Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1812
Hei, vet det er en farlig combo, men hvis dette absolutt skulle kombineres ville 20-30 mg oxy og 10mg valium vært greit? Uten toleranse, 90kg.

Eller burde man justere ned dosene?
Sist endret av Polkos; 17. april 2019 kl. 12:37.
Har du tatt oxy før i slike doser? Om ikke vile jeg startet lavere da 30mg kan være en stor dose om du er opiat-sensitiv.
start med 15-20 du, går an å ta mer, men ikke mindre. spar valiumen til oxy'en dabber av.
https://psychonautwiki.org/wiki/Oxycodone
Anonym bruker
"Sammen Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med viking, 15mg for å starte med. Redoser om 2 timer igjen hvis du ikke får nok effekt.
Whoops feil post
Sist endret av Bambu; 18. april 2019 kl. 05:52. Grunn: Feil post
Eier du ikke toleranse starter du som nevt over her med en 10-15mg av oxyen også deler du valiumen også i 2 eller om det er norske 5mg en av gangen. Disse stoffene har såkalt krysspotensering det vil si begge blir forsterket av hverandre sånn på gefuhlen ca 1,5x hvor x representerer multiplisering. Når jeg selv tok 10mg valium og 35mg oxy så var jeg rett på hard-nodden og klarte verken foksuere eller ha øya oppe. Herlig godt, men sovner man feil i den formen der så våkner du til flere potensielle skadelige og noen dødelige stillinger om du ikke dør av respirasjonssvikt.

Så her utøver du varsomhet med lave doser og hvis du skal sove legg deg på sida med noe som støtter ryggen din så du ikke faller tilbake på rygg. Sier ikke at du DØR med en gang du ender på ryggen, men dersom du skulle være uheldig å spy attpåtil så kan det gå alvorlig galt.
Sist endret av Coffern; 18. april 2019 kl. 07:00. Grunn: leif
Trådstarter
Takk for utfyllende svar Coffern. Skal hive meg på en ganske heftig tattovering så tenkte å gjøre opplevelsen litt mer behagelig. Litt usikker på om jeg bare skal holde meg til ett av rusmidlene, kan hvertfall ikke bli alt for fucked up. Smerten får man vell ikke gjort så mye med men er vell for å få tida til å gå fortere å gjøre det mer chill.
Sist endret av Polkos; 18. april 2019 kl. 11:06.
Anonym bruker
"Varsom Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I så fall tar du en av delene. Ikke så fett å sitte å nodde i tatoveringsstolen. Hvis du ikke har toleranse ville jeg gått for 10-15 mg med Oxy. Da vil du få en behagelig rus med god smertelindring uten at det ser ut som om du kommer rett fra plata