Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1098
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nesten ikke sub igjen å jeg må få mest ut av det jeg har! Ds tenker jeg på mest effekt og lengst mulig.
Vist jeg setter en smell må jeg bruke like mye som jeg sniffer eller kan jeg bruke mindre da? (Ikke noe rus effekt, kun unngå abstinenser)

Okei vet ikke om noe av det over ga mening men samma faen er lost
Mitt inntrykk er at det varer kortere vist jeg injiserer elr sniffer sub, tar jeg det slik det skal tas så varer det lengere men ingen rusfølelse som jeg kan få ved injisering eller sniffing. Så for lengst mulig varighet så legger jeg den under tungen slik det skal gjøres, men dette er bare MIN erfaring.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel biotilgjengeligheten ved injisering er 100%

Ved å sniffe er det rundt 50%

Så det sier seg selv at du trenger mindre sub når du injiserer enn når du sniffer.

Varigheten er jeg usikker på, jeg har gjort begge deler, men kan aldri huske om det ene eller det andre varte lengre
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får en kraftigere ruseffekt av å skyte for eksempel 2 mg enn du gjør av å sniffe samme mengde. Jeg har ikke merket en stor forskjell på varighet, men jeg vet det varer lengst om man legger det under tunga. Jeg injiserer derfor en gang på morningen og en gang på kvelden, for å holde meg frisk og rask.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel biotilgjengeligheten ved injisering er 100%

Ved å sniffe er det rundt 50%
Vis hele sitatet...
Huh? Hva skjer med de resterende 50%, sitter det fast igjen i nesa?

Jeg vet det kan være litt forskjell på biotilgjengligheten, avhengig av inntaksmåte, men såpass stor forskjell?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel biotilgjengeligheten ved injisering er 100%

Ved å sniffe er det rundt 50%

Så det sier seg selv at du trenger mindre sub når du injiserer enn når du sniffer.

Varigheten er jeg usikker på, jeg har gjort begge deler, men kan aldri huske om det ene eller det andre varte lengre
Vis hele sitatet...
Hva er biotilgjengeligheten når man legger den under tungen?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er biotilgjengeligheten når man legger den under tungen?
Vis hele sitatet...
Ca 30%