Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1149
Har hørt at man får magesår av amfetamin , skjer det typ første gang ? Eller tar det lenger tid ? Og er det da forskjell med en stor drop , kontra mindre igjennom kvelden ?
Det skjer absolutt ikke første gang. I den grad dropping av amfetamin kan medføre magsår alene, snakker vi jevnlig bruk over tid.
En bekjent av meg kunne ikke droppe amfetamin i det hele tatt uten å få magesår. Han hadde forsøkt å droppe det to ganger i løpet av livet, og begge tilfellene endte i magesår. Det var ihvertfall noe han sa.
Sist endret av Relevant; 1. februar 2019 kl. 09:20.
Jeg stiller meg tvilende at amfetamin kan være en direkte årsak til magesår (immunforsvaret svekkes selvfølgelig av lite mat og søvn)

De aller fleste tilfellene av magesår skyldes infeksjon med bakterien Helicobacter pylori (H. pylori)

For å overbevise tvilerne om at denne bakterien virkelig var årsak til gastritt, lot Marshall seg selv infisere med bakterien
https://tidsskriftet.no/2005/12/lede...obacter-pylori
Sitat av Relevant Vis innlegg
En bekjent av meg kunne ikke droppe amfetamin i det hele tatt uten å få magesår. Han hadde forsøkt å droppe det to ganger i løpet av livet, og begge tilfellene endte i magesår. Det var ihvertfall noe han sa.
Vis hele sitatet...
Høres nesten mer ut som han allerede har et magesår (de fleste får ikke symptomer), men at amfetamin irriterte ytterligere e.l.

PS. Jeg har magesår og får ikke vondt i magen av å droppe amf.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et nært familiemedlem som har bruk amfetamin i over 25 år og aldri hatt magesår.