Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2444
Sitter her med CR7 og LM10, og undres om det er en kode for noe. Kan ikke fotball.
Det er ikke koder, og det har heller ingenting med fotball å gjøre. Ronaldo og Messi er varemerker som har til hensikt å gi hasjen annerkjennelse.
Hvor er Ruud Gullit?
Men seriøst, denne merkingen om dagen, har det noe som helst å si?
I gamle dager var platene merket rett på og gode partier kunne få godt ord på seg.
Ruud Gullit befinner seg mest sannsynlig i Russland, da det er der han beskjeftiger seg, men antar at det egentlig ikke er det du lurer på.

Merkingen er noe man bør ta med en god klype salt ja. Hvem som helst kan merke med hva som helst. Stol på merkingen i like stor grad som du stoler på leverandøren, det burde være en tommelfingerregel.
Sist endret av subscribe; 22. februar 2022 kl. 20:13.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KaftanQueen Vis innlegg
Hvor er Ruud Gullit?
Men seriøst, denne merkingen om dagen, har det noe som helst å si?
I gamle dager var platene merket rett på og gode partier kunne få godt ord på seg.
Vis hele sitatet...
Dagens merking er mest tull og har ikke noe si
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dagens merking er mest tull og har ikke noe si
Vis hele sitatet...
prøvde å fortelle 420 kanalen på jodel at merking ikke har mye å si. da fikk jeg 50 sinna cannabisrøkere etter meg

virker som majoriteten av freakforum er hakke smartere enn andre mennesker, mulig jeg tar feil, men alle jeg kjenner der ute som driver med stoffer og ikke er på freak er jo helt skrudd i hue. de tror pluggen er ett slags leksikon.

jeg har sluttet å hjelpe folk fordi ingen tror på det jeg har å si
Ronaldo er avholdsmann så det er jo en smule selvmotsigende.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Ronaldo er avholdsmann så det er jo en smule selvmotsigende.
Vis hele sitatet...
Hehe, ser ikke for meg at det blir no kamp her.
Nøddy: tipper det er ganske unge folk, som ikke har sett det dype preget av de stemplene som ble brukt for mange år tilbake.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når var det man begynte med denne typen merking av hasjplater?
Og hvem er det som merker, altså i hvilket distribusjonsledd er det denne merkingen skjer? Det er vel neppe produsenten?
Er det bare kidsa som røyker hasj som er merket på denne måten, eller får gamle hippier også disse typene av sine dealere?

Jeg husker fra den tiden jeg hadde befatning med plater (ca 25 år siden) at platene hadde stempler. Dette var stempler som var preget inn i hasjplata, ikke en jævla lapp som var skrevet ut på en billig printer. Jeg hadde f.eks. mye kontakt med plater som hadde jødestjernestempel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når var det man begynte med denne typen merking av hasjplater?
Og hvem er det som merker, altså i hvilket distribusjonsledd er det denne merkingen skjer? Det er vel neppe produsenten?
Er det bare kidsa som røyker hasj som er merket på denne måten, eller får gamle hippier også disse typene av sine dealere?

Jeg husker fra den tiden jeg hadde befatning med plater (ca 25 år siden) at platene hadde stempler. Dette var stempler som var preget inn i hasjplata, ikke en jævla lapp som var skrevet ut på en billig printer. Jeg hadde f.eks. mye kontakt med plater som hadde jødestjernestempel.
Vis hele sitatet...
Og det er vel egentlig det jeg og lurer på.
Husker godt stjerna selv, og romertall var en variant.

Dagens merking ser jo ut som den er kjøpt på wish.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av KaftanQueen Vis innlegg
Og det er vel egentlig det jeg og lurer på.
Husker godt stjerna selv, og romertall var en variant.

Dagens merking ser jo ut som den er kjøpt på wish.
Vis hele sitatet...
er flere på det nordiske deep web markedet som selger hasj som bokstavelig talt er stemplet med ekte gull i en kors formasjon
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KaftanQueen Vis innlegg
Og det er vel egentlig det jeg og lurer på.
Husker godt stjerna selv, og romertall var en variant.

Dagens merking ser jo ut som den er kjøpt på wish.
Vis hele sitatet...
Fant en artikkel fra 2018 der fransk politi hadde beslaglagt CR7 hasj, så det kan se ut som om merkingen skjer før den kommer til Norge?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stempel er en fin måte å vite hva som er tilgjengelig i byen. Har noen i byen min en hasj med stempelet starbucks, så er sannsynligheten stor for at neste jeg møter med stempelet starbucks ila kort tidsrom er samme hasj.

Men, en plate som heter cr7 i dag er ikke det samme som cr7 i fjor. Så stempel har sin verdi, og det er definitivt nyttig for å luke ut all dritt.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stempel er en fin måte å vite hva som er tilgjengelig i byen. Har noen i byen min en hasj med stempelet starbucks, så er sannsynligheten stor for at neste jeg møter med stempelet starbucks ila kort tidsrom er samme hasj.

Men, en plate som heter cr7 i dag er ikke det samme som cr7 i fjor. Så stempel har sin verdi, og det er definitivt nyttig for å luke ut all dritt.
Vis hele sitatet...
Husker jeg kjøpte en mørkings som her starbucks, den var JÆVLA god. Får nesten lyst til å røyke igjen mtp den… var i fjord sommer ish ellerno, gikk i oslo. GOD…
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når min bror solgte for et par år siden så hadde han det veldig artig med å lage nye navn på platene.
Typ veldig overdrevne navn. Og folk gikk 5 på, jo sprøere navn jo flere var intr.

Men hasjen er innom veldig mange før den havner i forbrukerens hender, så navnene endres nok til det bedre på de fleste.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker vi fikk tak i gullstemplet sort afgan i gamle dager.Dæven den virket og luktet najs!Nå har jeg mest lyst til å kline til dealeren min som solgte meg 2 plater med dritt.Nicole "møkkashitt"
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
er flere på det nordiske deep web markedet som selger hasj som bokstavelig talt er stemplet med ekte gull i en kors formasjon
Vis hele sitatet...
Det er kun 1 og den hasjen er ikke bedre enn standard.
Folk blir lurt av "gullet" og historien selgeren kommer med.
Langt ifra "ekte gull".
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker jeg kjøpte en mørkings som her starbucks, den var JÆVLA god. Får nesten lyst til å røyke igjen mtp den… var i fjord sommer ish ellerno, gikk i oslo. GOD…
Vis hele sitatet...
Ja, fikk den samme i Ålesund. Mørk og klissete. Så der ser dere folkens, man kan bruke stempler selv om de er fakestemplet av ytre ledd som utgangspunkt!
Sitat av KaftanQueen Vis innlegg
Hvor er Ruud Gullit?
Men seriøst, denne merkingen om dagen, har det noe som helst å si?
I gamle dager var platene merket rett på og gode partier kunne få godt ord på seg.
Vis hele sitatet...
Spør en person under 30 om hen vet hvem Ruud Gullit er? Lothar Matheus? Edgar Davids? Lista blir lang ass
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meste som kommer inn er kun transport merket ikke stemplet. Så blir det pakket om og "stemplet" i Norge. Sa med de dårlige lappene som har vært siste årene. Mange år siden det var preget i platene og hadde noe betydning. Nå kan godt importør sette sammen merke på lowgrade som high for få det ut lett. Så stempel betyr absolutt ingenting lengre.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Spør en person under 30 om hen vet hvem Ruud Gullit er? Lothar Matheus? Edgar Davids? Lista blir lang ass
Vis hele sitatet...
FIFA har lansert ikoner skjønner du, altså tidligere legender. Så sitter nok en del kids som sitter på kunnskap om Gullit.