Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3770
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mottok et brev helt tilfeldig idag med noen piller jeg ikke vet hva er. Bokstavelig talt Har litt erfaring med valium og sobril forskrevet av lege - men dette er noe annet. Det er adressert min adresse+navn og synes det er merkelig. For ordens skyld; jeg har ingen kjennskap til hvorfor det er adressert til meg.

Noen som kan gi meg svar på hva dette er?

Runde, kryss delestrek på baksiden - kan deles i 4. Ser ut som det står "MS" på forsiden. De går rett i søpla eventuelt så stikker jeg innom et apotek og leverer de men vil vite hva det er først. De kom løse i vakum.

Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det være Noen som har bestilt piller til deg i ditt navn for å få deg i trøbbel?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De pillene så ekstremt sketchy ut. Kast de til faen i helvete med en gang.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kast dem med en gang da. det er fett å finne ut hva det er først. men ja de ser hjemmesnekra ut
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan det være rivotril?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg la ut et bilde på en subreddit og eneste svaret jeg har fått der er at noen synes det kan minne om perc 5s (dette er kun spekulasjon) men får jeg mer svar så skriver jeg her altså
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Appreciated! Hva er perc 5s? Aldri hørt om så antar at de er uvanlige..
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er smertestillende. men de pillene du har er nok ikke percs, jeg ville bare nevne at det er det eneste svaret jeg har fått på internett til nå
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Antar at hvis det var rivotril ville de blitt gjenkjent by now. Smertestillende? Vært interessant å sendt de til analyse..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Antar at hvis det var rivotril ville de blitt gjenkjent by now. Smertestillende? Vært interessant å sendt de til analyse..
Vis hele sitatet...
Ja, garantert. De ser veldig hjemmelagde ut. Sikkert noe research chemical fuckery som noen har har mekka på kjøkkenet. Hvis det var noe legit hadde du hatt et svar for lenge siden.
Når du kvitter deg med det, så gjør oss alle en tjeneste og lever det til apotek. Ved å kaste medisiner i vanlig søppel ender det opp i naturen, og det er en ekkel type forurensning vi ikke trenger. Det er forsåvidt en generell henstilling til alle med medisiner hjemme man ønsker å kvitte seg med..
Lever de til polti, så blir de sikkert analysert. Er jo ikke du som har bestillt, så why not.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Lever de til polti, så blir de sikkert analysert. Er jo ikke du som har bestillt, så why not.
Vis hele sitatet...
Det blir apotek isåfall. Jeg får ikke vite hva pillene inneholder uansett hvis jeg leverer de til politi + da risikerer jeg å bli blandet inn i noe stress. Politiet her, som dere sikkert skjønner, har nok å gjøre fra før av..
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Lever de til polti, så blir de sikkert analysert. Er jo ikke du som har bestillt, så why not.
Vis hele sitatet...
"Sikkert". Men mest sannsynlig ikke
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De blir ikke analysert av politiet. 100% sikker. 200+ bombeattentat i året og alt som følger med; tror ikke de prioriterer dette.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det vil jeg ikke gjøre. men jeg synes at det skal være almen kunnskap om det er mulighet for å sende inn slike ting til en lab. jeg spør ikke ut av tvil men heller av nysgjerrighet. og om du har et sted hvor en lab godtar uspesifiserte rusmidler for identifisering så synes jeg ikke at du skal unngå å dele dette med oss.

kan gjerne sende PM også men akkurat nå så ser jeg ingen grunn til at du ikke kan dele det med alle.
Var ment til trådstarter.

Det tar ikke mange minutter å søke om du vil det. Men blant annet safer party.ch
Men det er ikke noen som er gratis eller du får svar på dagen tar fort 1-2 måneder

Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Har ikke vært noe særlig bombeattentat siden 22 juli men...
Vis hele sitatet...


https://www.aftenposten.no/norge/i/R...e-til-politiet
Sist endret av Stearinlys; 5. mars 2020 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Flaffersen: Ja, det høres mer vennlig ut når man kaller bombeattentat for "sprenginger" som media gjør - ikke sant?

..men det er et annet tema.

Stearinlys: Tar det 2mnder å få svar på analyse? Isåfall kunne jeg gjort det selv og postet .pdf når jeg får svar.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
men hvor er det Stearinlys skal sende dem da liksom?
bare lever dem på apoteket du
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
«It is the locally made version of Diazepam from Cambodia. It is called "Zepam". Sells for about $2 a box at almost every pharmacy in Cambodia».

https://forum.thaivisa.com/topic/883...of-that-pills/
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Troende Svarthå: Takk!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
«It is the locally made version of Diazepam from Cambodia. It is called "Zepam". Sells for about $2 a box at almost every pharmacy in Cambodia».

https://forum.thaivisa.com/topic/883...of-that-pills/
Vis hele sitatet...
Var i Kambodsja for noen år siden og kan skrive under på dette, disse ser veldig like ut pillene vi kjøpte der (som forøvrig er altfor billige!) Vi fikk dem dog i en blisterpack med 10 stk for $1 mener jeg på.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Diazepam er chill men de ser så jævlig sketchy ut når de kommer løse at apoteket får de uansett. Takk for svar!
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100% sikker på at det er valium (diazepam) fra Kambodsja. Kjøpte valium selv i Kambodsja for ikke så lenge siden over disk / reseptfritt og de så AKKURAT sånn ut, krysset delestrek og bokstavene MS skrevet på den måten, men de kom på brett da, ikke løst.
New generation
colakork's Avatar
Jeg ville vært forsiktig.

Tenk hvis noen la dem der for at du skulle ta dem og tro den ga en gøyal high, også fucker de deg opp..

Nothing comes for free
Sikker på noen trodde de kunne bruke deg som sin hemmelige postkasse og tenkte å hente posten din hver dag før deg til pillene kom hjem. Det er ikke uvanlig at folk gjør slikt, har kompiser som gjør akkurat det for dem vil ikke risikere noe i sin egen postkasse. Du må kaste de når det er såpass usikkert, men det virker jo sannsynlig at det er valium ja, bevisene er sterke, og det er sånt folk som bestiler piller på nettet pleier å ville ha hjem til seg billig.

s
Kanskje det er freakeren i denne tråden som har slurvet med navn og adresse
Inneholder 10mg Bromazepam (Benzodiazepin)
Sitat av Potetplanteren1 Vis innlegg
Inneholder 10mg Bromazepam (Benzodiazepin)
Vis hele sitatet...
ingen kilder?
Sitat av Potetplanteren1 Vis innlegg
Inneholder 10mg Bromazepam (Benzodiazepin)
Vis hele sitatet...
Her er det mye gjetting.. ingen vet hva det inneholder uten labtest, presser med sånne logoer kan hvem som helst kjøpe på AliExpress....
De greiene der er vel RC benzo?
TS ikke ta de greiene her uten at du vet hva det er.
Sist endret av SleeperSeed; 7. mars 2020 kl. 03:23.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La de ligge en dag i postkassa så blir de sikkert plukka opp - ikke greit og få brukt navnet sitt dog
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Potetplanteren1 Vis innlegg
Inneholder 10mg Bromazepam (Benzodiazepin)
Vis hele sitatet...
Ehh, nei.

Aldri sett bromazepam som ser sånn ut. Kjøpte bromazepam i Kambodsja også, de var avlange og hvite.

Er 99% sikker på at det er 10mg diazepam fra Kambodsja av merket "zepam", de så PRIKK..LIKE...UT...(!).

https://www.google.com/search?q=zepa...B_enNO863NO863


Men, som folk sier over her, jeg hadde kasta pillene. "Hvem som helst" kan presse hva som helst til å se ut som zepam