Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1736
hei,

Er det mange her som tar i bruk knips/mdma selv etter den beste god følelsen er borte?
Selv har jeg mistet den og de siste gangene jeg har tatt knips/mdma har jeg ikke fått den beste effekten,

det jeg lurer på da er hvor mange fortsetter ta det og hva gjør dere ut av det? selv er planen at jeg skal ta det til nyttår men jeg vet jo allerede på forhånd at det ikke vil rive slik det har gjort.

Til de som skal kommentere at dette ikke er bra for helsa og ta det hyppig, så spar dere da jeg er klar over dette fra før og jeg trenger ikke innspill på hva dere på nett mener er bra for min helse,

Min helse mitt liv mitt valg

Takk
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når det ikke lengre gir ønsket effekt, kan det være lurt med en pause. 3 mnd er mest sannsynlig nok
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Allerede etter 1-2 uker så skal serotonin-nivåene være godt over halvveis, så du bør merke "bra" effekt av dette. 4 uker er enda bedre å vente, men helst 2-3 måneder.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trist at du har såpass lite respekt for slike rusmidler. Finn deg heller 2-3 rusmidler du liker, og varier mellom dette. Alkohol/cola kombi, Amf, microdosering LSD/alkohol, mdma etc. Man må ikke ruse seg hver eneste helg heller.
Om du leser det du skrev i første avsnitt så tror jeg du finner svaret selv.
Vel, etter nok MDMA får du aldri magien tilbake, selv etter år med pause. Snakker av egen og mange andres erfaring.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil ikke få noen magi når du bruker det oftere enn man burde. MDMA tømmer serotonin-lageret ditt og det tar tid å bygge det opp igjen.. kan ikke bruke mdma som man bruker cannabis/alkohol
Må da spesifisere meg litt bedre,
Tenkte mere på de som dropper vær eneste helg hva gjør dere ut av det når man ikke får den magien,
Er det jeg tenkte på, er veldig klar over at det er waste og gjøre det men siden folk gjør det så lurte jeg i bunn og grunn hva de får ut av det
Da jeg droppa på nittitallet, skjedde det rett som det var at jeg rulla både én og to ganger i uka. Det måtte kanskje høyere doser til, men jeg fikk da god effekt gjennomsnittlig to-tre ganger i måneden (ofte ukentlig) i et par-tre år. Den eneste gangen jeg husker jeg angret, var en gang jeg dro på party dagen etter en tur. Det ble da et slit å holde humøret oppe underveis, men det roet seg og ble veldig hyggelig med noen jointer på nachspielet.

Det er naturligvis ikke sunt i det hele tatt å holde på sånn, og fraråder det på det sterkeste. For min del endte det med psykisk knekk, brain zaps, forferdelige tvangstanker og mareritt i et par-tre måneder. Måtte holde meg helt unna andre rusmidler enn alkohol denne tiden, da symptomene bare ble verre. MDMA har aldri vært det samme. Mener ikke at magien vedvarte til slutten, den forsvant gradvis mens rølpefaktoren økte - men det var vanskelig å oppdage midt i partykjøret.
Sist endret av kallisti; 28. desember 2018 kl. 10:20.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Da jeg droppa på nittitallet, skjedde det rett som det var at jeg rulla både én og to ganger i uka. Det måtte kanskje høyere doser til, men jeg fikk da god effekt gjennomsnittlig to-tre ganger i måneden (ofte ukentlig) i et par-tre år. Den eneste gangen jeg husker jeg angret, var en gang jeg dro på party dagen etter en tur. Det ble da et slit å holde humøret oppe underveis, men det roet seg og ble veldig hyggelig med noen jointer på nachspielet.

Det er naturligvis ikke sunt i det hele tatt å holde på sånn, og fraråder det på det sterkeste. For min del endte det med psykisk knekk, brain zaps, forferdelige tvangstanker og mareritt i et par-tre måneder. Måtte holde meg helt unna andre rusmidler enn alkohol denne tiden, da symptomene bare ble verre. MDMA har aldri vært det samme. Mener ikke at magien vedvarte til slutten, den forsvant gradvis mens rølpefaktoren økte - men det var vanskelig å oppdage midt i partykjøret.
Vis hele sitatet...
Takk!! Det var dette jeg var ute etter
Sitat av kallisti Vis innlegg
Vel, etter nok MDMA får du aldri magien tilbake, selv etter år med pause. Snakker av egen og mange andres erfaring.
Vis hele sitatet...
Kan skrive under på dette. Har aldri vært noen stor forbruker av MDMA, men tok det med jevne mellomrom da jeg var litt yngre.

Jeg prøvde det igjen i sommer, og selv om det føltes godt, var ikke den samme "wow-faktoren" der lenger. De første gangene var alt fascinerende, og jeg følte at jeg trådte inn en ny verden der alt var positivt. Men jeg husker at jeg tenkte at her har jeg vært før, og det var ikke like spennende nå lenger.

Noe som ikke var forandret var derimot nedturen i 3-4 dager, og etter det mistet jeg faktisk interessen for det. For meg personlig er det ikke verdt det da. Da tar jeg mye heller en mikrodosering med LSD.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å plugge det, altså føre det inn i rektum. Får langt bedre effekt og godfølelsen er prima. Har opplevd samme som TS beskriver etter hyppig bruk og kan anbefale plugging.