Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 859
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg bruker sprøyter så virker det som jeg får mere slim i halsen og harker mer enn vanlig. Gjelder både stimulanter og opiater. Og jo mindre rent det jeg skyter er så virker det til å bli desto mere slim.

Er det en slags rensemekanisme kroppen har eller er dette et resultat av overtenking? Takk for svar
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har noe å komme med?
Tror ikke det har noen sammenheng men kommer av andre ting?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan godt være du har rett i det, feks at man får mindre spyttproduksjon og litt sånn. Men man smaker jo det man skyter bak i halsen så hadde gitt mening om det faktisk hadde en sammenheng. Uansett takk for svar MK1
Når du injiserer noe i en vene så er neste «trange» parti lungekretsløpet, nærmere presisert lungekapillærene rundt/ved alveolene hvor gassutvekslingen skjer. Rusk i pumpa stopper opp der og hindrer gassutvekslingen. Så den «rensemekanismen» er i praksis at du bruker lungene dine som et filter.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eXplode Vis innlegg
Når du injiserer noe i en vene så er neste «trange» parti lungekretsløpet, nærmere presisert lungekapillærene rundt/ved alveolene hvor gassutvekslingen skjer. Rusk i pumpa stopper opp der og hindrer gassutvekslingen. Så den «rensemekanismen» er i praksis at du bruker lungene dine som et filter.
Vis hele sitatet...
Okey gir mening! Høres ikke så sunt ut men det antok jeg ikke akkurat at sprøyte bruk var heller.