Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 45269
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av luni Vis innlegg
Håper folk her kommer seg på fest, og ikke blir sittende på vors til kuene legger seg i aften. (Ikke at det ikke er hyggelig å henge med bare deg, Forconin, men to personer er for lite for å danse jenka!)
Vis hele sitatet...
Møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av luni Vis innlegg
Hvis det er noen som har veldig lyst og mulighet til å delta på Freakfest, men ikke har råd til billetten, så send meg en PM.
Vis hele sitatet...
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Er i oslo men blir ikke å komme, har ikke penger til billett, er så å si uteligger her i oslo.
Vis hele sitatet...
Du skulle slått til! Lovet bort min ekstra i går. Heldigvis til en som trengte den da.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Er i oslo men blir ikke å komme, har ikke penger til billett, er så å si uteligger her i oslo.
Vis hele sitatet...
Noen burde spandere en billett jeg skulle gjerne men bor flere timer unna + andre planer etc.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Er i oslo men blir ikke å komme, har ikke penger til billett, er så å si uteligger her i oslo.
Vis hele sitatet...
Det viser seg at jeg var for feig og fjern til og dra, har en bilett til den som vil ha!
Da er sekken pakket til Hove imorra (og Roskilde etter det) og kursen settes endelig mot kunstnernes hus, Binärpilot og Freakfest!
er der, littt lite folk. i want gurlz. alkohol for the winz. jeg cil gifte bort min søster, tynn, søt og litt utradisjonell. si ifra hvis du er interesert. jeg har skinnjakke hun har dongri.
Sitat av xae8koo Vis innlegg
er der, littt lite folk. i want gurlz. alkohol for the winz. jeg cil gifte bort min søster, tynn, søt og litt utradisjonell. si ifra hvis du er interesert. jeg har skinnjakke hun har dongri.
Vis hele sitatet...
Jeg ser henne, og jeg tar henne lett! Hvor gammel er hu?
Sitat av Zetta Vis innlegg
Jeg ser henne, og jeg tar henne lett! Hvor gammel er hu?
Vis hele sitatet...
23! er hun. 10tegn
Håper folk koser seg! Selv er jeg på kreftcamp et godt stykke unna festen..
kommer clashgreve?
Takk for ikveld
Moret, du burde ta en tur på hove når du har billetter
si ifra om nach
Takk for en fønni kveld. Mye øl og mye kos! Kreds til de som danset så mye
Ha det gøy, til dere som skal på nach.
Jeg stakk hjem pga. jeg var mer en nok full og jeg må pakke til Hove imorgen!
Haha det var heftug shit as!!
Sitt i fjæra i Finnmark med midnattssolen utover havet og blankstille på sjøen med en Jamica i kjæften + øl!
GOOOOOOOOOOOOOOD fæst videre folkens
Pluss en Venninne ofc, om noen i Alta vil joine kom nedover for litt chill-out
Sist endret av justastonedhuman; 24. juni 2012 kl. 05:05.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Wohooo! Fantastisk kveld, folkens!
Jeg har mista totalt oversikten over hvilke jeg traff, hvilke jeg prata med, eller hvilket jeg missa totalt men gjerne kunne tenkt meg å prate med i flere timer

Takk til Chikara, Binär og Tierra for å rocke dansegulvet som til tider var stappfullt, takk til Magisk som tross ingen mic holdt igang allsang til Alt Her I Livet, takk til alle for en føkkings herlig kveld! </Knut Jørgen Røed Ødegaard-mode>
jamen yolo da.
luni's Avatar
Det bakkus sa. Satan for en kveld! Bare hyggelige folk overalt! Skulle ønske det varte lenger!
master namer
elodin's Avatar
Bukkakus <3

Bra feiring for 2mill.-poster-marker'n detta!
Skal knækkes
Golder's Avatar
Episk aften. TY <3
gikk over all forventning det her, møtte mye kule folk. Var jo bare et par jeg fikk vite nick på. Alt i alt en super kveld.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Herregud så dritings jeg ble. Takk for en artig aften, alle sammen!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Herregud så dritings jeg ble. Takk for en artig aften, alle sammen!
Vis hele sitatet...
Og likevel ville du ikke ta pengene jeg prøvde å gi deg for å kjøpe deg mer øl!

http://chakru.com/wp-content/uploads...t-up-money.jpg
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og likevel ville du ikke ta pengene jeg prøvde å gi deg for å kjøpe deg mer øl!

http://chakru.com/wp-content/uploads...t-up-money.jpg
Vis hele sitatet...
Kom du til skade for å kalle han "nub" eller lignende slik at han slo vrang under forføringsprosessen?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
Kom du til skade for å kalle han "nub" eller lignende slik at han slo vrang under forføringsprosessen?
Vis hele sitatet...
er aldri vrang med meg uansett hva jeg kaller ham, Bergensk er han derimot.
Takk for en artig kveld, jeg var jo allerede i godt humør før jeg kom fram til festen, så ble litt for full og måtte dra videre til bursdagsfest.

Btw glemte en sånn stygg soss/keeg genser og en liten wannabe seiljakke, hengte det i garderoben sist gang. Så om noen har sett eller hørt så si ifra =)
Takk alle sammen for en kjempefin kveld med god stemning, mye nerdprat og whiplash-induserende dansing
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Takk for en artig kveld, jeg var jo allerede i godt humør før jeg kom fram til festen, så ble litt for full og måtte dra videre til bursdagsfest.

Btw glemte en sånn stygg soss/keeg genser og en liten wannabe seiljakke, hengte det i garderoben sist gang. Så om noen har sett eller hørt så si ifra =)
Vis hele sitatet...
Den hang i garderoben når vi dro. (Alt som var igjen). Tipper Kunstnernes Hus muligens kan hjelpe hvis du spør pent.
Tusen takk for en fantastisk gjeng og kveld
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Heftig fest må jeg bare si, veldig kjekt å få/ha møtt så mange av dere! Litt synd bare at det er den éne dagen i året, men et så bra arrangement holder ganske lenge.

Både fortreffet og festen var ûber, nesten litt for posh det der lokalet, men det hadde absolutt sin sjarm og satte preg på treffet på en overall positiv måte!
[CENTER][/CENTER]
Sist endret av aeon_illuminate; 24. juni 2012 kl. 23:25.
Gah, godt jeg ikke kan delta på UKM neste år. Så da blir det ingen hindringer for å være med på Freakfest.

Utover det har jeg forberedt meg litt allerede til neste år.
Nettopp kommet innenfor døra hjemme i Tromsø og sitter bare igjen med et inntrykk: herregud for en fantastisk helg!
Fra det lille "for-fortreffet" på Peppes på fredag, til fortreffet i parken, til festen, mario kart på turbolego sitt nach, og sist men ikke minst min fantastiske host (moret <3).

Freakfest kan varmt anbefales og dere ser meg nok igjen om et år
Storkoste meg i helgen. :-)
Som jeg sikkert sa til sånn ca samtlige jeg snakket med; synes det var fantastisk artig å endelig møte så mange ansikter, og koble dem opp mot nick på forumet. Og som jeg også sa til ganske mange: det ble så mange at jeg ikke hadde nubbesjangs å huske alle etterhvert. Sorry til de jeg hilste på 3-4 ganger (Zetta, Eplekjekk, ...) ..

Har lyst å trekke frem sånn ca 100 individer her, men i stor frykt for å glemme noen, så kjører jeg heller generelt:
tusen takk for en kjempehyggelig helg! Kjempegøy å få bekreftet at det er så mange hyggelige folk på forumet. Det fristet definitivt til gjentakelse!
folk inne på freak er ikke så ille som det høres ut som, så det det var noen folk utenfor som var på vei inn, de leste "Freakfest 2012" på skiltet, da snudde de og gikk igjen.
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
folk inne på freak er ikke så ille som det høres ut som, så det det var noen folk utenfor som var på vei inn, de leste "Freakfest 2012" på skiltet, da snudde de og gikk igjen.
Vis hele sitatet...
Ja men så kjipe folk vil vi ikke feste med uansett, så good riddance!
Møtte en haug med chille folk både på parktreffet og på selve festen.
Kom i flere diskusjoner og danset ræva av meg.
Dette var episk, og jeg kommer tilbake neste år!

Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
folk inne på freak er ikke så ille som det høres ut som, så det det var noen folk utenfor som var på vei inn, de leste "Freakfest 2012" på skiltet, da snudde de og gikk igjen.
Vis hele sitatet...
Ikke alle...
Kom i prat med en gjeng jenter som satt i sofa'n og chillet, de brukte å være på kunstnernes hus omtrendt hver helg.
Jeg forklarte hva "freakfest" var for noe og om forumet generelt.
De virket interessert ivertfall, så kan hende det kommer flere jenter til forumet i nærmere framtid.
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Er jævla spent på om det ble noe røykings på festen?
Noen må jo ha tøyd grensene?
Vis hele sitatet...
Tviler jeg faktisk på, hva som skjedde på nach og sånt er derimot en helt annen historie. Tror alle freaksa respekterte reglene som ble satt for festen, som seg hør og bør.
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Noen som vet hvor mange som kom?
Jeg har ikke postet så mye her, men synes Freakfesten var en kjempefin anledning til å bli kjent med folk fra forumet. Håper det gjentas til neste år
Takk for en helt rå fest folkens! Takk til alle som dukket opp og bidro til at kvelden ble like episk som i fjor!!!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av bakkus Vis innlegg
Takk til Chikara, Binär og Tierra for å rocke dansegulvet som til tider var stappfullt, takk til Magisk som tross ingen mic holdt igang allsang til Alt Her I Livet, takk til alle for en føkkings herlig kveld! </Knut Jørgen Røed Ødegaard-mode>
Vis hele sitatet...
Fuck yeah! Gjorde det man kunne med stemmen man har, var fantastisk å se de som oppholdt seg på dansegulvet når Tierra dro igang Alt Her I Livet! Nydelig allsang dere!

Forøvrig meget hyggelig å møte flotte folk, er nok mange jeg ikke fikk hilst på, men det var en super fest!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Er jævla spent på om det ble noe røykings på festen?
Noen må jo ha tøyd grensene?
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det så spennende om noen røykte hasj eller marihuana på festen?

Takk for en hyggelig kveld alle sammen, den overgikk all forventning!
Sist endret av Tias; 25. juni 2012 kl. 08:20.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om det er noen som har lyst til å skravle i et par timer sitter jeg på Alexander Kiellands plass nuh. Litt innover i grøntområdet om man står ved Colonel Mustard og Cafe Isabella.

kn^tte og jeg drar nordover først om et par timer.
Alkoholisert gamer
Når jeg sitter her og leser merker jeg hvor mye jeg angrer på at jeg ikke droppa andre planer, og kjøpte billett..
Mens dere festa og hadde det fett, satt jeg i ett partytelt med dårlig stemning...

Håper det blir freakfest til neste år også, eller tidligere
Da skal jeg greie å skaffe billett
jamen yolo da.
luni's Avatar
Må bare gi skryt til arrangørene for valg av lokale. Var redd Kunstnernes hus skulle bli litt stivt, men masse sittemuligheter både ute og inne, to barer og akkurat passe stort dansegulv ga god stemning og gode minglemuligheter. Langt bedre enn Fabrikken imo. Bedre ølutvalg hadde de også.
Var en kjempefin kveld, gøy å møte både nye og gammle fjes Viss jeg spørte mange om navnet uttallige ganger så unnskyld for det, ble litt for mye alkohol :P. Noen som merka om jeg var veldig full? Ene vakten mente jeg var for full, men kom inn igjen etter litt da, da ble det vann resten hva kvelden.

Var Knask der forresten? Fikk ikke møtt han
Sist endret av twisted shroom; 25. juni 2012 kl. 15:14.
Håper treffet var velykket, hadde ikke råd denne gang, men neste år er jeg der garantert!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Og som jeg også sa til ganske mange: det ble så mange at jeg ikke hadde nubbesjangs å huske alle etterhvert. Sorry til de jeg hilste på 3-4 ganger (Zetta, Eplekjekk, ...) ..
Vis hele sitatet...
Du er tilgitt.

Må si dette var veldig artig. Gjentar det gjerne til neste år!
lol as, mye av folka som var de ruten a tjeg egentlig tenkte over at det var frek folk -.-

eneste folka jeg møtte var vel:

Elemental, Thoryllo, Jonta, Slicer, Turbolego og Didrik med no tall greier.
også prata jeg mye med en jetne som absolutt skulle dele ølen med meg.

jeg fikk vite hvem NSO var (almighty admin)

Freakfest var helt rått
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Var en kjempefin kveld, gøy å møte både nye og gammle fjes Viss jeg spørte mange om navnet uttallige ganger så unnskyld for det, ble litt for mye alkohol :P. Noen som merka om jeg var veldig full? Ene vakten mente jeg var for full, men kom inn igjen etter litt da, da ble det vann resten hva kvelden.
Vis hele sitatet...

Hehe, godt å vite at ikke jeg var den eneste som ble litt for beruset :P