Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 992
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk noe vival av lege pga muskelstramminger i ryggen som gjør det veldig vondt å vanskelig å puste. Men om jeg blander la oss si 5-10mg valium med 200mg makka, mister valiumen den muskelavslappende effekten? I små doser synes jeg makka kan ha lignende effekt også.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Testa jeg, virker nesten som om det har en synergisk effekt.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å blande rusmidler, spesielt opp og ned, kan gi litt ulike og ukjente virkninger. Det er vel litt derfor det hovedsakelig frarådes. Ofte vil opp og ned ende opp med å "balansere" hverandre ut, slik at du kjenner mindre effekt av begge rusmidlene. Dette kan være farlig fordi mange ender opp med å ta mer av en eller begge fordi de overvurderer egen toleranse. Tar du overdose på f.eks amfetaminen så er det ikke sikkert at du kjenner det før valiumen har gått ut. Vær derfor forsiktig med mengdene.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok 5mg vival å kanskje 150-200mg makka. Funka bra