Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1077
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg vet man ikke skal og jeg merket det ikke før etterpå. eneste var at det svidde litt når jeg injiserte, men jeg dobbeltsjekket etter blodsvar så jeg visste det ikke var bom. nå er jeg sår i armen

er det farlig?
Hadde det vært en arterie hadde du ikke skrevet dette for du hadde vært dø så det går seg til
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen forklare hva lyst blod er og hva problemet med å skyte i det er?
Man har to slags blodårer. Arterier og vener. Blodet i arteriene går ut fra hjerte og er r fullt av oksygen og dermed lysere enn blodet som går tilbake til hjertet i venene som er mørkere. Det er venene du ser og som gjerne stikker litt ut. Arterier er dypere under huden og man må gjøre det kanskje så feil for å stikke hull på de. Det gjør visst dritvondt. Kanskje ikke du hadde dødd slik jeg skrev Istad men det går virkelig ille
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hadde det vært en arterie hadde du ikke skrevet dette for du hadde vært dø så det går seg til
Vis hele sitatet...
okei tusen takk. kanskje det ikke var så lyst? jeg er bare vandt til at blodet alltid er mørkerødt, nesten svart. dette var en relativt lys rødfarge, også svidde det og verket etterpå. men det går fint nå. blir fort stressa bare ahah
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hadde det vært en arterie hadde du ikke skrevet dette for du hadde vært dø så det går seg til
Vis hele sitatet...
Feil! I min tid som sykepleier har jeg til og med lagt inn veneflon i en arterie ved en bommert. Så lenge det er på en arm så får du hovedsakelig - smerter i hendene/nærmeste kapillærnettverk «etter» den arterien du inj. i. Med mindre du komprimerte uvanlig godt og uvanlig lenge så vil du også få lokale smerter ved stikkstedet pga hevelser og blødninger innvendig. Blir gjerne blå på undersiden etter et par dager.
Sist endret av eXplode; 26. februar 2022 kl. 01:58. Grunn: Quote endret seg