Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1190
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skutt amfetamin ukentlig i over et halvt år og ca daglig i et par uker/måneder. I starten var jeg ofte "ute på kjøret" og gikk flere dager uten søvn eller mat - og jeg begynte til slutt å oppleve hallusinasjoner og paranoia (har ikke mistet det helt enda da, klarer å hente meg inn igjen og tenke rasjonelt). Helt forventet, med tanke på søvnmangelen. Men de siste ukene har jeg merket at det ikke skal så mye til lenger.. Jeg har en langt mer potent amfetamin nå, mulig jeg bare tar for mye? Men nå begynner jeg å hallusinere før det i det hele tatt har gått 1 døgn uten søvn, til tross for at jeg sover litt hver eneste natt og får i meg mer næring. Noe jeg kan gjøre?

Jeg holder på å planlegge et avrusningsopphold så dere trenger ikke å si at jeg må slutte fordi det er absolutt planen, det blir bare ikke før om et par mnd og jeg kommer neppe til å klare å slutte på egenhånd før dette så jeg prøver å holde meg så stabil som mulig i mellomtiden.
Ganske normalt, anbefaler passe på ikke gå i fella å få så nedsatte kognetive funksjoner av være oppe for lenge. Er så jævlig å finne seg i mens man venter på hjernen som forhåpentlighvis får den kjemiske balansen tilbake igjen å du får hukomelse som klarer følge med på hva du gjorde for 5 minut siden.
Vært borti flere som får hallis med engang de tar speed. Er jeg skilkelig ute på kjøre med par uker med dårlig søvn så tar det tid før jeg ikke kjenner ting under huden å sirener og merkelignok musikk rett utfor vinduet bare par timer etter jeg våknet så hørte jeg realistiske sirener som kom utenpå men som forsvant da jeg fokuserte på trommehinenne å prøvde lokalisere hvor rettning den falske lyden kom fra åsså hørte jeg sirene akkurat som jeg headset med sirener. Det jeg har lært med halliser jo mer du tenker på det å bekymrer deg jo mere kommer de. Halliser er jo fra kjemiske ubalanser i hjernen så vis du sover så burde hjernen bli kalibrert igjen av seg selv. Prøver selv på død å liv få sove men det å er det så forskjellig når jeg får til noen ganger rett etter inntak å noen ganger flere titalls timer uten redosering hvor å få til sovne blir en crippling kjedli oppgave. Mitt tips er å spise melatonin å få i deg et fetet måltid, gjerne som en vane før legger deg i riktig tid. Sover som en stein etter litt weed, melatonin å et godt fettet måtlid med mye carbo å proteiner som feks billig biff å pommes. Håper dette var leslig å ikke alt for langt å uoversiktlig, lykke til
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å sitte våken så oenge. Er jo det og dråøig næringsinntak som gir 90% av skadevirkningene med speed, ikke speeden i seg selv.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bodde med en kar i mange år som fikk lavere og lavere toleranse for amf og cola i form av at han gikk fra å en sjelden gang i blandt til alltid å få noia og hallusinasjoner. Til slutt endte han i en evig psykose og fikk schizofrenidiagnose og i dag er han inn og ut av lukka avdeling hele tiden..
Jeg ville tatt hintet fra hjernen din som sier at nok er nok og at skaden er alvorlig, på tide å bli nykter mens leken er god.