Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1223
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Azneee, jeg har ett spm. Jeg har kjørt på og speeda 5-6 dager, tok quet og fikk en helvetes natt hvor jeg var «vakt i huset», våken hele natta til kl 12 på dagen så fikk jeg sove 3 timer, idag har jeg gått som ett tomt skall og vet ikke hva jeg er lengre. Har noe bønne og quetiapin 200mg depot. Hva ville dere gjort? Er lys våken og vet ikke hva jeg skal/burde jeg røyke og ta quet? Spørr så svarer jeg, hjernen er helt tom…
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg har fått ett type hukommelsestap og, er det normalt? Føler iq’en min er halvert, sliter med å henge med
Anonym bruker
"Taktløs Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis målet ditt er å få sove hadde jeg tatt 50mg quetiapine. Den søvndyssende effekten er ikke der fra 100mg og opp

Jeg har brult quetiapine i et år daglig og trodde jeg hadde fått toleranse fordi 100 mg ikke var effektivt lenger men så bytta jeg tilbake til 50mg og sovner som en katt

Bønne kan stimulere deg mere så ville ikke gjort det

Et tips hvis du ikke vil føle deg som et tomt skall eller på vakt i huset frustrert for å ikke få sove er å ikke ta amf igjen
Anonym bruker
"Taktløs Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror jeg har fått ett type hukommelsestap og, er det normalt? Føler iq’en min er halvert, sliter med å henge med
Vis hele sitatet...
Ja du har jo grilla huet ditt heavy i fem døgn så du kan ikke forvente en oppegående hjerne akuratt....
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis seroquel, spis noe mat, legge seg. God natt. Ikke mer nå.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja du har jo grilla huet ditt heavy i fem døgn så du kan ikke forvente en oppegående hjerne akuratt....
Vis hele sitatet...
Takk bro. Okay. Ja har paranoid schizofreni i tillegg btw og hver gang jeg tar quet etter amfkjør starter hallisene, ironisk. «Antipsykotika», heller «gi-meg-psykotika». Men jeg burde ikke røre hasjen? Har ikke smoka på turen
Anonym bruker
"Taktløs Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk bro. Okay. Ja har paranoid schizofreni i tillegg btw og hver gang jeg tar quet etter amfkjør starter hallisene, ironisk. «Antipsykotika», heller «gi-meg-psykotika». Men jeg burde ikke røre hasjen? Har ikke smoka på turen
Vis hele sitatet...
Hvis du har paranoid schizofreni burde du strengt talt ikke røre hverken hasj eller amf noen gang igjen
Anonym bruker
"Taktløs Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og du skal ta den dosen med antipsykotika som legen din har skrevet at du skal ta. Bør tas til samme tid hver dag

Når jeg skrev 50mg tok jeg utgangspunkt i at du ikke hadde schizofreni diagnose og bare brukte pillene for søvn.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bro ingen lege i verden vil mene det er mer skadelig at han får i seg "for mye" seroquel av den mengden han har, kontra å være mer våken og finne på mer sprell
Ligg unna hasj og gjør alt du kan for å sove noen timer, jo lengre jo bedre. Råder deg sterkt til å unngå hasj i den tilstanden du er i nå. Det er oppskriften på psykose.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ba mods slette tråd, glem det….. Ligger her etter tilsammen 400mg quet, lys våken, har ikkr ftt sovet noenting. Burde sovna som f for er dritsliten, men neida her går vi dag nr 8 våken i møte. Kan jeg aldri sovne igjjen kanskje? FmL,
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virker som quetiapin ikke funker ellernoe. Har ligget her siden 01 og dytta innpå både depot og frisettende… får bare bivirk og blodtrykksfall forså å ligge der å bare glane i det svarte. Men .. hjernen lar meg ikke sovne -.- grinefjes
Har du sovna eller?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Benway Vis innlegg
Har du sovna eller?
Vis hele sitatet...
Nope….. blir suicidal av det her. Faen fitte!! Og fått en rar hodepine «bak» i hodet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nope….. blir suicidal av det her. Faen fitte!! Og fått en rar hodepine «bak» i hodet
Vis hele sitatet...
Får håpe du får kjenne på kontraster når det er over i det minste
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta kontrollen nå. Det er du som bestemmer at nå SKAL det soves. Legg deg ned, pust dypt inn og ut i 1min og fokuser på pusten.