Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1563
Venter på en dmt cart uten batteri, lurer på hvordan jeg skal få fyr på dmt inni? om jeg tar det ut, kan jeg barer sette det i pipa å fyre på med lighter?
obs: jeg har null behov for moralpreiken
DMT cart betyr at det er flytende gugg som vapes eller? I så fall vape det.
Sitat av Benway Vis innlegg
DMT cart betyr at det er flytende gugg som vapes eller? I så fall vape det.
Vis hele sitatet...
yeh men er uten batteri, så da må jeg enten kjøpe batteri eller få tatt ut den gugga å få den i den halveis fungerende vapen min
Da ville jeg venta til jeg fant et batteri til cart gitt.
Sitat av Benway Vis innlegg
Da ville jeg venta til jeg fant et batteri til cart gitt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor?
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Hvorfor?
Vis hele sitatet...
For å få røyka det å få effekt vel.
Fuck Mr. Plod!
Husk at d er standard batteri størrelse. Charten passer til alle vapes.

Du kjenner sikkert noen som vaper.
har du to ledninger med - og + 3 volt så kan du stikke +en i hullet og holde -en inntil ringen med gjenger så skal det ryke greit. kan funke med lavere spenning også

edit men ville venta på batteri for mer kontroll
Sist endret av Bluesky_; 7. mars 2022 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
edit men ville venta på batteri for mer kontroll
Vis hele sitatet...
yeh batteri koster sedler tho, betalte drøyt 300 spenn for uten
Om det er en DMT cart, så er dmten tilbredet for å røykes med en vape. Du burde IKKE begynne å ta ut guggen fra carten å prøve å røyke den på andre måter..

Synes dog 300kr for en DMT cart høres latterlig billig ut, har mine tvil på at den faktisk inneholder DMT, vær forsiktig.
Sist endret av Oksygentyven; 8. mars 2022 kl. 10:43.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Oksygentyven Vis innlegg
Om det er en DMT cart, så er dmten tilbredet for å røykes med en vape. Du burde IKKE begynne å ta ut guggen fra carten å prøve å røyke den på andre måter..

Synes dog 300kr for en DMT cart høres latterlig billig ut, har mine tvil på at den faktisk inneholder DMT, vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Enig med han vil ikke ha røyka den carten. E før godt før å vær sant at du fikk en real dmt cart før 300 kr