Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 766
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar de blodprøver først for å sjekke? Man får jo beroligende eller smertestillende før narkose men om noen tar det FØR operasjonen finner de det ut?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså om noen får feks hjertestopp pga for mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar de blodprøver først for å sjekke? Man får jo beroligende eller smertestillende før narkose men om noen tar det FØR operasjonen finner de det ut?
Vis hele sitatet...
Aldri tatt noen blodprøver på meg. Men er du en velkjent narkis som ser extra ut som en narkis den dagen vet jeg ikke.


Du får jo masse beroligende før operasjon vell? Når jeg oppererte fikk jeg 4-5 sobril, og noe midazolam rett i åren. Så narkose, narkose er jo også en cocktail med mange smertestillende og beroligende.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte om noen var suicidal og tok feks oxy før h*n blir lagt i narkose ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte om noen var suicidal og tok feks oxy før h*n blir lagt i narkose ?
Vis hele sitatet...
Stor sannsynlighet for å bli vekket igjen.


Benzo dør du ikke av, og ja kan være farlig ved opiater i systemet, men det er jo på et sykehus hvor dem har hjertestarter og sikkert naloxon tilgjengelig. Ofte folk får pustestans i narkose, da får dem dem rør nedi munnen osv.