Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6974
Tittelen tilsier vel ikke at dette har noe å gjøre under rusmiddelforumet, men det er nå en gang sånn. Jeg håper dere kan leve med noen skrivefeil for jeg sliter med å se hva jeg skriver da pc'n min har tatt og kvelden og bruker en maskin koblet opp til tv'n.

Nok om det.

Litt om meg selv. Anser meg selv som en kar med et helt greit utseendet, dog lite muskler og den slags. Er også veldig sjenert når det kommer til damer, så skal det bli noe må nesten jeg bli sjekket opp, og selv da kan jeg vike unna.

Jeg har vært singel i noen år og det er jo forsåvidt greit i seg selv, men spesielt i starten etter bruddet så var jeg en del ute på byen. Da som regel med nok alkohol innabords. Meg selv dritings er neppe et pent syn.

Men så kommer hovedpoenget mitt. Jeg er jo også glad i å røyke meg en gang i blant, ikke så mye nå, men en god del før og gjerne da før en tur ut, hvis planen ikke er å bli dritings. Det er da damene tar kontakt og det jeg lurer på er hvorfor? Er det fordi man er stein og kanskje er litt likegyldig? Er det fordi man ikke er dritings og skiller seg ut og fremstår som mindre desperat? Eller kan det være noe med at jeg er fryktelig sjenert og på den måte ikke fremstår som pågående og desperat? Problemet er jo at når jeg da er stein så blir det vanskelig for meg å føre en samtale med en jeg finner attraktiv.

Jeg har tenkt på dette en stund og hadde vært artig om noen andre har noen synspunkter. Kanskje prøve å dra ut uten alkohol og cannabis?
Når jeg kun drikker blir jeg tulling, men når jeg røyker ved siden av går jeg fra tulling til fullstending mongo, men gir rett og slett helt faen i alt og alle. Ikke tenk på at du bare skal ut for å sjekke damer, men for å ha det drit lættis med de du drar ut med. Når damene ser hvor fett du har det istedenfor å bare gå rundt å være creepy og sjekke opp alle du ser så syntes de det er fett. Bare la weeden gjøre deg lættis og alkoholen gjøre deg mindre sjenert. Eventuelt hvis du ikke røyker så ofte så dropp weeden før du skal ut

har ikke noe godt svar egt

edit: en kveld på fylla uten weed er ikke det samme for meg som med weed. Syntes det er sykt smud å røyke og drikke
Sist endret av roundpotato; 16. september 2015 kl. 16:04.
Stein og full er noe helt annet en bare full. Ja, vil tro de merker du er mer avslappet og komfortabel. Dette synes veldig godt. Jeg fant ut at da jeg begynte å gi totalt faen i damer så fikk jeg mye mer oppmerksomhet enn da jeg prøvde. Det handler om å skille seg ut fra mengden
Det er nok fordi damene ser du er stein og lurer på om de kan snylte litt weed av deg



Neida, aner ikke faktisk.. Kanskje ser de at du er rolig og har det bra med deg selv? Uten at det er arrogant på noen måte. Det er i hvert fall tiltrekkende i manges øyne. Interessant spørsmål!
Sist endret av inabsentia; 16. september 2015 kl. 16:06.
Jepp, litt den gaten jeg tenker også. At man skiller seg litt ut, spesielt med den drikkekulturen vi har her til lands. Det er ikke mye sexy, mildt sagt.

Skulle bare ønske jeg da var litt mer klar og snakkesalig da det kommer til det punktet at man skal snakke litt sammen. Kanskje et par turer ut med minimal promille kan være en mulighet. Kjedelige for meg er at jeg er såpass sjenert og påvirket av cannabis da ved siden av så kan fort bli litt stille.

Lurer på hvordan det ville vært med en mikrodosering av LSD. Ikke at jeg har planer om å ruse meg for å finne "den rette", men mer som et eksperiment.

[quote=Celine;3256713]Det er nok fordi damene ser du er stein og lurer på om de kan snylte litt weed av deg



Haha. Håper for guds skyld jeg ikke lukter weed når jeg er ute på byen
Sist endret av hestpåpinne; 16. september 2015 kl. 16:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Cannabis inneholder cbd i varierende mengder. Som i seg selv er antipsykotika. Så jeg gjetter angsten din forsvinner å du fremstår som et mer selvsikkert menneske. Å det drar damer :-)
Kanskje det. Artig innspill og det kan nok være noe i det. Skulle nesten vært ei av motsatt kjønn her som kanskje hadde en input (no diresprect hvis noen av dere som har svart er kvinner)
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Kanskje det. Artig innspill og det kan nok være noe i det. Skulle nesten vært ei av motsatt kjønn her som kanskje hadde en input (no diresprect hvis noen av dere som har svart er kvinner)
Vis hele sitatet...
Eyy lady in the house! Tror alle som har svart er litt inne på det samme: vi jenter blir tiltrukket av rolige, selvsikre menn, (som ikke henger som en klegg på enhver dame han ser). Dette er deg når du røyker.

Men! Når det kommer til din sjenanse overfor motsatt kjønn er det bare en ting som hjelper, selv om det høres kjedelig ut: øvelse. Rusmidlene kan hjelpe deg til en viss grad, men som du selv sier, er det verre med selve praten. Man kan tenke seg til situasjoner, hva man skal si og gjøre, men det fungerer bare i praksis på en naturlig måte om man får trent seg litt opp! Og da vil det etter hvert komme mer av seg selv.

Beklager litt OT
har en lignende erfaring selv. får sykt dametekke når jeg har spist en 3-4 bikkjebein.
Kremt, burde vel skjønt at du er kvinne med tanke på nicket

Veldig artig med ulike innspill. Har faktisk lurt på dette over en lengre stund, har bare ikke rotet meg til å forhøre meg om det. Men da er ikke norsk fylla veien å gå, så får vi se hva jeg får til etterhvert. Først og fremst må jeg jo få rotet meg ut på byen. De brune pubene jeg liker er nok ikke helt rett sted, hvis jeg ikke har lyst på ei cougar på 50 som antageligvis hadde tatt det meste.

Sitat av Dwayne Vis innlegg
har en lignende erfaring selv. får sykt dametekke når jeg har spist en 3-4 bikkjebein.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg tatt 3-4 bikkjebein så hadde jeg garantert fått sykt polititrekket Men alle er forskjellig.
Sist endret av hestpåpinne; 16. september 2015 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har bestandig dratt mer damer dess mer dopa jeg egentlig har vært.

Beste komboen jeg har vært borti, og dette er faktisk noe jeg har gjort mange ganger, er at jeg har hatt i meg litt opiater, feks snorta en liner med heroin eller røyka litt av det. Eventuelt skutt opp 10-15mg oxycontin. Samtidig har jeg tatt en del benzoer, men ikke for mye. Skutt opp en kvarting speed nå og da for å være sharp, og samtidig drukket en en moderat mengde alkohol utover kvelden. Da skal jeg love dere formen sitter noe hinsides.
Jeg har blitt stoppet på gata på denne komboen flere ganger, ikke av politiet, men av jenter, som lurer på hvor jeg skal, eller være med dem på nach. Har følt meg som en kombinasjon av 50 cent og Prince William.
Haha, herlig lesning. Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men med de historiene som blir skrevet her så virker det å si mye om alkohol, og det er ikke positivt.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Haha, herlig lesning. Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men med de historiene som blir skrevet her så virker det å si mye om alkohol, og det er ikke positivt.
Vis hele sitatet...
Har aldri fått meg fitte når jeg har vært bare full på alkohol. Kjør på med noe benzo eller speed eller begge deler. Da er det null stress!
Eller som jeg skrev ovenfor her, små mengder opiater også, og greier du å beregne alt perfekt, så det ikke blir for mye eller for lite av noe, da skjer det noe helt magisk. Fy faen. Men, det er sikkert ikke så sunt.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Har aldri fått meg fitte når jeg har vært bare full på alkohol. Kjør på med noe benzo eller speed eller begge deler. Da er det null stress!
Eller som jeg skrev ovenfor her, små mengder opiater også, og greier du å beregne alt perfekt, så det ikke blir for mye eller for lite av noe, da skjer det noe helt magisk. Fy faen. Men, det er sikkert ikke så sunt.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke det lureste i verden å anbefale folk å skyte speed, ta benzo og røyke heroin for å få seg noe på byen?
Alkohol på moderate nivåer er fint det, ikke rart folk ikke blir populær blant damene hvis de må krabbe hjemover på slutten av kvelden.
Sitat av Uglemos Vis innlegg
Kanskje ikke det lureste i verden å anbefale folk å skyte speed, ta benzo og røyke heroin for å få seg noe på byen?
Alkohol på moderate nivåer er fint det, ikke rart folk ikke blir populær blant damene hvis de må krabbe hjemover på slutten av kvelden.
Vis hele sitatet...
Anbefaler ingen å gjøre det. Jeg tror det er ganske innlysende. Jeg fortalte bare min opplevelse med rus og draget på damer, som tråden handler om. Beklager at den ble for sterk for deg.

Alkohol er fint det.
Sist endret av TrippyKing; 16. september 2015 kl. 18:36.
Det er ikke mer hokuspokus enn at du blir mer avslappet på alkohol, benzoer eller weed. Jeg har selv opplevd å følt meg ganske care på valium og alkohol, og jeg turte å snakke med de jeg synes var fine.
Så det gir en slags kunstig selvtillit, som damene merker (dog ikke at den er kunstig).
Ta deg et par vodka/redbull og ta benzo! Ikke for mye, for da blir man helt kake. Men ta en halv rivo, en valium eller en etizolam f.eks. Da får man skikkelig selvtillit vertfall, Bare ikke vær helt PÅ, chill og ha det lættis.
Benzo kan sikkert fungere fint for noen, men for meg så er ikke det noen vei til suksess når det kommer til temaet. Jeg sliter med impulskontroll og kombinasjonen benzo og alkohol går dårlig for meg. Da tror jeg nesten opiater hadde vært et bedre alternativ, selv om jeg ikke har noen erfaring med det og har nok ikke planer om å teste ut det heller i den settingen.

Tror edru, lettere beruset på alkohol eller eventuelt cannabis kan være veien.

Har ingen planer om å finne meg noe dame på byen med det første, men synes det er artig at flere deler samme erfaring
Sitat av psyman Vis innlegg
Ta deg et par vodka/redbull og ta benzo! Ikke for mye, for da blir man helt kake. Men ta en halv rivo, en valium eller en etizolam f.eks. Da får man skikkelig selvtillit vertfall, Bare ikke vær helt PÅ, chill og ha det lættis.
Vis hele sitatet...
Sorry, dette er ikke bare idiotisk, men direkte farlig. Kombinering av ulike typer GABA-agonister har potensielt dødelige konsekvenser. Jeg kan ikke nekte deg å gjøre det selv men jeg føler meg pliktig til å si ifra når du anbefaler andre å gjøre noe så lite gjennomtenkt. Dette trodde jeg var drugs101 og fraråder folk sterkt å høre på dette for deres egen sikkerhet.
Sitat av hørbørt Vis innlegg
Sorry, dette er ikke bare idiotisk, men direkte farlig. Kombinering av ulike typer GABA-agonister har potensielt dødelige konsekvenser. Jeg kan ikke nekte deg å gjøre det selv men jeg føler meg pliktig til å si ifra når du anbefaler andre å gjøre noe så lite gjennomtenkt. Dette trodde jeg var drugs101 og fraråder folk sterkt å høre på dette for deres egen sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Bare tull. Det er overhodet ikke dødelig med dosene beskrevet.
Alkohol - ikke for full, ikke for edru og cola? føler hvertfall at jeg snakker mye "klarere" med folk og blir mye lettere kjent og finner humoren de liker kjapt, før pleide jeg å "dyppe" snusen i coke hadde en fin virkning der man kan holde seg litt i skinnet og ikke snakke som en foss og bli overlegen
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Lurer på hvordan det ville vært med en mikrodosering av LSD. Ikke at jeg har planer om å ruse meg for å finne "den rette", men mer som et eksperiment.
Vis hele sitatet...
Dette vil jeg tro har en noenlunde lignende virkning som weed (at du får draget), uten problemene med å ha vanskeligheter for å snakke eller sløvhet (mikrodoser LSD gjør en til et sosialt geni hvor man fanger opp folks stemninger samt har kreativitet og humor).

Mikrodose LSD blandet med alkohol synes jeg dreper mye av de gode effektene. Et par øl går sikkert bra - men for mye så vil alkoholen bare overskygge LSDen.
Sitat av Bearass Vis innlegg
mikrodoser LSD gjør en til et sosialt geni
Vis hele sitatet...
Yes! Kan gå god for denne. Er til vanlig en observatør, uten noen særlig form for angst. Annet enn hva som er normalt til tider.
Men hadde en opplevelse med en kvart syrelapp på ett vors, og jeg ledet samtalen rundt ett bord med 8-9 jenter helt til jeg gikk lei og ville gjøre noe annet. Har aldri opplevd maken til raskere responstid i hodet mitt.

Det var en tilstand som fikk meg til å innse(og eliminere) de usynlige filtrene jeg som regel går gjennom før jeg svarer.

Nå baserer jeg dette på ett engangs tilfelle btw.