Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1691
Om jeg skyter et skudd med feks noe ganske synlig rusk eller papir f.eks. Hva skjer da? Det går til hjerte ja men blir det der for alltid?
Alt mellom død og ingenting(?). Vanskelig for oss å si. Jeg ville neppe hatt synelig rusk eller papir inn i blodbanen min. :<
Spørs jo om det er nedbrytbart eller ikke.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fråssan
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Spørs jo om det er nedbrytbart eller ikke.
Vis hele sitatet...
Ja. Men jeg vil tro ganske mange ting er nedbrytbart.
Vet ikke om blodet er surt eller basisk, men vil tro det i alle fall over tid tærer på mye.
Sist endret av Arex_x; 24. juni 2022 kl. 08:48.
Jeg har sett folk på legevakten ligge å hyle skrike mens de ironisk nok satt i kø etter å ha fått rusk og rask i skuddet- selv når jeg holdt på så kunne jeg få mild fross til moderat fross sånn at jeg måtte sitte i dusjen under varmt vann og faktisk si auauau 1000 ganger,ikke så gale som det jeg så på legevakten.

Vurderte det sånn at det var forbigående.
Sist endret av eyecandy654; 24. juni 2022 kl. 09:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fra et grunnleggende anatomi standspunkt så spør jeg. Hvis rusk entrer blodbanen, hvor ender det opp? Hvis det sammenlignes med en blodpropp. Hva skjer til slutt? Blod har en PH på typ 7.3-7.4. Diverse andre ting vil bryte ned visse ting, men ikke alt. Hvis du får mikroplast i blodet så vil ikke dette forsvinne. Hår kan muligens føre til betennelse på hjerte. Det finnes mange muligheter, hvor det oftest går fint. Det kan derimot skje ting du definitivt ikke ønsker.
Venene dine er jo oksygentfattig blod som skal videre til lungene for å få ''ladet batteriene sine'', og små rusk vil fortsette til det stopper opp i en blodåre som er så tynn at den ikke kan passere. Området hvor dette blodet skulle gjøre sin nytte vil dermed dø. I lungene har vi spesielt mange slike små og tynne årer, jeg snakker om kappilarårene. Jeg vet ikke hva som vil skje med et lite rusk, men en løsning full av partrikler kan forårsake slikt stress på lungene at de fylles med vann, (lungeødem) - og dette er livstruende.
Sist endret av Relevant; 24. juni 2022 kl. 12:04.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Møtte en i rusbehandling som ble lam fra livet og ned pga. rusk i skuddet. Så kjør på!