Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3843
Anonym bruker
"Ivrig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. En kompis sier han røyket 25 g iløpet av en natt. Er dette mulig? Kvelden før forsvant det også 25 g …. Hvor mabe J’s har han røyket i timen da feks? Skratnom oznakk!
"kompisen" din er en tyv og en løgner. Trenger du virkelig spørre om det her?
Anonym bruker
"Misunnelig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyket 30g weed på mdma nedtur på 5-6timer med 4 venner en gang.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mulig, men ikke sannsynlig. Når jeg røyker tett hele natta går det med max 4 gram og da blir jeg ikke engang fjern lenger. Kompisen din juger muligens for å hustle den han har spleisa med og selger shitten han sier han har røyka videre til noen andre
Eeeh.. om han over 2 dager røyker 50g av deres shit, og han innrømmer det, hvorfor ikke kreve pengene for tjallen?
Han burde fått seg en smekk. Ikke la han holde på noe lenger, helst få han til å betale tilbake eller kutt han ut, men han fortjener fortsatt en smekk, det er ikke sånn at han akkurat taper noe ved å bli fryst ut. Er det han som betalte for alt? Hvis dere delte på det så del alt likt vel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. En kompis sier han røyket 25 g iløpet av en natt. Er dette mulig? Kvelden før forsvant det også 25 g …. Hvor mabe J’s har han røyket i timen da feks? Skratnom oznakk!
Vis hele sitatet...
Du burde slutte å deale. 50g borte på to døgn, du vet hvem som har tatt det og du er et stort spørsmålstegn ifht. hva som har skjedd og ikke minst hva som bør gjøres?

Han er åpenbart en god hustler da, kanskje han har pusha det på siden og sitter igjen med sånn 8 lapper, kjempefornøyd med en så generøs venn som deg

Nei, det er ikke noe annet å gjøre enn å få han til å gjøre opp for seg. Ikke noe kompispris-opplegg heller. Han skylder deg flere tusen.
Anonym bruker
"Ivrig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du burde slutte å deale. 50g borte på to døgn, du vet hvem som har tatt det og du er et stort spørsmålstegn ifht. hva som har skjedd og ikke minst hva som bør gjøres?

Han er åpenbart en god hustler da, kanskje han har pusha det på siden og sitter igjen med sånn 8 lapper, kjempefornøyd med en så generøs venn som deg

Nei, det er ikke noe annet å gjøre enn å få han til å gjøre opp for seg. Ikke noe kompispris-opplegg heller. Han skylder deg flere tusen.
Vis hele sitatet...
Møtte opp på døra hans 05.00 på speedern og krevde igjen penga, ble full fiighgt og en del blod, endte at han fikk ett radiostyrt fly og penger
Tja. Hvis jeg blander en sterk joint tar jeg kanskje .25g per joint. Gjør vennen din det samme trenger han bare å røyke 100 joints for at tallene skal gå opp.

Hvis han skal rekke dette feks ila 10 timer må han røyke 10 joints i timen, eller da 1 joint hvert 6. minutt.

Tall lyver ikke. Mennesker gjør.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Møtte opp på døra hans 05.00 på speedern og krevde igjen penga, ble full fiighgt og en del blod, endte at han fikk ett radiostyrt fly og penger
Vis hele sitatet...
Han fikk penger fordi han ble banka opp?
Sist endret av Superspurv; 28. januar 2022 kl. 11:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Møtte opp på døra hans 05.00 på speedern og krevde igjen penga, ble full fiighgt og en del blod, endte at han fikk ett radiostyrt fly og penger
Vis hele sitatet...
Du gjorde hva for noe?

Og han fikk et fly og penger av deg?

Høres ut som en spennende vennegjeng å være del av
Han har sikkert solgt det og tjent penger sjæl.

Han fikk ett radiostyrt fly etter konfrontasjon? Jøss
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det du som gjidde han fly og spenn!?elr fikk du ett fly og spenn for hasjn?høres jo helt koko ut heile opplegget
Hvorfor i helvete ga du han et fly og penger?
Freakforum fortsetter å levere gang på gang.
Jeg har også lyst på ett radiostyrt fly, kan jeg passe på 50 for deg? LOVER å ikke røyke det opp.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyket selv 16g brunt på 12 timer en natt helt alene.. så ja det er mulig
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Så du kunne doblet mengden uten noe problem?
Vis hele sitatet...
Hvis % THC hadde vært halvparten kanskje?
Høres blåst ut, og da mener jeg de påfølgende svarene dine her og. Det er fint mulig å sitte å fyre opp 25 g, tviler på at alt var innom lungene. Mer sannsynlig er det jug og du blir lurt av folk du tror er en del av "vennegjengen" (ellers så er dette en tåketråd med lite rot i virkeligheten)
Jeg og en kompis tok knekken på en tiger i løpet på av en natt på syre,men halvparten ble kakket ut som god mekk i askebegeret.Dette høres merkelig ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Møtte opp på døra hans 05.00 på speedern og krevde igjen penga, ble full fiighgt og en del blod, endte at han fikk ett radiostyrt fly og penger
Vis hele sitatet...
What? Utdyp mer, du møtte opp på døra hans mens du var på speed og startet å fighte.

Også ga du han ett radiostyrt fly og penger?

Noen bløffer eller bøffer her
møtte du opp på døra med et fly og kontanter for å styrte flyet på han da eller? Dette kurerte litt av fyllesyken min hvertfall xD