Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2020
Fuck Mr. Plod!
Jeg har nå snust aktivt epok freeze i 3-4 år. Men det siste året har jeg opplevd at jeg blir veldig uvell og kvalm av snus.

Jeg leser på nett at folk opplever liknende, men det er ofte folk som ikke har brukt nikotin i lengre perioder eller som har økt dosen.


Nå i det siste hvis jeg tar meg en snus så blir jeg sykt kvalm, svimmel og føler meg helt jævlig i kroppen. Dette resulterer i at jeg må sette meg ned og ta ut snusen.


Dette skjer riktig nokk ikke hver gang jeg tar en snus, men det skjer oftere og oftere.


Jeg har ikke motivasjon til å slutte, selv om det påfører meg ubehag.


Noen i samme situasjon eller som har moen tips?
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja absolutt, kroppen min sa i fra. Ble også dårlig og fikk angstlingnende greier, dårlig og uro i kroppen da jeg tok snus, måtte bare slutte.
Etter lengere tid så skjedde det bare sånn plutselig, prøvd snus senere, men det bare gjør meg dårlig.. aner ikke hvorfor kroppen min reagerer sånn.
Jeg har blitt veldig uvel selv når jeg har prøvd epok, prøv noe annet en hvit snus?
Som han over her sier, prøv noe annet en hvit snus. Får noen ganger en rar/kvalm følelse når jeg bruker hvit snus. Skjer aldri med general som jeg vanligvis bruker.
Har selv snuts vanlig brun snus i over 10 år nå. Blir fortsatt like kvalm hver gang jeg tar meg en hvit snus typ epok eller g4...
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvit snus er vel laget med en form for syntetisk nikotin og ikke tobakk slik brun snus er.
Kjenner meg litt igjen, men det skjer aldri med dagens første snus feks. Det er mot slutten av arbeidsdagen jeg begynner å kjenne det. Det rare er at jeg blir bedre når jeg kommer hjem og får slappet av (men fortsatt snuser) . Jeg tenker derfor det kanskje er en kombinasjon av stress, jobb og snus som er dårlig deal og at det kan bli litt mye for kroppen.

Snuser G4 No1
Sist endret av Source; 24. februar 2022 kl. 22:18.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Source Vis innlegg
Kjenner meg litt igjen, men det skjer aldri med dagens første snus feks. Det er mot slutten av arbeidsdagen jeg begynner å kjenne det. Det rare er at jeg blir bedre når jeg kommer hjem og får slappet av (men fortsatt snuser) . Jeg tenker derfor det kanskje er en kombinasjon av stress, jobb og snus som er dårlig deal og at det kan bli litt mye for kroppen.

Snuser G4 No1
Vis hele sitatet...
Ja kommer alltid etterhvert, merker heller aldri at jeg er uvel hvis jeg tar en snus etter jeg har spist. Men kan jo ikke spise 18 måltider hver dag 😂
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble sånn siste året jeg sigga og det motiverte meg til å slutta. Hadde røkt i 15 år da og ble plutselig som at kroppen kjente hvor giftig det var
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble sånn siste året jeg sigga og det motiverte meg til å slutta. Hadde røkt i 15 år da og ble plutselig som at kroppen kjente hvor giftig det var
Vis hele sitatet...
Yepp, best å holde seg unna tobakken.