Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1346
Anonym bruker
"Elektronisk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg liker av og til å bruke sentralstimulerende midler, det går hovedsaklig i amfetamin, men også noen ganger kokain og ritalin/ concerta
og den slags. Det nivået jeg liker å komme opp på når jeg tar amfetamin er ganske likt det nivået jeg kommer på hvis jeg tygger en
concerta 54mg. Jeg tok 2stk 30mg aduvanz (lisdexamfetamin) 1,5 time siden, men føler meg ikke noe særlig påvirket. Såvidt, kanskje. Det
kan ha å gjøre med at det ble ganske mye i natt og hadde siste dose i morges og har tatt daglig en liten stund og har ikke sovet noe i
natt, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært i full fin form igjen hvis jeg hadde tatt 0,1-0,2 med ordentlig god pepper.

Hvor mye Aduvanz vil tilsvare ca. 54mg concerta tygget, eller ca. 0,2 med ''vanlig'' styrke pepper?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Jeg liker av og til å bruke sentralstimulerende midler, det går hovedsaklig i amfetamin, men også noen ganger kokain og ritalin/ concerta
og den slags. Det nivået jeg liker å komme opp på når jeg tar amfetamin er ganske likt det nivået jeg kommer på hvis jeg tygger en
concerta 54mg. Jeg tok 2stk 30mg aduvanz (lisdexamfetamin) 1,5 time siden, men føler meg ikke noe særlig påvirket. Såvidt, kanskje. Det
kan ha å gjøre med at det ble ganske mye i natt og hadde siste dose i morges og har tatt daglig en liten stund og har ikke sovet noe i
natt, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært i full fin form igjen hvis jeg hadde tatt 0,1-0,2 med ordentlig god pepper.

Hvor mye Aduvanz vil tilsvare ca. 54mg concerta tygget, eller ca. 0,2 med ''vanlig'' styrke pepper?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor mye amf/aduvanz tilsvarer i conserta. Men nå er ikke conserta amfetamin! Langt i fra!


Conserta/Ritalin/Medikinet er dritt stoff. Det vil blant annet gjøre deg ruset, og booste andre uppers/amfetamin-baserte stoffer. Men skal nevnes at dem har mye flere bivirkninger en amfetamin.


Men jeg anbefaler en liten dose på 30mg, evt ta mer, så kjenner du an på formen. I følge Google er en rus dose 15-30mg (sniffing). 20-40mg (svelging). Dosene jeg har erfaring med er ganske høy, så ikke noe jeg anbefaler, laveste jeg har tatt er 150mg.


Men beste og sunneste jeg kan anbefale er å starte lavt og føle seg frem!


Usikker på om Conserta knekkes/deles lett?
Ut av ble blå, vil jeg nok tro at miligramsmessig, så vil det være noenlunde likt. Jeg har pleid å hive i meg 60mg ritalin f.eks som en start. Vil tro at 60mg ren amfetamin tilsvarer noenlunde lik effekt. Har ut av egen erfaring alltids opplevd værre bivirkninger på methylfenidat enn på reine amfetaminpreperater. Start lavt og jobb oppover!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet ikke hvor mye det tilsvarer men ville også anbefalt liten dose. jeg bruker 54mg conserta dagelig for adhd å har brukt det for å ruse meg et par ganger å det meste jeg har tatt var 270mg har gjort samme mengde 3 gang før men vil ikke anbefale det ikke siden det har sikkert over tid helse konsekvenser å ta så høy dose


(Btw fra hva jeg har lest andre steder er 2mg/3mg per kg flest opplever tegn på forgiftning/overdose)