Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 6585
Noen som vet om noen gode dokumentarer om det utenomjordiske/romvesener eller noe liknende? Har akkurat sett Ancient aliens og synes den var ganske spennende
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan like godt sjå filmer som Alien, 2001: A Space odyssey, eller vilkårlege andre SCI-FI-filmer, for stortsett er dei meir etterettelege enn møkka fra Däniken.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Paul *titegn*
Du har jo den dokumentaren om hessdals fenomentet. Vet ikkje hvor du finn den, men den gikk vel på NRK/TV2 får en stund siden.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Du har jo den dokumentaren om hessdals fenomentet. Vet ikkje hvor du finn den, men den gikk vel på NRK/TV2 får en stund siden.
Vis hele sitatet...
Et kjapt Google søk førte meg til linken under, litt eldre, men sikkert spennende reportasje.
Schrödingers katt 20.09.2007
The Unknown
Går på History Channel hver søndag kveld klokken 20:00
Hvis det er noen som vet hvor man får tak i denne dokumentaren som gikk rundt 0200 på natta på enten NRK eller TV2 får rundt 3-5 måneder siden, så rop ut, jeg vil gjerne se den på nytt.
"Out of the Blue" er bra. Anbefales.
Trådstarter
11 4
Takker for svar
"romvesen" finnes ikke. det er tull. du kan like greit se på sci-fi, som slashdot påpeker.
Trådstarter
11 4
Sitat av alexanderb Vis innlegg
"romvesen" finnes ikke. det er tull. du kan like greit se på sci-fi, som slashdot påpeker.
Vis hele sitatet...
Skriver ikke at jeg tror på romvesen, bare spør etter tips til dokumentarer, og selv om jeg hadde gjort det, så har vel alle sine egne meninger?. Og hvordan kan du være så skråsikker på at det ikke finnes? Litt teit å så at det bare er tull når du sikkert ikke vet noe om det i det hele tatt.
Sitat av alexanderb Vis innlegg
"romvesen" finnes ikke. det er tull. du kan like greit se på sci-fi, som slashdot påpeker.
Vis hele sitatet...
Er du virkelig seriøs?
Unnskyld meg, men det at du påstår at romvesner ikke finnes sier meg at du absolutt ikke vet noe som helst om dette temaet.
Over 90% av alle forskere innen dette feltet tror at det finnes intelligent liv andre steder i universet.

Mener du seriøst at du tror vi er de eneste levende vesnene i hele universet?
Sist endret av MichaelB; 15. juli 2011 kl. 22:43.
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Er du virkelig seriøs?
Unnskyld meg, men det at du påstår at romvesner ikke finnes sier meg at du absolutt ikke vet noe som helst om dette temaet.
Over 90% av alle forskere innen dette feltet tror at det finnes intelligent liv andre steder i universet.

Mener du seriøst at du tror vi er de eneste levende vesnene i hele universet?
Vis hele sitatet...
Forskjell å tro på romvesener som besøker jorden og det å tro på at det finnes liv i universet.
Sitat av alexanderb Vis innlegg
"romvesen" finnes ikke. det er tull. du kan like greit se på sci-fi, som slashdot påpeker.
Vis hele sitatet...
..................
Sist endret av skukketrure; 15. juli 2011 kl. 23:09.
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Forskjell å tro på romvesener som besøker jorden og det å tro på at det finnes liv i universet.
Vis hele sitatet...
Så å tru på mennesker som besøker andre planeter (månen, mars.. osv) er bare tull? Hvorfor skulle ikkje annet inteligent liv i universet ha samme interesse som oss, bare at dem har kommet seg ett steg videre i teknologi?
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Forskjell å tro på romvesener som besøker jorden og det å tro på at det finnes liv i universet.
Vis hele sitatet...
Alexanderb sier at romvesner ikke finnes, ikke at han ikke tror de har besøkt jorden.
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Alexanderb sier at romvesner ikke finnes, ikke at han ikke tror de har besøkt jorden.
Vis hele sitatet...
Vel, romvesener er vel ikke det samme som liv.
Sitat av Wiki
Romvesen blir generelt omtalt uten henvisning til om det er et intelligent vesen eller ikke, men det er ofte underforstått at det er intelligent og at det er humanoid. Utenomjordisk liv i form av for eksempel bakterier eller mikroorganismer blir vanligvis ikke omtalt som romvesen.
Vis hele sitatet...
Sitat av alexanderb Vis innlegg
"romvesen" finnes ikke. det er tull. du kan like greit se på sci-fi, som slashdot påpeker.
Vis hele sitatet...
Hva er sjangsen for at Jordkloden er den eneste bebodde planeten der ute?
shit was so cash
Anda22's Avatar
Ancient aliens!
Sitat av Anda22 Vis innlegg
Ancient aliens!
Vis hele sitatet...
siterer TS her:

Har akkurat sett Ancient aliens og synes den var ganske spennende
Vis hele sitatet...
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Vel, romvesener er vel ikke det samme som liv.
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt noe om liv?
Jeg sa intelligent liv.
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Hvem har sagt noe om liv?
Jeg sa intelligent liv.
Vis hele sitatet...
Vel, lurer på om du kunne gi meg noen kilder på det med at 90 % av alle forskere tror det eksisterer intelligent liv i universet, og med intelligent tenker jeg da som oss mennesker og over.
La oss spørre oss selv slik: Hva skal til får at det skal være ett inteligent liv, nyskjærrighet er vel en viktig faktor i dette. Ved nyskjærrighet så tester vi ting å lærer av dette som igjen fører til at vi utvikler vår inteligens.

Tror du ikkje det samme gjelder får inteligente utenomjordiske skapninger.

http://www.newanimal.org/alien_asgard_stargate.jpg

Som du ser, så ser hjernen dems ganske stor ut
Folk må få lov til å tro hva de vil. Selv har jeg sett alt av Ancient Aliens og syns det var ganske interessant. Det betyr ikke at jeg tror at det er flyvende suppeskåler som flyr rundt, beamer folk opp og putter div saker opp i baken deres, men at jeg finner temaet interessant og at jeg syns det er moro å se andres teorier som er litt utenom det vanlige.
Ancient aliens e faktisk veldig bra. dersom det er den dokumentaren om pyramider og slikt.
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Vel, lurer på om du kunne gi meg noen kilder på det med at 90 % av alle forskere tror det eksisterer intelligent liv i universet, og med intelligent tenker jeg da som oss mennesker og over.
Vis hele sitatet...
The Universe.
EDIT:
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Vel, lurer på om du kunne gi meg noen kilder på det med at 90 % av alle forskere tror det eksisterer intelligent liv i universet, og med intelligent tenker jeg da som oss mennesker og over.
Vis hele sitatet...
Du må rett å slett være naiv å dum hvis du tror at vi er de eneste skapningene i universet, eller så klarer ikkje du å skjønne kor stor universet er. Det måles i lysår, la meg vise deg:

Lysets hastighet: 300 000 000 M/S

Lysår = Lyset hastighet x (antall sek pr time x antall timer pr døgn x antall dager i året)
Lysår = 300 000 000 x (3600 x 24 x 365)
Lysår = 300 000 000 x 31 536 000
Lysår = 9 460 800 000 000 000M

Som tilsvare ~9 460 800 000 000 KM, og når forskere snakker om lysår, så er det ofte snakk om tusenvis av lysår unna, så du kan tenke deg hvilken avstander det er snakk om. Hvorfor skulle ikkje det eksistere en planet en eller annen plass der ute som har inteligent liv?

EDIT: Ett lysår tilsvarer omtrent 236,520,000 ganger rundt jorden.
Sist endret av 0xFF; 15. juli 2011 kl. 23:52.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
EDIT:

Du må rett å slett være naiv å dum hvis du tror at vi er de eneste skapningene i universet, eller så klarer ikkje du å skjønne kor stor universet er. Det måles i lysår, la meg vise deg:

Lysets hastighet: 300 000 000 M/S

Lysår = Lyset hastighet x (antall sek pr time x antall timer pr døgn x antall dager i året)
Lysår = 300 000 000 x (3600 x 24 x 365)
Lysår = 300 000 000 x 31 536 000
Lysår = 9 460 800 000 000 000M

Som tilsvare ~9 460 800 000 000 KM, og når forskere snakker om lysår, så er det ofte snakk om tusenvis av lysår unna, så du kan tenke deg hvilken avstander det er snakk om. Hvorfor skulle ikkje det eksistere en planet en eller annen plass der ute som har inteligent liv?

EDIT: Ett lysår tilsvarer omtrent 236,520,000 ganger rundt jorden.
Vis hele sitatet...
når vi er innpå det med dum og personangrep og sånt, hvor sa jeg at jeg ikke trodde på at intelligent liv finnes i unicerset? Jeg spurte bare om kilder, siden dette er noe som ligger ganske langt ifra å fä en slags bekreftelse fra vitenskapens side, vi kan bare spekulere, så unnskyld for å være nysgjerrig.. og ikke kom hef med dette ekstremt basice fysikk-greiene, det er ikke noe å showe hvis man ikke nettopp er begynt på u.s
eh. at over 90% av alle forskere tror på intelligent liv utenom oss er jo en morsom påstand. særlig når du nekter å bekrefte denne på noe vis. videre, hvorfor skulle påpekelsen at universet er så stort være i ditt arguments favør? det er jo faktisk nettopp det som er grunnen til at det neppe er så mye intelligent liv der ute. det er alt for mange steiner og skit som ødelegger planeter før de kommer seg i en fase hvor noe i nærheten av intelligent liv kan oppstå.

og å uttale seg om hvorvidt intelligent liv eksisterer utenfor Tellus blir bare for dumt. det er vi for uintelligente og teknologisk primitive til.


men iallfall, med "romvesen" så mente jeg altså de her folka:

http://macrobusiness.com.au/wp-content/uploads/2011/03/435px-Alien.png

som "har vært på jorda" ved flere anledninger, lager kornsirkler og driver og kidnapper folk, etc. de finnes ikke. så dokumentarer om temaet er bortkastet tid. dersom OP mente dokumentarer om anelsen at det finnes intelligent liv et sted, en plass, så er det også bortkastet tid. vi er for lite avanserte og for dumme til å si noe fornuftig om dette utover "vi vet ikke".

queue en kis som kaller meg naiv og dum og poengterer at alle forskere er jo uenig med meg fordi jorda er stor og et flust med KP til ham. derp. (og jeg sier ham, fordi jenter er ikke like irriterende som gutter. herp.)
Skjønner meg ikke på folk som nekter for at det fins utenomjordisk intelligent liv! er dere redde for at det fins andre der ute? tror ikke det skal så mye til for at intelligent liv skal finnes, bare tenk på hvor mange forskjellige dyrearter det fins bare på jorden! universet er stort folkens!
At det fins liv der ute er jo også fakta, de har funnet bakterier på en astroide eller en komet, husker ikke helt hva det var, så liv finnes der ute og når det fins bakterie på en astroide så er det jo enda større kjangse for at det fins liv der ute!

Selv tror jeg faktisk at det fins intelligent liv som besøker jorden, jeg er så drøy at jeg tror det blir holdt sjult for massen! men mulig det blir avslørt iløpet av de neste årene fremover.
Bare tenk på det, det er tusenvis av filmer og observasjoner der ute, samtlige kan ikke være fake, bare ta deg en tur til hessedalen i norge eller Mexico, i Mexico blir det observert nesten måndlig lysende objekter på himmelen som ingen kan forklare, det er VANLIG for piloter og se UFOer på radaren som følger flyet, dette har skjedd helt siden 2 verdenskrig, under andre verdenskig var det spesielt mange observasjoner, flygene "tallerkner" fulgte etter jagerflya.

I hessedalen i norge har en gruppe studenter vært og forsket, mens de forsken så så de lys på himmelen som bevegde seg på en måte ingen vanlige fly kan bevege seg og det kom en stråle ut fra ufoen som traff bakken, studentene tok prøver av bakken der for strålene traff og alle bakteriene der hvor strålen traff var døde mens rundt der hvor strålen ikke traff var det masse bakterier som levde.

Jeg tror at intelligent liv passer litt på oss, det er faktisk ja, vanlig å observere ufoer ved anlegg som obevarer atombomber og ikke nok med det, etter observasjonene så funket ikke atombombene lengre, dette er fakta og har skjedd både i USA og israel, sikkert andre steder også.

Kan jo også nevne alle de gamle maleriene rundt om kring, nå gjetter jeg vilt, men tror det er 1000 vis av malerier der ute og på samtlige av dem så er det malt ufoer og flygende objekter på himmelen, dette er fakta.

Kan dra det så langt og si at det også fins intergalaktiske regler som forklarer hvordan man skal opptre ved besøk av sivilisasjoner, en av disse reglene sier at hvis du besøker en sivilisasjon som er underlegen og ikke har kommet så langt i utviklingen så er det ikke lov og gi dem ny teknologi, sivilisasjonen må finne det ut selv og selv utvikle seg uten hjelp fra andre.

I skrivende stund hører jeg faktisk på en sang hvor han synger at han ble kidnappet av "romvesen" hehe.

men kan faktisk dra det enda lengre og si at jeg har sett en ufo på himmelen selv, her kommer nok mange til å si at det bare var et fly, satelitt, stjerne eller stjerneskudd, men jeg vet hva jeg snakker om og er ikke dum, jeg vet hva jeg så!

Hehe, nå trenger du vel kanskje ikke å se dokumentarer etter å ha lest dette, tror jeg fikk med det meste!
Jeg er et romvesen jeg.
Med en stor penis selvfølgelig.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Jeg er et romvesen jeg.
Med en stor penis selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Det kommer godt med når du skal sette inn anal prober
Sitat av zevz Vis innlegg
Skjønner meg ikke på folk som nekter for at det fins utenomjordisk intelligent liv! er dere redde for at det fins andre der ute? tror ikke det skal så mye til for at intelligent liv skal finnes, bare tenk på hvor mange forskjellige dyrearter det fins bare på jorden! universet er stort folkens!
At det fins liv der ute er jo også fakta, de har funnet bakterier på en astroide eller en komet, husker ikke helt hva det var, så liv finnes der ute og når det fins bakterie på en astroide så er det jo enda større kjangse for at det fins liv der ute!

Selv tror jeg faktisk at det fins intelligent liv som besøker jorden, jeg er så drøy at jeg tror det blir holdt sjult for massen! men mulig det blir avslørt iløpet av de neste årene fremover.
Bare tenk på det, det er tusenvis av filmer og observasjoner der ute, samtlige kan ikke være fake, bare ta deg en tur til hessedalen i norge eller Mexico, i Mexico blir det observert nesten måndlig lysende objekter på himmelen som ingen kan forklare, det er VANLIG for piloter og se UFOer på radaren som følger flyet, dette har skjedd helt siden 2 verdenskrig, under andre verdenskig var det spesielt mange observasjoner, flygene "tallerkner" fulgte etter jagerflya.

I hessedalen i norge har en gruppe studenter vært og forsket, mens de forsken så så de lys på himmelen som bevegde seg på en måte ingen vanlige fly kan bevege seg og det kom en stråle ut fra ufoen som traff bakken, studentene tok prøver av bakken der for strålene traff og alle bakteriene der hvor strålen traff var døde mens rundt der hvor strålen ikke traff var det masse bakterier som levde.

Jeg tror at intelligent liv passer litt på oss, det er faktisk ja, vanlig å observere ufoer ved anlegg som obevarer atombomber og ikke nok med det, etter observasjonene så funket ikke atombombene lengre, dette er fakta og har skjedd både i USA og israel, sikkert andre steder også.

Kan jo også nevne alle de gamle maleriene rundt om kring, nå gjetter jeg vilt, men tror det er 1000 vis av malerier der ute og på samtlige av dem så er det malt ufoer og flygende objekter på himmelen, dette er fakta.

Kan dra det så langt og si at det også fins intergalaktiske regler som forklarer hvordan man skal opptre ved besøk av sivilisasjoner, en av disse reglene sier at hvis du besøker en sivilisasjon som er underlegen og ikke har kommet så langt i utviklingen så er det ikke lov og gi dem ny teknologi, sivilisasjonen må finne det ut selv og selv utvikle seg uten hjelp fra andre.

I skrivende stund hører jeg faktisk på en sang hvor han synger at han ble kidnappet av "romvesen" hehe.

men kan faktisk dra det enda lengre og si at jeg har sett en ufo på himmelen selv, her kommer nok mange til å si at det bare var et fly, satelitt, stjerne eller stjerneskudd, men jeg vet hva jeg snakker om og er ikke dum, jeg vet hva jeg så!

Hehe, nå trenger du vel kanskje ikke å se dokumentarer etter å ha lest dette, tror jeg fikk med det meste!
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du alt dette?
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Hvordan vet du alt dette?
Vis hele sitatet...
Se på dokumentarer om dette emne så får du vite mer om alt han snakket om.
Through the Wormhole!
spol frem til 2:15 på denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=nsvcA...eature=related så får man litt å tygge på
Sitat av zevz Vis innlegg
Skjønner meg ikke på folk som nekter for at det fins utenomjordisk intelligent liv! er dere redde for at det fins andre der ute? tror ikke det skal så mye til for at intelligent liv skal finnes, bare tenk på hvor mange forskjellige dyrearter det fins bare på jorden! universet er stort folkens!
At det fins liv der ute er jo også fakta, de har funnet bakterier på en astroide eller en komet, husker ikke helt hva det var, så liv finnes der ute og når det fins bakterie på en astroide så er det jo enda større kjangse for at det fins liv der ute!
Vis hele sitatet...
Jeg tror også det finnes intelligent liv der ute. Det er nok veldig liten sjanse, om ikke umulig at vi er alene i universet (multivers).
Sitat av zevz Vis innlegg
Selv tror jeg faktisk at det fins intelligent liv som besøker jorden, jeg er så drøy at jeg tror det blir holdt sjult for massen! men mulig det blir avslørt iløpet av de neste årene fremover.
Vis hele sitatet...
Ja det er nok mye som blir holdt hemmelig for oss "vanlige" folk, men dette blir litt mye konspirasjon.
Sitat av zevz Vis innlegg
Bare tenk på det, det er tusenvis av filmer og observasjoner der ute, samtlige kan ikke være fake, bare ta deg en tur til hessedalen i norge eller Mexico, i Mexico blir det observert nesten måndlig lysende objekter på himmelen som ingen kan forklare, det er VANLIG for piloter og se UFOer på radaren som følger flyet, dette har skjedd helt siden 2 verdenskrig, under andre verdenskig var det spesielt mange observasjoner, flygene "tallerkner" fulgte etter jagerflya.
Vis hele sitatet...
Nå tester USA ut prototype fly som kan ligne på flygende tallerken. Så en dokumentar om dette. Hvorfor skal aliens bare fly etter andre fly i Mexico og ikke andre steder? Hva tjener de faktisk på å fly etter andre fly? Om det faktisk er aliens her burde de ha høy nok teknologi til å få ut all den informasjonen de vil ha uten å fly rett bak andre fly i 70 år.

Sitat av zevz Vis innlegg
Jeg tror at intelligent liv passer litt på oss, det er faktisk ja, vanlig å observere ufoer ved anlegg som obevarer atombomber og ikke nok med det, etter observasjonene så funket ikke atombombene lengre, dette er fakta og har skjedd både i USA og israel, sikkert andre steder også.
Vis hele sitatet...
Det kan være spionfly fra den gjenoppreisende Sovietunionen. Hadde de passet på oss slik du mener hadde det ikke eksistert krig.

Sitat av zevz Vis innlegg
Kan dra det så langt og si at det også fins intergalaktiske regler som forklarer hvordan man skal opptre ved besøk av sivilisasjoner, en av disse reglene sier at hvis du besøker en sivilisasjon som er underlegen og ikke har kommet så langt i utviklingen så er det ikke lov og gi dem ny teknologi, sivilisasjonen må finne det ut selv og selv utvikle seg uten hjelp fra andre.
Vis hele sitatet...
Dette er like absurd som religion. Finne på dårlige unnskyldninger for at det og det skjer.

Sitat av zevz Vis innlegg
men kan faktisk dra det enda lengre og si at jeg har sett en ufo på himmelen selv, her kommer nok mange til å si at det bare var et fly, satelitt, stjerne eller stjerneskudd, men jeg vet hva jeg snakker om og er ikke dum, jeg vet hva jeg så!
Vis hele sitatet...
En UFO, Unidentified Flying Object. Hvordan vet du hvordan det ser ut?
Sist endret av Xernox; 16. juli 2011 kl. 22:20.
Jeg tror også det finnes intelligent liv der ute. Det er nok veldig liten sjanse, om ikke umulig at vi er alene i universet (multivers).
Sitat: Originalt skrevet av zevz Vis innlegg
Selv tror jeg faktisk at det fins intelligent liv som besøker jorden, jeg er så drøy at jeg tror det blir holdt sjult for massen! men mulig det blir avslørt iløpet av de neste årene fremover.
Ja det er nok mye som blir holdt hemmelig for oss "vanlige" folk, men dette blir litt mye konspirasjon.
Sitat: Originalt skrevet av zevz Vis innlegg
Bare tenk på det, det er tusenvis av filmer og observasjoner der ute, samtlige kan ikke være fake, bare ta deg en tur til hessedalen i norge eller Mexico, i Mexico blir det observert nesten måndlig lysende objekter på himmelen som ingen kan forklare, det er VANLIG for piloter og se UFOer på radaren som følger flyet, dette har skjedd helt siden 2 verdenskrig, under andre verdenskig var det spesielt mange observasjoner, flygene "tallerkner" fulgte etter jagerflya.
Nå tester USA ut prototype fly som kan ligne på flygende tallerken. Så en dokumentar om dette. Hvorfor skal aliens bare fly etter andre fly i Mexico og ikke andre steder? Hva tjener de faktisk på å fly etter andre fly? Om det faktisk er aliens her burde de ha høy nok teknologi til å få ut all den informasjonen de vil ha uten å fly rett bak andre fly i 70 år.

Sitat: Originalt skrevet av zevz Vis innlegg
Jeg tror at intelligent liv passer litt på oss, det er faktisk ja, vanlig å observere ufoer ved anlegg som obevarer atombomber og ikke nok med det, etter observasjonene så funket ikke atombombene lengre, dette er fakta og har skjedd både i USA og israel, sikkert andre steder også.
Det kan være spionfly fra den gjenoppreisende Sovietunionen. Hadde de passet på oss slik du mener hadde det ikke eksistert krig.

Sitat: Originalt skrevet av zevz Vis innlegg
Kan dra det så langt og si at det også fins intergalaktiske regler som forklarer hvordan man skal opptre ved besøk av sivilisasjoner, en av disse reglene sier at hvis du besøker en sivilisasjon som er underlegen og ikke har kommet så langt i utviklingen så er det ikke lov og gi dem ny teknologi, sivilisasjonen må finne det ut selv og selv utvikle seg uten hjelp fra andre.
Dette er like absurd som religion. Finne på dårlige unnskyldninger for at det og det skjer.

Sitat: Originalt skrevet av zevz Vis innlegg
men kan faktisk dra det enda lengre og si at jeg har sett en ufo på himmelen selv, her kommer nok mange til å si at det bare var et fly, satelitt, stjerne eller stjerneskudd, men jeg vet hva jeg snakker om og er ikke dum, jeg vet hva jeg så!
En UFO, Unidentified Flying Object. Hvordan vet du hvordan det ser ut?
Vis hele sitatet...

Det at de flyr etter andre fly skjer over alt ikke bare i mexico, har ikke hørt noe om at de pleier å fly etter andre fly i mexico faktisk, men der samler de seg heller i klynger og svever over byer, fins mange videoer om dette på youtube!
Hvorfor de holder til så mye i mexico kan man jo spekulere på, jeg har mine teorier.

At dem passer på oss trenger ikke å være at dem stopper kriger, tror dem hvil vi skal bestemme selv hva vi hvil gjøre med oss selv og kloden, men forundrer meg ikke om dem ikke liker at vi kriger.
Grunden til at dem er obs på atombombene er vel for det de vet at det kan skade jorden enormt.

Jeg vet ikke hvordan ufoer ser ut, men jeg vet hva jeg så, kort forklart så så det ut som en veldig sterk stjerne, men mye nermere på himmelen, så på den i noen sekunder og da bevegde den seg pluttselig vannrett bortover, hva ser ut som en lyssterk stjerne og beveger seg vannrett bortover himmelen etter å ha stått stille en stund? eneste logiske forklaringen jeg har på det er at det var en UFO, Men, hvis noen har noen andre forslag på hva det kan være så er jeg åpen for forslag jeg!

Sitat av MichaelB Vis innlegg
Hvordan vet du alt dette?
Vis hele sitatet...
Sett på dokumentarer, sett på filmer på youtube og snakket med pappa om det, og noe er mine egne teorier.

Vet det høres helt sykt ut, men jeg har faktisk kanalisert med romvesen før, hvis noen vet hva det er da! husker desverre ikke hva de sa til meg, det er lenge siden og jeg skjønte så vidt at de pratet til meg.
Sist endret av Awareness; 17. juli 2011 kl. 01:08.
Sitat av zevz Vis innlegg
Sett på dokumentarer, sett på filmer på youtube og snakket med pappa om det, og noe er mine egne teorier.

Vet det høres helt sykt ut, men jeg har faktisk kanalisert med romvesen før, hvis noen vet hva det er da! husker desverre ikke hva de sa til meg, det er lenge siden og jeg skjønte så vidt at de pratet til meg.
Vis hele sitatet...
Nei, det høres ikke sykt ut. Ville bare vite hvordan du visste alt dette jeg

Du har ikke kanalisert med romvesen.
Du er schizofren, kjære deg
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Om du vil se en god dokumentar, som ikke bare omhandler "aliens" kan du se "Into the Universe with Stephen Hawking". Om du vil ha litt mer å tygge på, kan du se "Cosmos" med Carl Sagan, som er noe av det beste jeg har sett på flere år, uavhengig av kategori.
"Unsolved Mysteries" dekket vel UFO relaterte hendelser i 4 episoder, samme som at de dekket noe av temaet rundt det i andre episoder, slikt som "Men In Black" etc. Dette er jo en gammel tv serie, så sikkert noe utdatert, men nostalgiker som jeg er så liker jeg det

Eksempel:

Unsolved Mysteries: Hudson Valley Part 1 Youtube

Unsolved Mysteries: Hudson Valley Part 2 Youtube

Om du ikke vil se det på youtube så får du kjøpt dvd box med unsolved mysteries (UFO), eller du kan skaffe det på andre måter.......
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Nei, det høres ikke sykt ut. Ville bare vite hvordan du visste alt dette jeg

Du har ikke kanalisert med romvesen.
Du er schizofren, kjære deg
Vis hele sitatet...
Er faktisk schizofren!

Men vært å nevne at det er ikke igjennom kanalisering jeg har fått den informasjonen jeg skrev.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.newparadigm.no

flott dokumentar som er laget av nordmannen Terje og co. Gratis streaming i underkaterogi ''Video Archive''.
Sist endret av Madri009; 1. august 2011 kl. 03:39.
Anbefaler deg å se "anncient aliens " søk på youtube. Det ligger under project camelot