Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1406 645055
Ja, så forklar meg forskjellen på f.eks kokain som er laget i et labratoriom(utenom urenheter) eller som er lagd "organisk" i jungelen. Eller THC som er dyrket og foredlet til Hasjish eller akkuratt det samme virke stoffet som er laget i et lab, Semi-syntetisk eller ikker? Virkestoffet er det samme uansett. Virkestoffene er de samme, såklart er det betydelig grad av renhet, men sålenge virkestoffet er det samme har det ingen ting å si.

Så lenge molykylet er det samme har det ingen ting å si hvosrdan det er fremstilt. Det vil påvirke hjernen likt.!!!
Sist endret av A-tillah; 29. mars 2016 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ja, så forklar meg forskjellen på f.eks kokain som er laget i et labratoriom(utenom urenheter) eller som er lagd "organisk" i jungelen. Eller THC som er dyrket og foredlet til Hasjish eller akkuratt det samme virke stoffet som er laget i et lab, Semi-syntetisk eller ikker? Virkestoffet er det samme uansett. Virkestoffene er de samme, såklart er det betydelig grad av renhet, men sålenge virkestoffet er det samme har det ingen ting å si.

Så lenge molykylet er det samme har det ingen ting å si hvosrdan det er fremstilt. Det vil påvirke hjernen likt.!!!
Vis hele sitatet...
La meg bare si, at selvom formelen er nogenlunde det samme, og de aktiverer de samme reseptorene. Er ikke syntetisk til å sammenligne engang, cola eller thc
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Så lenge molykylet er det samme har det ingen ting å si hvosrdan det er fremstilt. Det vil påvirke hjernen likt.!!!
Vis hele sitatet...
Sitat av 420master Vis innlegg
La meg bare si, at selvom formelen er nogenlunde det samme, og de aktiverer de samme reseptorene. Er ikke syntetisk til å sammenligne engang, cola eller thc
Vis hele sitatet...
Om begge to hiver med noen kilder blir det fort fremgang i diskusjonen.
Men det sier seg vel selv. Om et molekyl blir fremstilt i en lab eller "dyrket" så er de fortsatt det samme. Men dyrker man f.eks pot så vil man få med en haug av andre "molekyler " i samme slengen. Det jeg skal frem til er at ett virkestoff er det samme uansett om det er dyrket eller fremstilt syntetisk. Sålenge molekylet er det samme spiller det ingen roll hvor det kommer fra.

For å ta et grovt eksemempel. Om jeg destillerer vann eller om jeg tapper vann fra en kilde så vil fortsatt h2O være det samme!
Sist endret av A-tillah; 29. mars 2016 kl. 23:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du sett/lest noe om syntetisk cannabis? For det første, en ørliten forandring på molekylformen (som han sier her) kan få veldig annerledes effekter. Det er vel kun en type syntetisk som faktisk ligner på THC, men det er fortsatt store forskjeller fra noe som er laget av menneske kontra natur.

Spice for å nevne ett har samme skadevirkning som crack og meth, vi snakker twitches, virkelige abstinens symptomer for å nevne et par. Uansett hvor mye en molekylformel vil ligne, vet du aldri hvor mye virkestoff som er i blandingen.

Ta for eks molekylformelen til meta amf. Den er ganske lik MDMA men rusen er totalt annerledes. Poenget er at forskere ikke kan si om effektene vil være de samme styrke eller egenskaper, utifra molekylform alene.

Og så langt som ingredienser går, tror jeg ikke produsentene vet det selv snart.

Kilder: all over fucking google
Jeg sier ikke at ett isolert molekyl er det samme som noe som er dyrket, som da består av flere forskjellige molekyler. Men isolert sett så spiller det ingen rolle.

Men for faen, du kan ikke sammenligne spice eller andre såkalte "syntetiske" stoffer med ett molekyl! Det er ikke det samme uansett , da det er en cocktail av "syntetiske" cannabinoider. Som jeg sa tildligere så er h2o, h2o det samme uansett om det blir "kunsigt fremstilt eller om du finner det i en bekk.
Sist endret av A-tillah; 30. mars 2016 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vel, da tror jeg kanskje forstår spørsmålet ditt bedre. Nå er det jo 400 andre aktive komponenter i organisk weed, og noen av de vet jeg skal motvirke psykiske problemer som kommer med THC. Det finner du jo ikke i det syntetiske varianten. Men uansett ingen kan si hva som kan skje med syntetisk fordi det er ingen som vet helt åssen det funker enda.

Men molekylet i seg selv gjør jo det samme, men ingen molekyl er helt lik THC, det molekylet er jo ulovlig i seg selv.
Om jeg lager det det hjemme eller finner det så er uansett h2o, det samme isolerte h2o molekylet som jeg skulle funnet i en bekk.

Det vil ikke ha noen annen effekt på kroppen din!

Nei også hvis jeg skulle laget delta-9-thc så vil det også være det samme.
Sist endret av A-tillah; 30. mars 2016 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av 420master Vis innlegg
Har du sett/lest noe om syntetisk cannabis? For det første, en ørliten forandring på molekylformen (som han sier her) kan få veldig annerledes effekter. Det er vel kun en type syntetisk som faktisk ligner på THC, men det er fortsatt store forskjeller fra noe som er laget av menneske kontra natur.

Spice for å nevne ett har samme skadevirkning som crack og meth, vi snakker twitches, virkelige abstinens symptomer for å nevne et par. Uansett hvor mye en molekylformel vil ligne, vet du aldri hvor mye virkestoff som er i blandingen.

Ta for eks molekylformelen til meta amf. Den er ganske lik MDMA men rusen er totalt annerledes. Poenget er at forskere ikke kan si om effektene vil være de samme styrke eller egenskaper, utifra molekylform alene.

Og så langt som ingredienser går, tror jeg ikke produsentene vet det selv snart.

Kilder: all over fucking google
Vis hele sitatet...
Husk at THC alene ofte er svært ubehagelig. Syntetisk cannabis er ofte intensjonelt laget annerledes for å unngå lovverk i mange land. Ett atom forskjell i et molekyl er forøvrig ofte en svært stor forskjell. Du kan trygt innta 30.000mg ren thc, da en på 70kg (hvis det samme gjelder for mennesker som for rotter) vil ha 50% sannsynlighet for å dø dersom en inntar 88,900mg thc. De fleste RC ville drept deg om du kasta i deg 7-8 gram (eller 7000-8000mg for de som ikke kan det metiske systemet.) Vanlige doser for noen av de er nede i 3-4mg. Det er dessverre lite forskning på mange av disse syntetiske cannabinoidene.
Så det spiller ingen roll om det er "syntetisk" eller organisk. Det er det samme uansett. Så folk som sier at de er sensitive mot "kjemikalier" kan ta seg en bolle. "Same shit, different wrapping"

Sitat av Relevant Vis innlegg
Husk at THC alene ofte er svært ubehagelig. Syntetisk cannabis er ofte intensjonelt laget annerledes for å unngå lovverk i mange land. Ett atom forskjell i et molekyl er forøvrig ofte en svært stor forskjell. Du kan trygt innta 30.000mg ren thc, da en på 70kg (hvis det samme gjelder for mennesker som for rotter) vil ha 50% sannsynlighet for å dø dersom en inntar 88,900mg thc. De fleste RC ville drept deg om du kasta i deg 7-8 gram (eller 7000-8000mg for de som ikke kan det metiske systemet.) Vanlige doser for noen av de er nede i 3-4mg. Det er dessverre lite forskning på mange av disse syntetiske cannabinoidene.
Vis hele sitatet...
Men det var ikke poenget mitt! Jeg sier bare at et molekyl er det samme uansett om det finnes naturlig i floraen eller om det er fremstillt. Ikke at de kjpe kineserne som selger dårlige cannabinoider er det samme som ren THC. En spade er en spade. H2o er H2o, nacl er salt! Uansett hvordann man vrir og vender på det!

Btw, nå tar jeg meg en Dent som innneholder NaCl og Ammoniumklorid.

Eller salmiakk som det heter her på bjerget!
Sist endret av A-tillah; 30. mars 2016 kl. 01:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er i så fall en veldig merkelig effekt du fikk ut av det, jeg holder fingeren på at dette ikke var MDMA men kanskje et RC av et slag.
Det finnes allergier, så det er en mulighet at du fikk en uforutsett effekt av stoffet men det er særdeles lite sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Jeg vet, fikk veldig merkelig effekt, men kan legge til at det kan ikke ha vært noe RC av noen slag, jeg var rundt 5 andre og som tok det, og typen min hadde sikkert 10 linjer av den MDMA'en den kvelden, og kompisen hans hadde og store mengder, eneste var at typen hadde nedtur i noen dager, men INGEN reagerte sånn så meg..
tror du dette kan skje igjen ved inntak av ren MDMA?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Du kan jo ikke vite om det ikke var RC, med mindre du testet stoffet - uansett hvordan de andre reagerte. Men noen reagerer veldig forskjellig på MDMA, styr unna en god stund
Sitat av HelloInsomnia Vis innlegg
Du kan jo ikke vite om det ikke var RC, med mindre du testet stoffet - uansett hvordan de andre reagerte. Men noen reagerer veldig forskjellig på MDMA, styr unna en god stund
Vis hele sitatet...
Skulle ikke rc være så forbanna farlig da? selv i ikke så store mengder?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
RC stoffer er bare stoff som ikke er klassifisert som et drog av narkopoliti - all misbruk er farlig. Men du dør ikke av å ta RC, og du kan få en heftig rus og leve dine dager som vanlig i senere tid. Får håpe noen som vet mer om det svarer. Men det jeg mener, for alt du vet kunne du ha fått 14% MDMA, noe MDA og resten RC for eksempel.
Sitat av HelloInsomnia Vis innlegg
RC stoffer er bare stoff som ikke er klassifisert som et drog av narkopoliti - all misbruk er farlig. Men du dør ikke av å ta RC, og du kan få en heftig rus og leve dine dager som vanlig i senere tid. Får håpe noen som vet mer om det svarer. Men det jeg mener, for alt du vet kunne du ha fått 14% MDMA, noe MDA og resten RC for eksempel.
Vis hele sitatet...
RC er kun en forkortelse for Research Chemicals. Det ble laget liknende stoffer av allerede eksisterende stoffer som unngikk lovverket i Norge en stund, men så kom denne;
Sitat av Lovverket
" § 2: Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter. "
Vis hele sitatet...


Denne er også grei å få med:

Torsdag 14. februar ble ny narkotikaforskrift fastsatt og grupper av stoffer er nå ført opp på narkotikalisten. Det innebærer at nyutviklede narkotiske stoffer, som syntetiske cannabinoider, regnes som narkotika i Norge.
Vis hele sitatet...

- Som følge av den nye forskriften havner nyutviklete narkotiske stoffer tilhørende stoffgruppene, automatisk på listen over ulovlige stoffer, forteller Legemiddelverkets direktør, Gro R. Wesenberg.
- Dette er gode nyheter for Legemiddelverket, toll og politi, sier hun.
Vis hele sitatet...

Det er umulig å si noe om farligheten med RC siden det finnes mange hundre typer for å etterlikne kun MDMA. Får du i deg et dårlig produsert RC vil du dø, eller ta skade, eventuelt andre ettervirkninger som smeller deg i fjeset en god stund senere. Problemet her er at vi ikke vet hvordan disse stoffene påvirker oss. Noen er tilsynelatende harmløse, og andre gir grusomme skadevirkninger eller død. Jeg sier ikke at det ikke kan gå bra, det går nok bra de fleste gangene for de fleste, men en vet virkelig ikke helt hva en får, og en EZ-test kan ikke fortelle deg hvilket RC du har fått, kun at du har fått et RC.
Sist endret av Relevant; 31. mars 2016 kl. 00:36.
Sitat av Relevant Vis innlegg
RC er kun en forkortelse for Research Chemicals. Det ble laget liknende stoffer av allerede eksisterende stoffer som unngikk lovverket i Norge en stund, men så kom denne;

Denne er også grei å få med:



Det er umulig å si noe om farligheten med RC siden det finnes mange hundre typer for å etterlikne kun MDMA. Får du i deg et dårlig produsert RC vil du dø, eller ta skade, eventuelt andre ettervirkninger som smeller deg i fjeset en god stund senere. Problemet her er at vi ikke vet hvordan disse stoffene påvirker oss. Noen er tilsynelatende harmløse, og andre gir grusomme skadevirkninger eller død. Jeg sier ikke at det ikke kan gå bra, det går nok bra de fleste gangene for de fleste, men en vet virkelig ikke helt hva en får, og en EZ-test kan ikke fortelle deg hvilket RC du har fått, kun at du har fått et RC.
Vis hele sitatet...
av alt det du svarte, hva tenker du om det jeg skrev om min første tur på mdma? (ett par sider tilbake) .
Sitat av LsdLady Vis innlegg
av alt det du svarte, hva tenker du om det jeg skrev om min første tur på mdma? (ett par sider tilbake) .
Vis hele sitatet...
Svarte deg på den også. Jeg sa at dette ikke høres ut som vanlige effekter av MDMA, og at det trolig var noe annet. Hva det er er umulig å vite nå, da alle reagerer forskjellig på forskjellige stoffer, og det er mye som er ekstremt forskjellig og merkelig produsert. Det er virkelig ikke stort å vite om det, annet enn at en kan anta at det ikke var MDMA. Har du vært mye i et miljø preget av rusmidler finner du ut hvor latterlig feil folk tar om alt mulig. ''Dette er det shit'' vil du høre uansett hvem som deler deg en linje med kokain. 999/1000 vil det være ekstremt dårlig kokain, eller noe helt annet enn kokain. MDMA er stortsett rent i Norge, men siden det kjøpes illegalt finnes det jo alltid muligheter for RC, spesielt i dagens voksende marked for slikt. En må også tenke på at din unike kropp kan ha blitt rammet av en unik tilstand, fenomen, som det finnes titalls tusen av og som arter seg gjerne helt forskjellig hver gang og helt forskjellig fra person til person. Kanskje et morsomt virus, ett ukjent fenomen, hvem vet. Det beste du kan gjøre er å teste med et EZ-kit fremover.
Hvorfor tar folk så ekstremt høye doser på ecstacy tabletter i forhold til hvor mye de tar på rene mdma krystaller. På mdma krystaller er liksom 0,15g en dose eller for å dra den ut max 0,2g i en dose. Mens i piller tar folk 1-2 piller vanligivs og noen halvdumme folk tar 3 og 4. Noen piller er jo over 200mg i tilegg. Hvorfor er det slik høye doser blir brukt så mye mer ofte i piller?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enemy of the snut
Er småtrøtt, slitt og snart på tur i senga, gadd derfor rett og slett ikke lete gjennom hele tråden.. :P har bare et enkelt spørsmål; hvilken temperatur er det best å oppbevare krystaller i? Bør jeg ha det i vanlig romtemperatur (mellom 20-25 grader), eller kjølig som i kjøleskap? Har også hørt man bør helst vente 1-2 måneder mellom hver gang man tar MDMA, er det rett?
Du burde vente så lenge som mulig etter hver mdma tur, men du burde være innafor om du venter en måned. Når det gjelder oppbevaring er det lurt å ha det lufttett, mørkt og kjølig. Men om du bare skal ha det i noen få måneder holder sikkert en ziplock bag i en skuff i massevis.

Ps: Det finnes søkefunksjon på freakforum, så du hadde nok ikke behøvd å lete lenge.
Sist endret av Mirage; 20. april 2016 kl. 01:32.
Enemy of the snut
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Du burde vente så lenge som mulig etter hver mdma tur, men du burde være innafor om du venter en måned. Når det gjelder oppbevaring er det lurt å ha det lufttett, mørkt og kjølig. Men om du bare skal ha det i noen få måneder holder sikkert en ziplock bag i en skuff i massevis.

Ps: Det finnes søkefunksjon på freakforum, så du hadde nok ikke behøvd å lete lenge.
Vis hele sitatet...
Så en hylle med lokk (evt. skuffe med plate/lokk over) i et kjøleskap hvor det er passelig kjølig (litt usikker på temperatur, kan sjekke dette etterhvert) skal være bra? Vil nok ha krystallene i mer enn 1 mnd, ca 1 g..
Dette gjelder for lagring over lang tid, som sagt kan du bare legge krystallene i en pose/zip-lock. Det skulle holde i massevis når det er snakk om en måned.
Enemy of the snut
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Dette gjelder for lagring over lang tid, som sagt kan du bare legge krystallene i en pose/zip-lock. Det skulle holde i massevis når det er snakk om en måned.
Vis hele sitatet...
Ja, 1g med krystaller kan man jo ha over lengre tid.. Spesielt hvis jeg turer 1 dag, 1-3 (kanskje 4) striper (mellom 50-150mg på hver stripe) og jeg deretter bør vente ca 1 måned før neste tur? Så bør jeg helst legge det lynlås-posen i et kjøleskap og kanskje ta det fram litt før man skal ture?
Sitat av KingPin Vis innlegg
Ja, 1g med krystaller kan man jo ha over lengre tid.. Spesielt hvis jeg turer 1 dag, 1-3 (kanskje 4) striper (mellom 50-150mg på hver stripe) og jeg deretter bør vente ca 1 måned før neste tur? Så bør jeg helst legge det lynlås-posen i et kjøleskap og kanskje ta det fram litt før man skal ture?
Vis hele sitatet...
Funker sikkert bra det.
Har 80-100 mg mdma liggende, men lurer på hvilken inntaks metode som vil være mest effektiv? Har tidligere bare prøvd oralt, vil rektalt være mer effektivt enn oralt? Funker det å pakke det inn i papir, fukte det litt for så å bare dytte opp?
Du må nesten få fatt i en sprøyte uten spiss og blande det ut i vann eller lage deg en stikkpille.
Hvorfor ikke snorte det? Litt kortere rus, men tror det vil funke bedre enn oralt ihvertfall. Har ikke hørt om så mange som velger å ta det rektalt, hvorfor ikke? Biotilgjengeligheten burde vel være høyere enn både nasalt og oralt.
En jeg har kjøpt av i det siste nevnte at nesten all MDMA i Oslo om dagen inneholder Methylone. Noen som kan bekrefte/avkrefte. Dette sa han etter vi hadde kjøpt og konsumert. Var redd jeg har fått toleranse da 170mg ikke traff så hardt som det har gjort før. Jævlig irriterende og ikke få riktig vare, føler meg ripped off selvom turen var ganske episk.
Tatt mye emma i det siste? Har brukt mdma litt for mye i år selv. Den siste turen smalt nesten ikke. Fikk ikke like stor effekt heller. Jeg er redd jeg har ødelagt magien for en stund... venter ihvertfall ett halvt år før neste tur.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Tatt mye emma i det siste? Har brukt mdma litt for mye i år selv. Den siste turen smalt nesten ikke. Fikk ikke like stor effekt heller. Jeg er redd jeg har ødelagt magien for en stund... venter ihvertfall ett halvt år før neste tur.
Vis hele sitatet...

Neinei, er ikke dum. Tar det 4-6 ganger i året med vanligvis 2-3 måneders pause, 6 uker på det minste. Topper aldri over 300mg.
Æsj, har methylone blitt en sub for mdma i Norge også?
Jeg er litt skeptisk til det ettersom all mdma jeg har testa i Norge har kommet frem positiv for mdma. USA der i mot - der har jeg testa "mdma" to ganger og begge slått ut på methylone. Det var faktisk skremmende å se hvor likt mdma og methylone så ut. Takket være testkiten slapp jeg å bli lurt. Test your stuff!
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
En jeg har kjøpt av i det siste nevnte at nesten all MDMA i Oslo om dagen inneholder Methylone. Noen som kan bekrefte/avkrefte. Dette sa han etter vi hadde kjøpt og konsumert. Var redd jeg har fått toleranse da 170mg ikke traff så hardt som det har gjort før. Jævlig irriterende og ikke få riktig vare, føler meg ripped off selvom turen var ganske episk.
Vis hele sitatet...
Test kit....? Tror heller det er mer sannsynlig at MDMAen er cuttet med amf enn methylone.
Sitat av shulginTEK Vis innlegg
Test kit....? Tror heller det er mer sannsynlig at MDMAen er cuttet med amf enn methylone.
Vis hele sitatet...
Prøver du å argumentere mot å bruke testkit?

La oss si at mdmaen er cutta med methylone, testen vil da slå ut på begge. Dvs du vil skjønne at det ikke er rent. Hvis mdmaen er cutta med noe testkitten ikke tester for kan du selvfølgelig ikke vite det.

testtesttest

[quote=mdmable;3307536]Prøver du å argumentere mot å bruke testkit?

La oss si at mdmaen er cutta med methylone, testen vil da slå ut på begge. Dvs du vil skjønne at det ikke er rent. Hvis mdmaen er cutta med noe testkitten ikke tester for kan du selvfølgelig ikke vite det.

ShulginTek: sorry, tror jeg misforstod deg.

ShulginTek: sorry, tror jeg misforstod deg.
Sist endret av mdmable; 22. april 2016 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
^
Ja, du misforstod meg. Selvsagt skal man teste (alltid) :-)
Sitat av mdmable Vis innlegg
Prøver du å argumentere mot å bruke testkit?

La oss si at mdmaen er cutta med methylone, testen vil da slå ut på begge. Dvs du vil skjønne at det ikke er rent. Hvis mdmaen er cutta med noe testkitten ikke tester for kan du selvfølgelig ikke vite det.

testtesttest
Vis hele sitatet...
Det er en sannhet med modifikasjoner. Det er vanskelig å avsløre cuts så lenge MDMA er tilstede som hovedingrediens. Spesielt om en kun benytter seg av Marquis, der det skal svært lite MDMA til før den går rett til lillasvart/svart.

Jeg har hatt MDMA/meth mix (mest MDMA) som viste et perfekt MDMA resultat på Marquis. Forøvrig en meget morsom mix som jeg gjerne prøver igjen om jeg skal på rave og ønsker å danse i timesvis.

Jeg har fått dårlig vare en gang, ingen av de klassiske testene klarte å avsløre dette. Den eneste testen som viste at "noe" var galt var puritytest (over 70%, men strek rundt glasset som ikke kommer ved ren MDMA). Denne ble jeg dårlig av, oppkast og følelse av å være syk. Kjøpte puritytest etter dette, som avslørte at nor var galt.

Jo flere tester en benytter seg av, jo større er sjansen for å avsløre eventuelle cuts, men noen garanti finnes ikke.

Testing er veldig bra og bør alltid gjøres, men det kan ikke stoles fullstendig på. Start alltid lavt med en ny batch, ikke kjør på med mer dersom virkningen ikke kommer innen normal tid, bruk fornuft
Sitat av mdmable Vis innlegg
Det var faktisk skremmende å se hvor likt mdma og methylone så ut.
Vis hele sitatet...
Hvordan så methylonen ut? Er det i lysebrune-ish krystaller?
Vil tru at folk som ofte tar mdma føler en effekt som kan sammenlignes med methylon
Noen tanker?
Sitat av Üknow Vis innlegg
Vil tru at folk som ofte tar mdma føler en effekt som kan sammenlignes med methylon
Noen tanker?
Vis hele sitatet...
Hvorfor vil du tro det?
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Hvordan så methylonen ut? Er det i lysebrune-ish krystaller?
Vis hele sitatet...
Metholyne kan komme i flere farger og fasonger akkurat som mdma. Den siste batchen methylone jeg testa var lysebrune krystaller. Jeg ble veldig glad når jeg så dem og tenkte "yes, jeg har skaffa mdma her" men testen beviste motsatt. Hadde ca 10-15 amerikanere rundt meg som hadde kjøpt samme batch. Fikk overtalt de til å ikke ta dette ettersom testen kom ut som methylone. Selv om sikkert de fleste av de aldri har prøvd mdma engang. Methylone er alt for ofte faka som mdma i Amerika.

Nå skal det sies at dette var i Mexico, i forbindelse med en stor festival som nylig var der. Var desverre samme situasjon der som i USA.
God dag

Jeg har kjøpt noe molly fra en dealer som jeg fikk fantastiske saker av fra for et par måneder siden. Sist gang var det lysebrune krystaller som tilsynelatende er en av den beste mdma'en jeg har prøvd. Denne gangen fikk jeg pulver som var litt hvit/grå aktig som var litt klistra til kapselen (det lukta mdma). Han mente at grunnen til at det var så pulverisert var fordi det er det siste fra batchen og er det som lå i bunnen av posen.

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med molly som har klistra seg til kapselen og hvorfor det er slik?
Sitat av shulginTEK Vis innlegg
Test kit....? Tror heller det er mer sannsynlig at MDMAen er cuttet med amf enn methylone.
Vis hele sitatet...
Ja vi burde brukt testkit, enig i det. Vi fikk en stor krystallisert klump som lignet ekstremt på MDMA krystaller, men som tydeligvis var Methylone. Synd og bli ripped off, men alle hadde en veldig bra kveld.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av elakmdma Vis innlegg
God dag

Jeg har kjøpt noe molly fra en dealer som jeg fikk fantastiske saker av fra for et par måneder siden. Sist gang var det lysebrune krystaller som tilsynelatende er en av den beste mdma'en jeg har prøvd. Denne gangen fikk jeg pulver som var litt hvit/grå aktig som var litt klistra til kapselen (det lukta mdma). Han mente at grunnen til at det var så pulverisert var fordi det er det siste fra batchen og er det som lå i bunnen av posen.

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med molly som har klistra seg til kapselen og hvorfor det er slik?
Vis hele sitatet...
Som alle burde vite; TEST KITS! Kjøp deg det!

Par hundrelapper vs værstefall død?

Jeg også fikk noe fantastisk molly fra dealeren min første gang. Andre gang var det PMMA som jeg fikk. Ikke kult.
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Gode filmer etter MDMA nedtur? Har merka etter nedturen så gjør filmene sinnsykt inntrykk på meg, har dere noen bra forslag?
Sitat av HelloInsomnia Vis innlegg
Gode filmer etter MDMA nedtur? Har merka etter nedturen så gjør filmene sinnsykt inntrykk på meg, har dere noen bra forslag?
Vis hele sitatet...
Wreck-it Ralph!
Sitat av gregory Vis innlegg
Som alle burde vite; TEST KITS! Kjøp deg det!

Par hundrelapper vs værstefall død?

Jeg også fikk noe fantastisk molly fra dealeren min første gang. Andre gang var det PMMA som jeg fikk. Ikke kult.
Vis hele sitatet...
Skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å bestille test kit på nett, men jeg bor hjemme slik at det blir litt vanskelig å forklare hvorfor jeg får det i posten.

Vi er mange som skal ta det vi har kjøpt, og hvis det skulle vise seg at det var noe som var direkte skadelig, så er det folk som kommer til å vise han at det ikke et greit å selge farlige substanser.

Husker du hvordan konsistensen på pmma var? Siden sist innlegg har jeg lest på Reddit og diverse sider om mdma som har klistret seg mot kapselen, og jeg har forstått at man ikke kan bedømme kvalitet eller substans på grunnlag av dette.

Det beste hadde selvfølgelig hvert å hatt en test kit for å være på den sikre siden, men jeg kommer til å teste ut en liten dose ril å begynne med for å sjekke om greiene er safe for andre å ta.
Pleier MDMA-markedet å ta seg opp når det nærmer seg sommeren eller er det jevnt over det samme?
Synes det er kjipern å få tak i om dagen. Ikke at det er en negativ ting, men det florerte før.

Er det noen som har testet det i kombinasjon eventuelt pre-load av piracetam eller andre racetamer? Er det så bra som folk skal ha det til?
Har nylig anskaffet både 5htp og melatonin under disk på svinesund. Er dette noe dere føler hjelper mye etter en tur?
Eller er det like greit å hive i seg et par-tre benzo og kvelde?
Synes både melatonin og spesielt 5htp'en var greit dyrt.

Det står også ramset opp en hel haug andre ting på rollsafe..er det noe av disse midlene som faktisk hjelper, eller er det bare for å reklamere for produktene?
Sist endret av ID-Brikke; 5. mai 2016 kl. 04:36.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Har nylig anskaffet både 5htp og melatonin under disk på svinesund.
Vis hele sitatet...
Under disk? Dette er da helt lovlige produkter i Sverige?
Tydeligvis ikke...
Hvilke testkits er det folk her benytter seg av og anbefaler?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hvilke testkits er det folk her benytter seg av og anbefaler?
Vis hele sitatet...
Marquis reagents er den som blir brukt til og teste molly, men jeg anbefaler deg å kjøpe: Marquis, Ehrlich og Mandelin for og trippel sjekke, alle reagerer litt forskjellig på molly.
Anbefaler også og kjøpe: Folin test kit, for og se forskjell på MDMA, MDA og MDE.

alt kan kjøpes her:
http://testkitplus.com/

http://bunkpolice.com/ (tor ikke de har Folin kit, men de har sikker noe annet)

Stay safe! Mye rart ute å går skal jeg si deg