Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 9729
Jeg liker, borderlands 1, Diablo 3, fallout 4, borderlands 3 liker ikke path of exile, er noen av disse spillene uendelige?
Burde ikke du som spiller det vite akkurat det da?
Det er vist alle fire ^_^
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sjekk ut kenshi, det kan man bruke myeeeee tid på. Sandbox RPG / pseudo RTS
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvorfor spør du? Mange av dem bruker en del tilfeldig genererte ting som gjør at man ender opp med noe "teknisk sett" uendelig, men det er vanskelig å vite hva du egentlig lurer på. Realistisk sett har jo ingen spill uendelig replay-verdi.
It's like, this changes you're build. Denne relicen gjør det å det. Denne class moden gjør det å det. Borderlands. Diablo, more fun and fun, better build, working properly. Fun. Fallot, how many levels? Like 256, how powerful with all skills? Ala dette.

Hvilket spill er mest intellekt og som forstår deg? Det er vell opp til meg og deg å forstå.
Sist endret av Middleman2027; 24. november 2021 kl. 19:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
WoW, ja det er gammelt, men om du skal satse på å nå toppnivå på server, landsbasis, EU eller evt WW så er spillet «evig», det er du som menneske, og karakterene dine som aldri vil kunne nå absolutt 100%.
Sitat av Middleman2027 Vis innlegg
Jeg liker, borderlands 1, Diablo 3, fallout 4, borderlands 3 liker ikke path of exile, er noen av disse spillene uendelige?
Vis hele sitatet...
Hvis du vil komme så nærme "uendelig" som er realistisk mulig så kommer jeg hvertfall på No Mans Sky og Eliteangerous
Sitat av Middleman2027 Vis innlegg
It's like, this changes you're build. Denne relicen gjør det å det. Denne class moden gjør det å det. Borderlands. Diablo, more fun and fun, better build, working properly. Fun. Fallot, how many levels? Like 256, how powerful with all skills? Ala dette.
Vis hele sitatet...
Du som liker å pusle med forskjellige builds og sånn burde sjekke ut Warframe. Selv om det er F2P er selve gameplayet såpass bra at det fortsatt er verdt å spille. Der kan du prøve ut forskjellige ting i utallige kombinasjoner, og det er mer enn nok å holde seg opptatt med, selv for en med 1000 timer i det som meg
Et spill som er uendelig?
Vis hele sitatet...
Sea of Thieves

Om du liker PVP'en i dette spillet kan du jakte på andre spillere i det uendelige.
Jeg syns fortsatt at det er like gøy, selv etter 3000 timer ingame.

I tillegg til PVP kan man gå for commendations som tar tusenvis av timer å fullføre, story mode osv.
Er ikke elder scrolls online og fallout 76 ganske uendelige ?
the elder scrolls online / anarchy online . var eller virket uendelig back in the days. godt over 8år med anarchy og nærmer meg 6år nå på elder scrolls online. fy fader for et liv !

3år ish på age of conan men det virket ikke uendelig
Sist endret av Sæd; 26. november 2021 kl. 09:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Wow. Diablo3
Sist endret av Sterol91; 26. november 2021 kl. 12:47.
Sitat av Overgrow Vis innlegg
WoW, ja det er gammelt, men om du skal satse på å nå toppnivå på server, landsbasis, EU eller evt WW så er spillet «evig», det er du som menneske, og karakterene dine som aldri vil kunne nå absolutt 100%.
Vis hele sitatet...
Nok av ting man kan gjøre der alene eller uten å gå for PvE/PvP topratings også, og det vil fortsatt virke som en uendelig oppgave.

Professjon lvling, Pets, Achievements, Chainquests etc.
Teller spill i MOBA-sjangeren? Det kan jo sees på som uendelig, da det er forskjellig kombinasjoner av teammates og builds i hvert game
Dota 2(valve) er ganske detaljert og mye items og tar litt tid å lære, men i det siste har jeg spilt en del Heroes of the storm (blizzard), som er mye "enklere" og nybegynnervennlig. Det er fortsatt ganske kult syns jeg, og er enkelt å lære, men vanskelig å mestre.
minecraft neida. er ikke uendelig. bare 32 milioner blocker stort ::P
Minecraft var vell en gang tilbake uendelig.
Okei, mye greier som foregår i Minecraft.
Gems of War varer lenge.
Blanding av tre på rad og rollespill.
Tar mange år å samle alle karakterene/våpnene.
Valheim ? er vel ganske så uendelig det også.