Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1434
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompis har spist 7 rivotriler, jeg har spist 1, jeg merker stor effekt. Han merker ingen.

Han bruker subutex daglig (8mg), så jeg mistenker kanskje dem er falske?


Han sier han ikke har toleranse, han har ikke spist annet en 10mg valium de siste 6 ukene.


Er det en logisk forklaring på dette, eller er det subutex som blokkerer det som er i pillen?


Er galenika rivotril.
Hvis han har spist blå i flere uker så har han toleranse.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Benway Vis innlegg
Hvis han har spist blå i flere uker så har han toleranse.
Vis hele sitatet...
10mg daglig.......... 0.5mg rivotril tilsvarer jo 20mg valium. Han har spist 14mg. Merker ingenting. Spiste ikke valium i denne uken heller sier han.
Veit ikke jeg ass. Jeg kjøpte 10 brett med galenika rivotril for en stund siden og fikk ingen effekt samme hvor mange jeg spiste. Jeg var den eneste som hadde klagd visstnok. Ingen toleranse.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
10mg daglig.......... 0.5mg rivotril tilsvarer jo 20mg valium. Han har spist 14mg. Merker ingenting. Spiste ikke valium i denne uken heller sier han.
Vis hele sitatet...
0,5-1mg rivotril tilsvarer ca 10mg diazepam
https://www.helsedirektoratet.no/vei...og-z-hypnotika