Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1696
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Skal ta LSD i sommer med en kompis, men har noen spørsmål...

Jeg har litt lyst til å candyflippe, siden man da får opplevd LSD rusen de første fire timene, etterfulgt av LSD kombinert med mdma etter det.

Det jeg lurer på er om det er eksakt 4 timer etter at man tar sukkerpilla? Tenker å droppe mdma. Skal jeg da ta en lik mdma dose som jeg tidligere er vant til? Droppen bruker jo gjerne en halvtime/45 minutter på å oppnå effekt, og jeg har lest at om man tar mdma droppen for sent, så "ødelegger" man rusen.

Jeg har aldri tatt LSD før, kompisen min har tatt det en gang. Er det en dårlig idé å candyflippe første gang jeg skal ta det? Kan eventuelt ta med ma og se an situasjonen?

Etter en mild overdose av mdma for noen måneder siden, hvor jeg virkelig fikk kjenne på å ikke ha noe kontroll over kroppen, så lurer jeg også på om dette kan skje med LSD? Er redd for at jeg plutselig får det for meg å ha sex med han. Tror ikke egentlig dette kommer til å skje, men på tanke med hvor lite kontroll jeg hadde på ma trippen fikk jeg kjenne på det å ikke klare å kontrollere seg.

Jeg er en ganske liten jente på 55 kilo, hvor mange mikrogram er det anbefalt for meg å ta?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville aldri droppa mdma på Lsd, og hvertfall ikke på min første gang. Lsden kan bli intens nok i seg selv. Selvfølgelig kan det skje at du mister kontroll over kroppen av Lsd, og av mdma kan du bli kåt og gjøre ting du ikke egentlig ville gjort edru så om du er redd for å ligge med han ha med deg en venninne som tripsitter dere.
Hadde holdt meg unna fram til man har et par turer under beltet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Skal ta LSD i sommer med en kompis, men har noen spørsmål...

Jeg har litt lyst til å candyflippe, siden man da får opplevd LSD rusen de første fire timene, etterfulgt av LSD kombinert med mdma etter det.

Det jeg lurer på er om det er eksakt 4 timer etter at man tar sukkerpilla? Tenker å droppe mdma. Skal jeg da ta en lik mdma dose som jeg tidligere er vant til? Droppen bruker jo gjerne en halvtime/45 minutter på å oppnå effekt, og jeg har lest at om man tar mdma droppen for sent, så "ødelegger" man rusen.

Jeg har aldri tatt LSD før, kompisen min har tatt det en gang. Er det en dårlig idé å candyflippe første gang jeg skal ta det? Kan eventuelt ta med ma og se an situasjonen?

Etter en mild overdose av mdma for noen måneder siden, hvor jeg virkelig fikk kjenne på å ikke ha noe kontroll over kroppen, så lurer jeg også på om dette kan skje med LSD? Er redd for at jeg plutselig får det for meg å ha sex med han. Tror ikke egentlig dette kommer til å skje, men på tanke med hvor lite kontroll jeg hadde på ma trippen fikk jeg kjenne på det å ikke klare å kontrollere seg.

Jeg er en ganske liten jente på 55 kilo, hvor mange mikrogram er det anbefalt for meg å ta?
Vis hele sitatet...
Vist det er din første lsd tur ville jeg holdt meg innenfor 75-150ug, typisk 1 lapp uten at det er en regel. Når det kommer til lsd har egentlig ikke vekt så mye og si, 100ug er det samme for ei på 50kg som en på 100kg. Dette gjelder ikke mdma. Siden du veier 55kg holder det med 90-110mg mdma, også kan du heller redosere med 50mg om det er nødvendig etter 1-2t. Personlig mener jeg at det ikke vil være noe problem å candyflippe første gang på lsd så lenge dosen er lav. Tviler på at du kommer til og plutslig ha sex med han om dette ikke er noe du egentlig ønsker i utgangspunktet, men det er bare å stålsette seg for litt kosing! Når jeg flipper pleier jeg og droppe mdma etter 4 timer. Når det kommer til flipping er det bedre og ta det for sent en for tidlig så slipper man mdma nedtur på lsd opptur! Du kjenner såklart på fjerde time om det er for intenst eller ikke. Om lsd skulle føles intens kan du jo la vær og ta mdma denne gangen. Men det kjenner du på selv
Sist endret av Heyhoti; 11. juni 2020 kl. 09:22.
Ville bare legge til at LSD er det rusmiddelet jeg har mest respekt for. Jeg anbefaler på det sterkeste å ikke blande det med noe annet. 150 - 200uq er det jeg pleier å ta vanligvis, og da er jeg en helt annen person i 12 timer. For meg var første gangen jeg tok LSD som å bli født på ny.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva får deg til å tro at det er en god ide å Candyflippe, første gangen du tar LSD?

LSD er i en kategori for seg selv, når det kommer til Rusmidler
Timing er ikke så fryktelig viktig, da man kan time dette forskjellig, utifra hva man ønsker å oppleve. Hold deg til maks 100 mikrogram LSD og 100mg MDMA. Hvis man kombinerer rusmidler bør dosen per rusmiddel være noe mindre enn hva det ellers ville vært.

Det er mange forskjellige måter å candyflippe på. Jeg pleier vanligvis å droppe MDMA 6 timer etter Syra. Droppe MDMA etter 4 timer skal også gå bra.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva får deg til å tro at det er en god ide å Candyflippe, første gangen du tar LSD?

LSD er i en kategori for seg selv, når det kommer til Rusmidler
Vis hele sitatet...
mdma vil overkjøre en eventuell badtrip da..
Sist endret av Superspurv; 11. juni 2020 kl. 12:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ser heller ingen grunn til at å candyflippe skal være noe problem første gangen om du tar lite LSD. Som superspurv sier så vil MA'en overkjøre eventuell spenning og nervøsitet som kan oppstå på syretrippen, både fordi du turer og vil eventuell gi deg belønning for spenningsfølelsen som vil oppstå.

Candyflip er en av de beste komboene der ute, du får det beste fra begge verdener og det kan i noen tilfeller være enklere å bearbeide alt man har opplevd på LSD raskere med hjelp av MA. Mind you, jeg var en erfaren syretripper da jeg candyflippa for første gang men i retrospekt så ville det ha gått like bra om jeg hadde tatt det under min første syretripp, forutsett at syredosen var lav. Mellom 4 og 6 timer skulle være bra, avhengig av hvordan du føler deg ellers.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Timing er ikke så fryktelig viktig, da man kan time dette forskjellig, utifra hva man ønsker å oppleve.
Vis hele sitatet...
Jeg vil egentlig påstå at det kan være ganske viktig med timing for en førstegangsbruker som aldri har prøvd lsd. Det er ikke akkurat det beste utgangspunktet og ha sin første LSD-trip på peak i det du er på MDMA nedtur, for eksempel. For å unngå dette så er det jo lurest å droppe MDMA som du sier gjerne 4-6 timer ut i trippen så man lander omtrent likt.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
mdma vil overkjøre en eventuell badtrip da..
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Noen får faktisk større panikkanfall hele kvelden på kun MDMA alene. En kamerat av meg som hadde spist LSD flere ganger uten problemer prøvde candyflip en gang og han syntes det ble alt for mye og at det ikke var noe han hadde lyst til å gjøre igjen.

For å svare TS: jeg tenker at du får kjenne selv på hvordan opplevelsen føles for deg. Etter du har turet i en del timer så kan du jo selv kjenne etter om du føler deg klar for en MDMA-tur.
Sist endret av Relevant; 11. juni 2020 kl. 12:47.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Ville bare legge til at LSD er det rusmiddelet jeg har mest respekt for. Jeg anbefaler på det sterkeste å ikke blande det med noe annet. 150 - 200uq er det jeg pleier å ta vanligvis, og da er jeg en helt annen person i 12 timer. For meg var første gangen jeg tok LSD som å bli født på ny.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd candyflip før?
Har selv prøvd å blande lsd med mdma og det var en meget fin tur. Følte kanskje at de utfylte hverandre, men jeg vil tørre å påstå at det var lsd rusen som dominerte. Uansett så opplevde jeg å få store mengder energi som ved mdma bruk, samtidig som jeg trippa på lsd. Det resulterte i at jeg var ute å gikk hele natta, og ble til slutt hentet av en kompis som fant i meg i det jeg holdt meg fast i veggen på Ryentunnelen. Kan også legge til at jeg ikke fikk sove på godt over 24 timer etter turen var ferdig. Bortsett fra det så var det ingen andre ubehag. Har også prøvd å ta lsd og kokain. Kokainen gjorde meg noe mer edru, jeg tok kokain rette etter jeg droppa lsd og noen striper i starten av turen. Det førte til at jeg ikke fikk visuals, men de samme tankene og alt som ellers skal være der var på plass. Etter kokainen ga seg kom alt av farger osv plutselig frem. Cannabis har jeg også brukt under en lsd tur, det forsterket bare rusen etter min erfaring.

De aller fleste gangene når har jeg brukt lsd har det kun vært det og ikke noe annet. Jeg prøvde meg litt frem fordi jeg blir så veldig kvalm av lsd og sopp. Når det værste av trippen har gitt seg så sitter jeg resten av kvelden og kjemper mot meg selv for å ikke spy. Med mdma og kokain så forsvant den kvalmen helt.

Det som er poenget er at lsd er en ganske så heftig tur i seg selv, og det er kanskje ikke alltid så lurt å blande det med å mye annet dersom man ikke har erfaring med lsd. Om du har det, så vil du kunne forutse hva som skjer og hvordan rusen blir (du kan styre det litt), og det er bare å prøve seg frem.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Har selv prøvd å blande lsd med mdma og det var en meget fin tur. Følte kanskje at de utfylte hverandre, men jeg vil tørre å påstå at det var lsd rusen som dominerte. Uansett så opplevde jeg å få store mengder energi som ved mdma bruk, samtidig som jeg trippa på lsd. Det resulterte i at jeg var ute å gikk hele natta, og ble til slutt hentet av en kompis som fant i meg i det jeg holdt meg fast i veggen på Ryentunnelen. Kan også legge til at jeg ikke fikk sove på godt over 24 timer etter turen var ferdig. Bortsett fra det så var det ingen andre ubehag.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke var metamfetamin du fikk i deg? Det høres sånn ut for meg.

Når det kommer til candy flip vil jeg anbefale å ta en mindre dose MDMA enn på en vanlig roll, fordi MDMA ser ut til å ha en større affinitet til serotonin reseptorer enn LSD, så den ender opp med å dominere hvis doseringsforholdene ikke overholdes.

Jeg har to eksempler å komme med. En gang tok jeg 220 mcg LSD og 90-100 mg MDMA 4 timer etter - det var en vellykket flip der MDMA forsterket LSD, noe som resulterte i en finurlig og potent tur med preg av telepati/sammensmeltede sinn (var sammen med to venner). En annen gang tok jeg samme dose LSD og 120 mg MDMA 4 timer etter. Endte opp med en nærmest ren MDMA-opplevelse der LSD ble dyttet ut i 4-5 timer. Jeg veide rundt 70 kg da.

Jeg har en mistanke om at hvis en øker dosering av LSD, så vil man kunne ta en større dose MDMA uten å oppleve at den dominerer. F.eks. ta 3-400 mcg LSD og 120-130 mg MDMA. Men jeg har ikke fått testet hypotesen.
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Har du prøvd candyflip før?
Vis hele sitatet...
Jepp, LSD griller hodet mitt såpass godt at MDMA'n kjennes bare ut som altfor mange kaffe etter en 3 dagers fasting. Foretrekker å være litt matt på slutten istedet.
Interessant at vi er så forskjellige i trippeverden. Oplagt som at 2+2 er 4, men like vel. Etter jeg prøvde å candyflippe så synes jeg LSD ikke er det samme uten. Et dårlig tegn vil kanskje noen hevde, men personlig så har LSD alltid kommet på jumboplass for meg hva gjelder å få utretta noe som helst så MDMA blir sånn sett et verktøy for å filtrere ut det som er nyttig å ta med seg fra syra, som tross i at jeg mener det kommer på jumboplass fortsatt gir en durabelig mengde innsikt. Uten MA er LSD for meg. bare en gigantisk distraksjon fra det meste, jeg ender opp med å krangle med den om de mest uvesentlige ting og det ender stort sett med at syra prøver å one-uppe meg med å gi meg det fulle og hele ansvaret for jødeutryddelsen under 2. verdenskrig eller noe annet usaklig, bare for å ha rett.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Jepp, LSD griller hodet mitt såpass godt at MDMA'n kjennes bare ut som altfor mange kaffe etter en 3 dagers fasting. Foretrekker å være litt matt på slutten istedet.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det var LSD? Ikke en NBOME? LSD griller ikke hoder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du sikker på at det var LSD? Ikke en NBOME? LSD griller ikke hoder.
Vis hele sitatet...
Man kan bli ganske sliten i hode av LSD jo. Og det kan hende at dere to definerer grilling på to forskjellige måter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du sikker på at det var LSD? Ikke en NBOME? LSD griller ikke hoder.
Vis hele sitatet...
Helt sikker, tester alltid sakene mine.
Burde kanskje spesifisert at jeg mener jeg blir sliten i hodet.
MDMA gjør meg også sliten i hodet så det blir liksom en dobbel nedtur kontra å ta MA alene.

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Interessant at vi er så forskjellige i trippeverden. Oplagt som at 2+2 er 4, men like vel. Etter jeg prøvde å candyflippe så synes jeg LSD ikke er det samme uten. Et dårlig tegn vil kanskje noen hevde, men personlig så har LSD alltid kommet på jumboplass for meg hva gjelder å få utretta noe som helst så MDMA blir sånn sett et verktøy for å filtrere ut det som er nyttig å ta med seg fra syra, som tross i at jeg mener det kommer på jumboplass fortsatt gir en durabelig mengde innsikt. Uten MA er LSD for meg. bare en gigantisk distraksjon fra det meste, jeg ender opp med å krangle med den om de mest uvesentlige ting og det ender stort sett med at syra prøver å one-uppe meg med å gi meg det fulle og hele ansvaret for jødeutryddelsen under 2. verdenskrig eller noe annet usaklig, bare for å ha rett.
Vis hele sitatet...
En distraksjon er det jeg er ute etter når jeg tar et rusmiddel, så det passer helt ypperlig for meg. Er alltid artig å tenke tilbake på gangene man fant ut at man var i en simulasjon, multiverset eksisterer og at YouTube videoer "snakker til deg"
Jeg lærer ikke alltid så mye på en trip, men jeg har som et mål å ihvertfall komme på en måte jeg kan forbedre meg på/lære av mine feil.
Sist endret av Vasken; 12. juni 2020 kl. 00:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.