Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3619
Anonym bruker
"God Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gutt

18 år

Vekt: 70 kg

Høyde: 192 cm

Hei. Har trent vanlig nå i ca 1 år, å har nå tenkt en stund på å prøve anabole steroider. Har søkt ganske mye rundt, så er klar over bi-effekter og ting som kan skje når du tar steroider.

Det jeg lurer på er hvilken kur jeg skulle ha gått for. Tenker å prøve Testo eller Winstrol. Føler jeg har veldig bra dedikasjon til trening, men sliter veldig med kostholde mitt, spiser lite mat til tider, men tror jeg hadde klart å skjerpe meg visst jeg hoppet på en kur.

Har kun planer om å prøve en kur. Har ingen planer om å bli noen bodybuilder, har bare tenkt til å gjøre dette for jeg vil ha en bra kropp

Takk for svar
Nei.



En kur vil ikke gjøre noe for deg.
Du er ung, fremdeles normalt høye hormonnivåer av testosteron og veksthormon.

Hvor mye løfter du?

Kostholdet er også ALT. Hjelper ikke med dedikasjon på gymmen med steroider om du ikke spiser. Du kommer ikke til å oppnå resultatet du forventer.

Mitt råd er å komme tilbake om 4-6år, og bruke tiden til å lese deg opp.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt enig med han over. Å kure når man er 18 bare for å få en "grei" kropp i noen måneder er ikke verdt det. I den alderen du er i har man ikke noe problem å bygge litt muskler, innen rimelighetens grenser. Å uansett MÅ du ha kostholdet på plass, steroider er ikke noe magisk som gjør at du slipper alt det der. 90% of the gains are made in the kitchen ��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

Er 17 år som veier 82 kg og er 192.

Startet med steorider, og kjenner ikke noen bivirkninger.

Er på min 4 runde og styrke og kroppsvekt har økt.

Er nå 95 kg og fortsatt 192.

Benkpress, skulderpress, armer og ben har økt i volum og styrke

Benkpress økte med 140%.

Anbefaler!!!
Vis hele sitatet...
Tror ingen tar dette veldig seriøst. En anbefaling av en valp på 17 som trøkker i seg testo for å se fet ut i russetia. Ikke utvokst enda, høye hormonverdier
God bedring. Hva tenkte du da du lagde dette svaret? Håper nesten dette er dårlig trolling.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Tror ingen tar dette veldig seriøst. En anbefaling av en valp på 17 som trøkker i seg testo for å se fet ut i russetia. Ikke utvokst enda, høye hormonverdier
God bedring. Hva tenkte du da du lagde dette svaret? Håper nesten dette er dårlig trolling.
Vis hele sitatet...
Jepp.

Du har fucka opp utviklingen av kroppen din. Skadene kommer du ikke til å forstå deg på før om flere år.
Må huske og tenke på det psykiske og, ville ikke introdusert en slik risk i ung alder.
Sett alt for mange karer som er 90-100 kg og ripped som få.
Fortsatt føler de at de er "små" , kroppskomplekser er ikke morro.
Kjøp deg gainer om du føler det er vanskelig for deg å legge på deg. Det hjelper. 1 år på gymmen er ingenting!! Du har nok mange øvelser du aldri har sett eller vet hvordan man skal utføre. Du har mye å lære. Teknikken din er trolig under par og det er her du må begynne. Du setter deg opp til å ødelegge kroppen din når du tenker å bole som gjør at du løfter tyngre, men uten riktig løfte teknikk så vil du skade deg. Anabole gjør at musklene dine løfter tyngre vekter på en mye kortere tid enn hva du ville klart om du var rein og derfor er skade potensialet mye større. Du ser hele tiden på Instagram at de som er på bol humper rundt på krykker fordi de ryker sener i armer og bein. Ikke bra. Jeg har flere venner som boler og de klarer ikke trene uten å ta bol, de syns det er kjedelig. De vil ha quick fix. Trening er en lang prosess. Du risikerer i ytterste konsekvens livet ditt. Mange går på veggen og tar livet sitt etter noen år etter å ha bola. Det blir aldri bare en kur.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 24. januar 2019 kl. 11:26. Grunn: skriveleif
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ser det er mange som automatisk er negative til steroider. Det kan bli brukt fornuftig, og det er definitivt gøy og booste kroppen litt.

Jeg tok første kuren min når jeg var 16, sier ikke at det var fornuftig, men det gikk bra. Har siden hatt 5-6 kurer, er 28 nå. Null bi-effekter enda.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror vi ikke klarer å skremme deg bort i fra dette trådstarter. Og husk, det blir jo bare en kur, ikke sant?
50mg tbol hver dag i 6 uker.

Du får nyte kuren ekstremt godt, bivirkningene på sikt kan du glede deg til.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Carmex Vis innlegg
Ser det er mange som automatisk er negative til steroider. Det kan bli brukt fornuftig, og det er definitivt gøy og booste kroppen litt.

Jeg tok første kuren min når jeg var 16, sier ikke at det var fornuftig, men det gikk bra. Har siden hatt 5-6 kurer, er 28 nå. Null bi-effekter enda.
Vis hele sitatet...
Nja, tilførsel av testosteron vil jo stoppe veksten. Er man da 160cm så vil man jo såklart føle på det resten av livet.

Og AAS/rusmidler generelt på en hjerne i utvikling er bare idioti.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror vi ikke klarer å skremme deg bort i fra dette trådstarter. Og husk, det blir jo bare en kur, ikke sant?
50mg tbol hver dag i 6 uker.

Du får nyte kuren ekstremt godt, bivirkningene på sikt kan du glede deg til.
Vis hele sitatet...
Tbol only cycle. Gg. Det slår av ballene dine og aromatiserer ikke. Adjø østrogen og adjø energi. Blir 6 uker dvale det der.

Du må ta alt som blir skrevet her med en spiseskje salt, ts. Mange av oss har tydeligvis nada peiling på steroider.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Ser det er mange som automatisk er negative til steroider. Det kan bli brukt fornuftig, og det er definitivt gøy og booste kroppen litt.

Jeg tok første kuren min når jeg var 16, sier ikke at det var fornuftig, men det gikk bra. Har siden hatt 5-6 kurer, er 28 nå. Null bi-effekter enda.
Vis hele sitatet...
Et kjapt søk på innleggshistorikken din indikerer et langt, omfavnsrikt og variert rulleblad med store innslag av grov vold og alvorlig narkotikamisbruk. Du har tidvis levd uten tak over hodet(?) og en del av dine holdninger og betrakninger om samfunnet vitner om paranoide tendenser og seriøse feiloppfatninger om elementære samfunnsstrukturer og mellommenneskelige interraksjoner.


Jeg sier ikke at alt dette nødvendigvis skyldes at du begynte med anabole steroider da du var 16, men påstanden om at det har gått bra med deg her i livet kan definitivt diskuteres!
Sist endret av Myoxocephalus; 24. januar 2019 kl. 15:17.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Et kjapt søk på innleggshistorikken din indikerer et langt, omfavnsrikt og variert rulleblad med store innslag av grov vold og alvorlig narkotikamisbruk. Du har tidvis levd uten tak oiver hodet(?) og en del av dine holdninger og betrakninger om samfunnet vitner om paranoide tendenser og seriøse feiloppaninger om elementære samfunnsstrukturer og mellommenneskelige interrasksjoner.


Jeg sier ikke at alt dette nødvendigvis skyldes at du begynte med anabole steroider da du var 16, men påstanden om at det har gått bra med deg her i livet kan definitivt diskuteres!
Vis hele sitatet...
Jeg reagerte også veldig på dette, men droppa å trykke på "Send inn svar" ettersom han i par tilfeller var "uskyldig"(Jeg stoppet en lommetyv, og dyttet han unna, slo ikke) dømt.

Å "dytte unna" for et bolehue er kanskje et slag for de fleste.
Jeg ville anbefalte på det sterkeste å få opp kostholdet i stedet.

Det ser ut som du har dedikasjonen om du har trent i 1 år nå. Men, har du spist nok da? Du vet at treningen er bare halve jobben, kostholdet og næringen du får i deg er vitalt for å kunne bygge muskler. Prøv å dietere riktig, få i deg et rikelig kosthold, mye nok kalorier og proteiner.

For all del ikke start på steroider. Det er ikke nødvendig, spesielt ikke for en som bare trener for å endre litt på estetikken. Hold deg til et bedre kosthold, gjør research på dette istedet.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Tbol only cycle. Gg. Det slår av ballene dine og aromatiserer ikke. Adjø østrogen og adjø energi. Blir 6 uker dvale det der.

Du må ta alt som blir skrevet her med en spiseskje salt, ts. Mange av oss har tydeligvis nada peiling på steroider.
Vis hele sitatet...
Jau, han får hoppe på Winstrol only, som han hadde i utgangspunktet tenkt til.

Mulig erfaringsgrunnlaget her er ulikt på forumet, men etter X antall år på diverse forum så tar disse nybegynnerne til seg lite nyttig info. Jeg regner med du har prøvd tbol only også?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Må bare legge til at jeg ikke har bodd uten tak over hodet og ville ei heller klassifisert meg som bolehode på noen måte.
Redpilled alfahann
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gutt

18 år

Vekt: 70 kg

Høyde: 192 cm

Hei. Har trent vanlig nå i ca 1 år, å har nå tenkt en stund på å prøve anabole steroider. Har søkt ganske mye rundt, så er klar over bi-effekter og ting som kan skje når du tar steroider.

Det jeg lurer på er hvilken kur jeg skulle ha gått for. Tenker å prøve Testo eller Winstrol. Føler jeg har veldig bra dedikasjon til trening, men sliter veldig med kostholde mitt, spiser lite mat til tider, men tror jeg hadde klart å skjerpe meg visst jeg hoppet på en kur.
Vis hele sitatet...
Når du har trent ett år, er 192 og veier 70kg er det, som du selv påpeker, åpenbart at du ikke spiser på langt nær så mye som du må for å bygge muskler.Har du økt vekten det siste året i det hele tatt?Du ligger nesten på grensa til undervekt og har etter all sannsynlighet ett langt større potensial for naturlig muskelvekst enn resultatene dine skulle tilsi.

Hadde selv en treningsperiode på nesten 6 mnd der jeg ikke økte i vekt på grunn av problemer med å spise nok. Det siste året har jeg derimot klart å øke vekten med over 20kg. Her er noen tips:

1.Bytt ut inntak av vann med gainer som er tilsatt mye sukker eller andre sukkerhodige drikker. Kalorier som inntas gjennom veske har ikke den samme effekten på apetitt som kalorier som inntas gjennom mat, noe som gjør at det blir enklere å få i seg mange kalorier.

2.Kjøp inn lett tilgjengelig kaloriholdig prosessert mat som du kan spise jevnlig i løpet av dagen. Selv har jeg alltid grillpølser liggende som jeg gafler i meg med ca to timers mellomrom mellom andre måltider. Ingenting lukter så godt som en grillpølse som ligger å koser seg i mikrobølgeovnen

3.Spis sjokolade og andre søtsaker som mellomåltid, siden det er lett å få i seg uten at det demper apetitten nevneverig. Kjøper alltid inn en stor melkesjokolade etter trening og får dermed økt det daglige inntaket av kalorier med ca 1000 kalorier på ett blunk. Digg, lettvint og muskelbyggende.

4. Gjør tunge compound øvelser som involverer bena. Det har en betydelig effekt på apetitt som gjør det lettere å få i seg kalorier.

5. Spis varierte måltider med ulik sammensetning av næringstoffer. Metthetsfølelsen til kroppen fungerer dårligere når ulike næringstoffer inntas noe som gjør det lettere å få i seg mange kalorier.

6.Dessert.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kun planer om å prøve en kur. Har ingen planer om å bli noen bodybuilder, har bare tenkt til å gjøre dette for jeg vil ha en bra kropp

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Bra kropp kan du skaffe deg uten å tukle med hele det endokrine systemet ditt. Du trenger først og fremst mat.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jau, han får hoppe på Winstrol only, som han hadde i utgangspunktet tenkt til.

Mulig erfaringsgrunnlaget her er ulikt på forumet, men etter X antall år på diverse forum så tar disse nybegynnerne til seg lite nyttig info. Jeg regner med du har prøvd tbol only også?
Vis hele sitatet...
Nei. Jeg leste i 6 år før jeg startet. Da visste jeg bedre.

Gh15.org
Her er noen av de mest erfarne på aas, hgh og andre peptider. Det er opptil 1år kø for å bli medlem.
Sist endret av trenbro500; 24. januar 2019 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av bennnern Vis innlegg
Når du har trent ett år, er 192 og veier 70kg er det, som du selv påpeker, åpenbart at du ikke spiser på langt nær så mye som du må for å bygge muskler.Har du økt vekten det siste året i det hele tatt?Du ligger nesten på grensa til undervekt og har etter all sannsynlighet ett langt større potensial for naturlig muskelvekst enn resultatene dine skulle tilsi.

Hadde selv en treningsperiode på nesten 6 mnd der jeg ikke økte i vekt på grunn av problemer med å spise nok. Det siste året har jeg derimot klart å øke vekten med over 20kg. Her er noen tips:

1.Bytt ut inntak av vann med gainer som er tilsatt mye sukker eller andre sukkerhodige drikker. Kalorier som inntas gjennom veske har ikke den samme effekten på apetitt som kalorier som inntas gjennom mat, noe som gjør at det blir enklere å få i seg mange kalorier.

2.Kjøp inn lett tilgjengelig kaloriholdig prosessert mat som du kan spise jevnlig i løpet av dagen. Selv har jeg alltid grillpølser liggende som jeg gafler i meg med ca to timers mellomrom mellom andre måltider. Ingenting lukter så godt som en grillpølse som ligger å koser seg i mikrobølgeovnen

3.Spis sjokolade og andre søtsaker som mellomåltid, siden det er lett å få i seg uten at det demper apetitten nevneverig. Kjøper alltid inn en stor melkesjokolade etter trening og får dermed økt det daglige inntaket av kalorier med ca 1000 kalorier på ett blunk. Digg, lettvint og muskelbyggende.

4. Gjør tunge compound øvelser som involverer bena. Det har en betydelig effekt på apetitt som gjør det lettere å få i seg kalorier.

5. Spis varierte måltider med ulik sammensetning av næringstoffer. Metthetsfølelsen til kroppen fungerer dårligere når ulike næringstoffer inntas noe som gjør det lettere å få i seg mange kalorier.

6.Dessert.

Bra kropp kan du skaffe deg uten å tukle med hele det endokrine systemet ditt. Du trenger først og fremst mat.
Vis hele sitatet...
Nå skal det være sagt at for å bygge muskler, så trenger du rikelig med proteiner. I tillegg er det jo anbefalt å få i seg langvarige karbohydrater, unngå typ. kortvarige sukkerholdige produkter. Dette av at et for høyt sukkerinntak kan bidra til helsemessige skader, som bl.a. diabetes typ. 2, blodsykdommer og tannskader (selv for de som ønsker å gå opp i vekt).

Ville heller fokusert på å få i seg nok med proteiner og mineraler i form av kjøtt, egg og mye fett (samt mulig kosttilskudd om nødvendig).
Sist endret av Sopphuet; 24. januar 2019 kl. 16:45.
Anonym bruker
"God Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nja, tilførsel av testosteron vil jo stoppe veksten. Er man da 160cm så vil man jo såklart føle på det resten av livet.

Og AAS/rusmidler generelt på en hjerne i utvikling er bare idioti.
Vis hele sitatet...
Håper det stopper høyden min, jeg vil ikke bli noe høyere
Anonym bruker
"God Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av bennnern Vis innlegg
Når du har trent ett år, er 192 og veier 70kg er det, som du selv påpeker, åpenbart at du ikke spiser på langt nær så mye som du må for å bygge muskler.Har du økt vekten det siste året i det hele tatt?Du ligger nesten på grensa til undervekt og har etter all sannsynlighet ett langt større potensial for naturlig muskelvekst enn resultatene dine skulle tilsi.

Hadde selv en treningsperiode på nesten 6 mnd der jeg ikke økte i vekt på grunn av problemer med å spise nok. Det siste året har jeg derimot klart å øke vekten med over 20kg. Her er noen tips:

1.Bytt ut inntak av vann med gainer som er tilsatt mye sukker eller andre sukkerhodige drikker. Kalorier som inntas gjennom veske har ikke den samme effekten på apetitt som kalorier som inntas gjennom mat, noe som gjør at det blir enklere å få i seg mange kalorier.

2.Kjøp inn lett tilgjengelig kaloriholdig prosessert mat som du kan spise jevnlig i løpet av dagen. Selv har jeg alltid grillpølser liggende som jeg gafler i meg med ca to timers mellomrom mellom andre måltider. Ingenting lukter så godt som en grillpølse som ligger å koser seg i mikrobølgeovnen

3.Spis sjokolade og andre søtsaker som mellomåltid, siden det er lett å få i seg uten at det demper apetitten nevneverig. Kjøper alltid inn en stor melkesjokolade etter trening og får dermed økt det daglige inntaket av kalorier med ca 1000 kalorier på ett blunk. Digg, lettvint og muskelbyggende.

4. Gjør tunge compound øvelser som involverer bena. Det har en betydelig effekt på apetitt som gjør det lettere å få i seg kalorier.

5. Spis varierte måltider med ulik sammensetning av næringstoffer. Metthetsfølelsen til kroppen fungerer dårligere når ulike næringstoffer inntas noe som gjør det lettere å få i seg mange kalorier.

6.Dessert.

Bra kropp kan du skaffe deg uten å tukle med hele det endokrine systemet ditt. Du trenger først og fremst mat.
Vis hele sitatet...
Har gått fra 60 kg til 70 kg (72 kg på mitt høyeste) det siste året, Har egentli bare vert dårlig på å spise mye nå de 2 siste måndene. Men jeg vet at visst jeg hadde hoppet på en kur så hadde jeg gjort alt for å få mest mulig ut av kuren, Har en mor som lager middag hver dag. Hun lager mye forskjellig til meg, meal preps og pasta salat osv... Har også gainer shakes men har ikke drukket det på lenge
Få orden på kostholdet du så skal du nokk få deg en liten overraskelse ��
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjer med at at drøss med personer med nada kunnskap om steroider, plutselig skal starte?
Isåfall ville jeg prøvd Winstrol først, da det er Lavandrogent og ikke tuller like mye med dine naturlige hormoner! Si fra om du trenger Personlig guide, jeg hjelPer deg gjerne, Drev før en side for å hjelpe folk å sette opp kurer!

Jeg vet hvordan du kan bruke ting som ikke er tull og vite hva som er apotekvarer etc. Ikke gjør det farligere enn det allerede er ved å kjøpe av helt random folk som er selverklærte eksperter!
Anonym bruker
"God Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lunar Vis innlegg
Isåfall ville jeg prøvd Winstrol først, da det er Lavandrogent og ikke tuller like mye med dine naturlige hormoner! Si fra om du trenger Personlig guide, jeg hjelPer deg gjerne, Drev før en side for å hjelpe folk å sette opp kurer!
Vis hele sitatet...
Det skal jeg gjøre
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva skjer med at at drøss med personer med nada kunnskap om steroider, plutselig skal starte?
Vis hele sitatet...
Merka at trening virkelig har tatt av for ungdom de siste åra. Ikke at det er negativt, men husker selv på den alderen man bynte å bygge at steroider var veldig fristende fort. Hadde såklart null peiling på kostholdet så trodde vel steroider var svaret. Anyways er vel derfor!
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til TS. Har selv trent i rundt 10år nå. I starten var det mye tøv, null peil på kosthold osv. Vurderte ofte bol.. Men svaret er som følge kunnskap. "Første året med trening går på å tøve rundt, andre året begynner man og lære. Tredje året har man kommet skikkelig igang".. Tro meg når jeg sier at bol for en 18åring ikke er svaret. Du har mer testo nå enn hva som trengs for å bygge. Bare få i deg nok kcals, så garanter jeg at du blir å få resultater. Jeg valgte aldri bol btw, å idag 10år senere kunne jeg gått for en av de som bruker. Men stolt av å ha holdt meg så greit. skal vurdere det når jeg nærmer meg 40.
Nå skal ts på 100mg winstrol etter en idiot sa det var bra og ikke ødelegger ts. Selv for at resterende 99% sier at ts skal legge tankene på hylla.

Lykke til ts. Cant change stupid
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Nå skal ts på 100mg winstrol etter en idiot sa det var bra og ikke ødelegger ts. Selv for at resterende 99% sier at ts skal legge tankene på hylla.

Lykke til ts. Cant change stupid
Vis hele sitatet...
Han angrer så fort noe går gærli. Kødde til kroppen på den måten er veldig krevende psykisk i ettertid når bivirkningene faktisk er på vei. Kjipt å gå med en halv skrot kropp resten av livet Pga noen dumme valg. Prosentvis så er bivirkningene store. 18 År langt ifra ferdig vokst ut kropsmessig, og hode.

Har ikke lyst til at du skal rote det til så jeg Ber deg tenke deg om 3 ganger til før du starter opp
Sist endret av GodMorgenJuice; 25. januar 2019 kl. 16:42.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Tror det er mange som ikke har så mye erfaring med steroider her?

Virker som det er gitt at det skal bli misbrukt. At alle bivirkninger skjer uansett 100%?

Livet ødelagt av en kur?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Carmex Vis innlegg
Tror det er mange som ikke har så mye erfaring med steroider her?

Virker som det er gitt at det skal bli misbrukt. At alle bivirkninger skjer uansett 100%?

Livet ødelagt av en kur?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig vil ikke alle oppleve alle bivirkninger. Dette er doseavhengig og hva slags type preparat man bruker.

Men er du helt seriøs når du tror at folk klarer bare å ta en kur, og fortsette som vanlig etterpå? Da har jeg dårlige nyheter til deg.

Bivirkninger kan jo komme på kur nr 3, 7 eller 10
Anonym bruker
"Forbannet Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gått fra 60 kg til 70 kg (72 kg på mitt høyeste) det siste året, Har egentli bare vert dårlig på å spise mye nå de 2 siste måndene. Men jeg vet at visst jeg hadde hoppet på en kur så hadde jeg gjort alt for å få mest mulig ut av kuren, Har en mor som lager middag hver dag. Hun lager mye forskjellig til meg, meal preps og pasta salat osv... Har også gainer shakes men har ikke drukket det på lenge
Vis hele sitatet...
Hei TS. Dette blir et langt innlegg, men les hele

Hvis du virkelig vil ha effekt av AAS så burde du for din egen del vente til du har måltidene dine på plass. At du har vært slapp de siste 2 månedene burde være nok til at du venter litt. Kun fordi at et mønster har lett for å gjenta seg.

Har ikke hatt tid til å lese hele tråden din, men hvor flink er du til å gå på trening? Vær helt ærlig med deg selv.

Jeg brukte også AAS når jeg var 18 (flere runder), sammen med 3 kompiser. Jeg tok både mat og trening seriøst, mens de andre sluntret unna så fort det var en fest eller noe annet morsomt de kunne gjøre istedenfor. Jeg telte aldri kalorier, men sørget for at jeg alltid (gjennom HELE dagen) var mett og sørget for å spise mer og mer ettersom tiden gikk.

Resultatene mine var ikke til å misforstå. ALLE skjønte at jeg brukte, mens ingen trudde at mine kompiser brukte. Jeg hadde kroppen de fleste ville ha, men som de fleste ikke ville jobbe like hardt for. Rett og slett fordi at å bruke AAS burde bli tatt på alvor og da MÅ mat, trening, hvile, tiden før/under/etter være på sitt beste.

Jeg var allerede sterk og på vei til godt trent, hele døgnet og ukene var lagt opp for/rundt trening. Maten var på stell. Det samme var søvn.

Min første kur var turinabol, test e og deca. Husker ikke hvilken pct jeg kjørte. Denne kuren var for meg helt rå. Fikk masse gode resultater og holdt veldig mye av gainsa i ettertid.

Min andre kur var bare dianabol. Dette er, i mine øyne, bare dritt. La på meg mye, men mistet så og si alt kort tid etter kuren.

Hadde flere kurer med turinabol, test e og deca. Rett og slett fordi jeg fikk gode resultater og visste hvordan psyken og humøret var på det.

Selv nå, 10 år etter jeg sluttet med AAS, så har jeg en fin fysikk KUN fordi jeg tok det seriøst og fortsatte å trene i årene som kom. Jeg er ikke like stor og sterk, men har en større kropp enn gjennomsnittet.

Turte aldri å prøve anavar da kompisen min presterte å knuse en bil på fylla pga roidrage, King Kong style.

Psyken min har holdt seg, jeg var ikke deppa etter kur, men du vil få en kjipere periode når drogene går ut av kroppen. Bare vit at det går over for noen, mens andre forblir i kjelleren og bruker mer kun for å føle seg bedre i hodet.

Bivirkninger hos meg var tilnærmet null. Bivirkningene hos kompisene mine? 1 fikk bitch-tits og en er desverre ikke med oss lenger i dag pga psykisk knekk etter endt karriere som misbruker av AAS.

Jeg skal ikke si at du ikke skal ta det. Jeg skal ikke moralisere når jeg selv har brukt det. Jeg skal heller ikke si at du burde bruke det. Det må du finne ut av selv.

MEN, du burde ta det på alvor, det kan forandre psyken din for alltid. Jeg er en av de ekstremt få som ikke har hatt noe bivirkninger under og etter tur. Derimot så har ca 90% av alle jeg kjenner slitt i ettertiden pga det. Flere har dødd pga kuren og andre fordi de ikke orket mer av livet. Derfor er det så viktig at du er ærlig med deg selv og venter til du har alt på stell. Det tar tid, du blir ikke stor over natten og spesielt ikke hvis du ikke legger inn ekstra innsats.

Lykke til uansett hva du velger. Husk at det er lurt å sjekke verdiene sine både før, under og etter kur. Ta deg tid til å lese så mye du kan før du velger din cykle. ALDRI nøl med å kontakte lege om noe skulle virke rart i kroppen eller i hodet

P.s. Jeg startet trenignsåret mitt i august. Da rakk jeg to kurer (idiotisk, I know) før neste sommer.