delte denne opp i 6, deretter delte jeg de stykkene opp i 3 igjen. Så da hadde jeg kakestykker med 0,05g Da er det lett å dosere.
Mindre doseringer osv. som de andre sier. Ellers, om det skulle gå gærent igjen, ville jeg anbefalt å prøve å gjøre noe du kan fokusere på. Telle, puste dypt inn og ut, se på Bob Ross på youtube (PERFEKT for badtrips haha). Og prøve å minne deg selv på at det kommer til å gå over.

Bedre lykke neste gang!