Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2011
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
35 8
Halla freaks!

Filmet og redigerte denne i dag. Meninger?

https://www.instagram.com/p/Bz_VIIOoLXd/

Ta gjerne å følg om dere likte den
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Er det noe dyp ironi her jeg ikke forstår?
I guess redigeringen var grei, men så ikke helt poenget med videoen..
Får sitere Brekker. Verken noe interessant, spennende eller imponerende på noe vis, skjønte helt ærlig ikke om det var troll og håpet nesten at jeg skulle bli skremt.
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
Trådstarter
35 8
Hallo igjen!

Innser nå det kanskje kom litt ut av det blå, men jeg får bare komme med en etterfølger:

Har hatt som hobby i mange år å (prøve å) redigere filmsnutter - CoD og CS fragmovies o.l da jeg var yngre.
Sluttet da dataspill ble litt kjedelig for meg, men nylig tok jeg opp interessen for å redigere. Lånte broren min sitt kamera og fikk med meg noen stykker for å få noen shots - har så og si null kunnskap om filming, kan bare trykke på record og stopp, zoome og fokusere.

Det var ingen intent for videoen å lage noe som helst mening, vi gikk bare rundt og filmet - men om jeg ville få noe tilbakemelding var det på selve redigeringen.

Håper dette ga et litt annet syn på videoen. Hadde blitt glad om jeg kunne bli litt guidet på hva jeg kan gjøre videre, hva som er kult å filme osv osv - Om noen har noe tøft å linke ser jeg gjerne på det.