Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 6823
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Problem solved!



Truffet en nerve? Regner med jeg beskrev deg veldig godt der siden dette er svaret ditt. Godt forsøk med analysen din men du bommet veldig, jeg har en samboer og et sunt moralsk kompass. Synes bare det er jævlig ekkelt at godt eldre menn skal prøve seg på 18 åringer, hvis du ikke skjønner hvorfor er det ikke vits for meg å forklare mer. Du skjønner vel hvor stor mental forskjell det er på en på 25 år og en på 18 år? Og en på 35? Dette er voksne menn, skjerpings. Det er jo åpentbart noe galt med deg hvis dette er løsningen din. Bare fordi det er lov betyr det ikke at det er greit. Glemmer kanskje demografien av dette forumet. Big love
Vis hele sitatet...
Jeg er 21, der er ganske minimalt med forskell mellom 21 og 18.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Jeg er 21, der er ganske minimalt med forskell mellom 21 og 18.
Vis hele sitatet...
Helt klart! Som sagt trodde jeg du var 23, da begynner det å bli litt større mental forskjell. Alle er selvfølgelig forskjellige. Nå svarer jeg bare på responsen på han der godgutten i 30 årene som ser null problem med å ha sex med tenåringer.

Når det kommer til ansiktshår så er det bare å gå helt huleboer og ikke røre det på 1-2 måneder.
Truffet en nerve? Regner med jeg beskrev deg veldig godt der siden dette er svaret ditt. Godt forsøk med analysen din men du bommet veldig, jeg har en samboer og et sunt moralsk kompass. Synes bare det er jævlig ekkelt at godt eldre menn skal prøve seg på 18 åringer, hvis du ikke skjønner hvorfor er det ikke vits for meg å forklare mer. Du skjønner vel hvor stor mental forskjell det er på en på 25 år og en på 18 år? Og en på 35? Dette er voksne menn, skjerpings. Det er jo åpentbart noe galt med deg hvis dette er løsningen din. Bare fordi det er lov betyr det ikke at det er greit. Glemmer kanskje demografien av dette forumet. Big love [/quote]

Kan jeg spørre hva som ikke er greit selfølgelig viss alle hensyn er tatt for. At ingen av partene blir utnyttet er sårbar eller noe sånt. Men at damen faktisk har like mye lyst som mannen kanskje mer også.

Og hva forskjellen faktisk er på at en dame på 18år har sex med en mann på 18 mann på 23 eller 33. Hva er liksom forskjellen på viss hun har sex med de forskjellige aldersgruppene. Når hun har lyst og vil ha sex.
Sist endret av merk; 9. mars 2022 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Problem solved!



Truffet en nerve? Regner med jeg beskrev deg veldig godt der siden dette er svaret ditt. Godt forsøk med analysen din men du bommet veldig, jeg har en samboer og et sunt moralsk kompass. Synes bare det er jævlig ekkelt at godt eldre menn skal prøve seg på 18 åringer, hvis du ikke skjønner hvorfor er det ikke vits for meg å forklare mer. Du skjønner vel hvor stor mental forskjell det er på en på 25 år og en på 18 år? Og en på 35? Dette er voksne menn, skjerpings. Det er jo åpentbart noe galt med deg hvis dette er løsningen din. Bare fordi det er lov betyr det ikke at det er greit. Glemmer kanskje demografien av dette forumet. Big love
Vis hele sitatet...
Trådstarter er ikke en eldre mann som utnytter barn.

Jeg er heller ikke sikker på at han er mer moden eller erfaren enn damer på 18...

Rull inn feminismen, damene klarer fint å velge hvem de vil ligge med uten "beskyttelse" fra slike som deg...
Gå til legen og ta en blodprøve for å sjekke testo nivået ditt.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Gå til legen og ta en blodprøve for å sjekke testo nivået ditt.
Vis hele sitatet...
Fyren har tidligere bolet og har vurdert å stille i kroppsbygging.

Når det er sagt så var det det som trigget skjeggveksten min. 1 kur med AAS.