Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2309
Var nettopp å trente og noen stjal buksa mi mens jeg var å trente fra garderoben, jeg har ei bukse og det var den. Har rett og slett ikke råd til ny. Klarer ikke å forstå hvem faen som stjeler ei bukse, da er du faen meg helt tom i skallen eller enda fattigere enn meg. Og til og med da tar man faen ikke andre sine klær. Følte bare for å få ut litt frustrasjon.
Hvordan har du råd tilabonnement på trening men ikke råd til ei bukse? Trene kan man jo gjøre gratis...
Trådstarter
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hvordan har du råd tilabonnement på trening men ikke råd til ei bukse? Trene kan man jo gjøre gratis...
Vis hele sitatet...
Driver med bodybuilding, som er det eneste som holder meg psykisk stabil akkurat nå. Så å droppe treningssenter er ikke et alternativ.
En bukse koster nå vell ikke mer en noen hundrelapper. Alle har vell råd til det?
Fretex hvertfall der jeg bor har bukser til oftest 100-500kr. Trenger ikke kjøpe ny vettu
Tviler på at det var bestemt tyveri med mindre det var et bra merke eller lignende. Men folk stjeler jo alt mulig også, så vanskelig å si sikkert.
Selv har jeg ved uhell klart å få tatt med meg ting som ikke tilhører meg hjem fra treningstudioet tidligere, men leverte tilbake til studioet's "lost and found" så snart jeg oppdaget det.

Håper du ikke forblir bukseløs!
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
En bukse koster nå vell ikke mer en noen hundrelapper. Alle har vell råd til det?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har nettopp klart meg på ca 400kr som skal dekke mat og husholdningsprodukter på 2 uker. Ei bukse til 200 hadde vært krise for meg
Finn gis bort?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
En bukse koster nå vell ikke mer en noen hundrelapper. Alle har vell råd til det?
Vis hele sitatet...
Alle har ikke råd det til det nei. Tror du at det ikke er fattigdom i Norge?
Hvis du lot eiendelene dine ligge ulåst på et treningssenter, så får du nesten bare akseptere at sånt kan skje. Man burde kunne forvente at folk ikke stjeler, men vi lever dessverre i en uperfekt verden. Hvis du er så fattig at du bare har en bukse og ikke råd til å erstatte denne så er det egentlig enda mer skjødesløst av deg å ikke passe bedre på tingene dine.
Minnet meg på om Mallorcablusen....
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Hvis du lot eiendelene dine ligge ulåst på et treningssenter, så får du nesten bare akseptere at sånt kan skje. Man burde kunne forvente at folk ikke stjeler, men vi lever dessverre i en uperfekt verden. Hvis du er så fattig at du bare har en bukse og ikke råd til å erstatte denne så er det egentlig enda mer skjødesløst av deg å ikke passe bedre på tingene dine.
Vis hele sitatet...
What?.. ingen forventer at buksa dems skal bli stjelt på et treningssenter. Så at det er skjødeløst at han ikke passer på tingene sine bedre synes jeg er dumt. Kan skjønne det med noe annen eiendel men ikke en bukse..
Å ikke låse inn eiendeler er litt naivt da, men snakk med senteret om det.
Kanskje de har tenkt den var gjenglemt?
Kanskje har noen tatt den uten å mene det og kommer tilbake med den.
Trådstarter
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Hvis du lot eiendelene dine ligge ulåst på et treningssenter, så får du nesten bare akseptere at sånt kan skje. Man burde kunne forvente at folk ikke stjeler, men vi lever dessverre i en uperfekt verden. Hvis du er så fattig at du bare har en bukse og ikke råd til å erstatte denne så er det egentlig enda mer skjødesløst av deg å ikke passe bedre på tingene dine.
Vis hele sitatet...
Det er ikke lov å låse skapene på treningssenteret jeg trener på.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Det er ikke lov å låse skapene på treningssenteret jeg trener på.
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg absolutt funnet et nytt treningsenter. Hva faen?
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Det er ikke lov å låse skapene på treningssenteret jeg trener på.
Vis hele sitatet...
Da er det faktisk treningssenteret som må rydde opp.
BRAND ∞ STRONG
Er man forsikret gjennom treningssenteret, f.eks SATS, for skader og ulykker som oppstår hos de eller
er det bare noe jeg innbiller meg? Du kunne du jo hørt med de om eiendelene dine er også forsikret.

Det vil vel i så fall bero på hvordan informasjon de har gitt deg i avtalen dere har inngått eller gjennom merking i lokalet.
Syns det er ofte jeg ser "...På Eget Ansvar" skilt rundt om.
Hvis man er så desperat etter en bukse hadde jeg nesten bare tatt en Tyler Durden og spurt om å få se der de har gjenglemte klær og sagt den først buksa jeg ser er min.
Men, hvordan kom du deg hjem uten bukse da?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Men, hvordan kom du deg hjem uten bukse da?
Vis hele sitatet...
Sikkert i treningsbuksa