Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 10150
Halla! Vet ikke om jeg kan poste denne her men.. Noen som har peiling på hvor grensa mellom besittelse/salg for amfetamin går?

si at man blir tatt med 1,5 gram, er det bare besittelse ?

Og hva med subutex?
Det er ingen "hard limit."

Det går på situasjonen og omstendighetene.
Besittelse og/eller bruk av ett så lite kvantum berammes av legemiddelloven. Hvor grensen går er noe uklart. Men opp til 5g amf vil nok gå på legemiddelloven og Besittelse og/eller bruk.

Men når ordet salg er med i bildet her, så berammes jo det igjen av §162, 1.ledd opptil ca 50g. Og over 50g 2.ledd

På 1,5 g vil du nok mest sannsynlig få en bot.
1.5 g, da ser du på 3-6.000 I bot.

Klassisk

Hadde du hatt mer, f.eks 10g etc, ville spredningsfaremomentet vurderes
Sitat av lurs Vis innlegg
1.5 g, da ser du på 3-6.000 I bot.

Klassisk

Hadde du hatt mer, f.eks 10g etc, ville spredningsfaremomentet vurderes
Vis hele sitatet...
Tvilsomt,da du kan ha inntil 15 g Heroin til eget bruk!
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Tvilsomt,da du kan ha inntil 15 g Heroin til eget bruk!
Vis hele sitatet...
merk deg siste ordet i setningen
Egsakt.

Ut fra kjente bruksmønster, konsultasjon med evt fagkyndige, ville 10g og opp vurderes i forhold til spredningsfare.

En ville troligvis slippe unna med eget bruk, men det er ingen garanti for det.

Kjenner en kar som ble dømt for "mulig spredningsfare" på 5g pepper, men fordi han hadde et rulleblad som bygget opp under påstanden om at spredningsrisikoen var tilstede.
Flere virker som om de er inne på det, men jeg poengterer bare at det er forskjell mellom besittelse (legemiddelloven - forseelse) og oppbevaring (straffeloven - forbrytelse).

Grensene her er ikke lette å angi da det i stor grad avhenger av tilfellet - bevisene(!). Etter hva jeg har hørt går grensen for besittelse som regel ved noen brukerdoser.
Trådstarter
22 0
legemiddelloven er da forbrytelse det også?
Sitat av Graps Vis innlegg
Flere virker som om de er inne på det, men jeg poengterer bare at det er forskjell mellom besittelse (legemiddelloven - forseelse) og oppbevaring (straffeloven - forbrytelse).

Grensene her er ikke lette å angi da det i stor grad avhenger av tilfellet - bevisene(!). Etter hva jeg har hørt går grensen for besittelse som regel ved noen brukerdoser.
Vis hele sitatet...

Helt rett som det somblir sagt her. D avhenger i betydelig grad av stoff og mengde etter stfrl §162- den som ulovlig tilvirker,innfører,utfører,erverver,oppbevarer,sender eller overdar stoff som er ansett som narkotika.

Også antall brukerdoser blir stadig lagt større vekt på.

Igfl Strafferett håndboken av Finn Hauge 3.utgave er antydningsvis forholdstallet forkvantum som gir tilnærmet likstraff,følgendefor disse forskjellige stofftypene:
Heroin = 1 / Kokain/Amf = 4 / Hasj = 100 - brukerdoser

Besittelse/ og eller bruk rammes av legemiddelloven.For hasj synes grensen å gå ved 2g.

Basert på renhet ved 40 vekt-% utgjør 1g Heroin ca 20-25 brukerdoser

For amf/kokain blir er 1g ca 5-10 brukerdoser

For hasj 0,5-0,8 ca 1 brukerdose
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
minnes for en tid tilbake at grensen ved narkotika (hasj?) til eget bruk ble øket fra 5 til 15g. er på jobb atm så har ikkeno kilder i farta.
stod om det i vg eller fredrikstad blad, var vel i fjor \ 2 år siden.

klart: om dette blir fulgt opp i praksis er jo noe annet.
Trådstarter
22 0
For amf/kokain blir er 1g ca 5-10 brukerdoser

hæ kødder du?
http://www.fvn.no/nyheter/innenriks/...p03811=visible

linken jeg leste, som jeg nå ser ikke er oppdatert på en stund
trodde det hadde trått i kraft, men fant ikke kilder på dette i farta (trøtt og burde sove.)
og regner da loven som uendret. grensen for besittelse er vel fortsatt på 5 gr før salg\"proff" paragrafen gjelder, og ikke 15, slik jeg tidligere har skrevet.
beklager.
Artikkelen sier at riksadvokaten i et rundskriv legger grensen på 15 gram for å lette trykket på rettssystemet ved at disse sakene blir avgjort ved forelegg. Vanskelig å si hvilken overføringsverdi den har på "hardere" stoffer.

Den sier heller ikke noe om betydningen av kvantum ift å vurdere det som salg. Salg er noe annet enn besittelse/oppbevaring.

maximax: brudd på dette punkt i legemiddelloven er en forseelse, ikke en forbrytelse.
blir du busta me 1,5 gram får du bot å nånn tima på glatta..thats it , vart tatt på hyperstate me 2 g , vart sloppe ut fra sjasjon etter 10 minutt MY pga at jeg vedtok bøta på stedet , Jævla snut ACAB
Sitat av gangstah69 Vis innlegg
blir du busta me 1,5 gram får du bot å nånn tima på glatta..thats it , vart tatt på hyperstate me 2 g , vart sloppe ut fra sjasjon etter 10 minutt MY pga at jeg vedtok bøta på stedet , Jævla snut ACAB
Vis hele sitatet...
Trenger ikke bli satt på glattcella.

Og skriv nynorsk eller bokmål
kjedelig streiting
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
http://www.fvn.no/nyheter/innenriks/...p03811=visible

linken jeg leste, som jeg nå ser ikke er oppdatert på en stund
trodde det hadde trått i kraft, men fant ikke kilder på dette i farta (trøtt og burde sove.)
og regner da loven som uendret. grensen for besittelse er vel fortsatt på 5 gr før salg\"proff" paragrafen gjelder, og ikke 15, slik jeg tidligere har skrevet.
beklager.
Vis hele sitatet...
Neida, den ble endra for en 3-4 år siden. Hilsen en som slapp et møte med en dommer det året pga den endringa

Sitat av 0bs Vis innlegg
Trenger ikke bli satt på glattcella.

Og skriv nynorsk eller bokmål
Vis hele sitatet...
Ikke rett på hva tah gahngsta sier.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Neida, den ble endra for en 3-4 år siden. Hilsen en som slapp et møte med en dommer det året pga den endringa



Ikke rett på hva tah gahngsta sier.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Rette på at man ikke trenger å bli satt i glattcella?
Eller at jeg sa han kunne skrive nynorsk eller bokmål som man faktisk skal her inne?
Hadde du hatt mer, f.eks 10g etc, ville spredningsfaremomentet vurderes
Vis hele sitatet...
ble tatt med 10g meta, fikk kun for oppbevaring og bruk fordi det ikke var delt opp, alt lå sammen..
samfunnstraff og ei fin bot ... (y)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
22 0
Ikke for å dra opp denne tråden nå iom at den er gammel, men ville bare informere om at 1,5 g amf i mitt tilfelle gikk under straffeloven § 162 gitt..
▼ ... flere år senere ... ▼
Vet at denne tråden er 8 år. Men lager ny tråd på den gamle tråden jeg hehe... jeg tenkte å anskaffe meg kun 10 g amf som er 93% rent. Bestiller dette fra Kamerun, hvor stor sjanse er det for at pakken går gjennom alle mellomlandinger med kontroll og så komme trygt hjem til Norge og rett i postkassa? Jeg har ADHD og er så mye trøtt om dagene og vil ha mer energi....har prøvd pepper ganske mange ganger. Er det lurest å handle i Norge framfor utlandet....føler det er mye bøffa ut hvertfall på Sørlandet hvor jeg bor. Noen som har peiling?

Kan jo ikke være noen som svarer på en åtte år gammel tråd...den har nok gått ut på dato. Vet heller ikke hvordan jeg starter en tråd. Er ganske ny her.
Sist endret av Pristina; 27. september 2018 kl. 15:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tollen er en ting. Mye stoppes, tollerene blir stadig flinkere. Det sagt, så ville jeg vært veldig skeptisk til å snorte noe pulver ifra Kamerun. Det bør du sjekke nøye.
Og om det skulle vise seg å faktisk være amf, og med den rennehetsgraden du nevner (93%) så bør du ta det jævlig rolig, for det er i såfall garantert mye renere en andre ting du har fått.
HVIS denne kameruneren faktisk gidder å sende deg noe amf i posten (93%? Særlig...) tipper jeg det er under 50% sjans for at det går gjennom tollen.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri om det der går i boks og du blir sittende med 93%, hva er det for noe? Sulfat?

Jeg garanterer at det lønner seg å vente til du får tak i en som er grei her til lands, for så å renske den videre til den blir supergrei.
Du betaler mye mer, men du slipper å innføre narkotika over landegrensen ved hjelp av posten, noe som er veldig alvorlig hvis du blir tatt. Sett bort i fra det overnevnte, så har du faren for å bli svindlet, enten for alle pengene, feil vare eller en vare som ikke er like ren som oppgitt.

Jeg ville holdt meg unna, særlig med tanke på det du selv sier her; «Kan jo ikke være noen som svarer på en åtte år gammel tråd...den har nok gått ut på dato. Vet heller ikke hvordan jeg starter en tråd. Er ganske ny her.»

Det viser jo til at du ikke har særlig mye tid foran en skjerm, og da blir jo sikkerheten din også et problem. Skal du nekte i avhør? Skal du betale med bitcoins, som du har kjøpt med ditt eget kort? PGP? Masse små ting å tenke på som gjør at det alt i alt vil lønne seg å kjøpe hos noen du kjenner.
Hei Splooge999 takk for svaret. Det kommer rett ifra fabrikk til de som selger. Hørtes veldig mye ut 93% ja. Merkelig nok så har de en annonse på Google der de sier de selger alt mulig digg... de har sagt at 10 g opp til 1 kg kan de sende, men ikke under 10 g. De virker troverdige og har svart meg mange ganger på email. Tror ikke jeg tør ta sjansen. Jeg blir nervøs av å tenke at noen tar pakka underveis �� eller de bare tar pengene. Godt var en som svarte meg her �� Ha en fin dag ��

Til trådstarter
Jeg har sittet mye foran data �� men har nå meldt meg inn her betyr jo nødvendigvis at jeg er helt blank og uten noe erfaring innen data osv.. Du har veldig mye rett i at faren for å bli svindlet er meget høy. Jeg har alltid kjøpt her til lands, men kjenner ingen akkurat nå som kan hjelpe meg. Jeg bor i en liten by som ikke har peiling på kvalitet. Det er akkurat det jeg jakter på, en som kan sakene og er seriøs. Da må jeg reise fra by til by for å finne en. Hadde en bra kar for noen år siden og han kom kjørende helt fram til dørmatta og leverte det uten å ta ekstra betaling pluss billig var han også og til bra pris, men vet ikke hvor han er nå. Noen år siden dette da. Takkker for ditt råd ��

Antimatter08
Ja vet! Det er jo supersterkt. Om det hadde gått gjennom tollen og det virkelig var 93% renhet så måtte enn nesten ha blandet det ut med talkum. For å finne ut om det er amf så må en bare smake på det. Lett å kjenne igjen både lukt og smak.
Sist endret av Pristina; 27. september 2018 kl. 18:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den speeden du får på gata i Norge er lett gjengkjennelig på lukt. Ren amfetamin har ikke spesielt lukt. 93% er veldig rent i så måte.
Mest sannsynlig er det ikke så rent når 1.linje folk mottar stoffet inn til Norge en gang, altså de som tar i mot kg.

Du står i stor fare for å bli svindlet. Risikoen for att det du får kun er noe bullshit er høy. Om du skulle få 10g med amf vil jeg i så fall tenke att det er f.eks Ritalin som er knust opp, og som tilsammen blir 10g. Meste parten av det vil da være fyllstoff.
Sist endret av Antimatter08; 27. september 2018 kl. 18:24.
Tror heller mer på at det blir 93% sjanse for å bli tatt av tollen. Nei takk! Jeg googla etter amf og kom over denne addresen . Han var ikke tedd for å skjule identiteten sin og plutselig kalte han meg for: hei min venn. Har aldri sett han.
Sitat av Pristina Vis innlegg
De virker troverdige og har svart meg mange ganger på email.
Vis hele sitatet...
Vet du hvem andre som pleier å si akkurat det? Folk som blir utsatt for Nigeria svindel.
Antimatter08
Ja jeg vet at ren amf er luktfri. Sikkert derfor de bruker hunder for å spore opp det. Men som du sa at den speedet en får kjøpt på gata her til lands er lett gjenkjennelig på lukt. Den trenger de ikke hund til for å spore opp. Bare en åpner 1g speed brer lukten seg ut over hele rommet.
Dropp det. Enkelt og greit

Lukter svindel herfra til månen. Ikke vil du bli dømt for innførsel heller.
Antimatter08 kult at du prøvde. De virker så overbevisende og snille som lam. Prøver du noen få ganger til så sier de: hei min venn! Og at de ser fram til å høre fra deg. Har de 1000 lettlurte folk=nesten 1,3 millioner. Det er sikkert mange flere en tusen her til lands, muligens det heller mer mot millionen hehe. Akkurat ja, folk som blir utsatt for Nigeria svindel. De eier ikke skrupler.

Tilbaketrukket
Jeg vil garantert ikke bli dømt for innførsel pga hadde sikkert fått i beste fall talkum. Vil ikke ha noe kontakt fra Afrika. Skulle vært sånn her: stoffet først så betale.

Antimatter08 ser ut som denne adressen er en og samme mann, eller om de samarbeider nede i Kamerun. Denne fant jeg også på Google for et par måneder siden.

Trådstarter. Glemte å svare på alt. Jeg ville selvfølgelig ha nektet i avhør. De som ville selge godtok kun betaling via Western Union.
Sist endret av Pristina; 27. september 2018 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veit ikke hvor du kommer over slike annonser men det er helt feil fremgangsmåte for å kjøpe ulovligheter det er helt sikkert. Selv de som handler på dedikerte markedsplasser for slike ting blir lurt nå og da, og det til tross for at det er ranking system og folk kan gi karakter på selger. At du begynner å maile med random afrikanere som lover gull og grønne skoger tror jeg bare viser at du er hårfint på kanten til å være en av de som er blitt utsatt for nigeria-svindel. Skal du gjøre alvor av importen så les deg opp om alt du må kunne før du går igang med handel, så er det mer sjanse for at du ikke blir lurt.
random67489 jeg har kommet over 3 adresser som selger amf og andre ting. Altså jeg måtte oppgi fullt navn, adresse, postnr og land. De ville kun ha penger over Western Union. Det var kriteriene for å handle. Etter at jeg leste ditt innlegg også, så har jeg mistet helt lysten på å ordne problemer for meg selv. Vil heller betale mer og finne en jeg kjenner eller kan bli kjent med. Ingenting er bedre en å ha en kan stole på.
Man stoler ikke på folk som driver med amf.
De kan virke snille å greie, men de er slanger alle sammen.
Det finnes et sted på det store nettet hvor man kan drive salg og kjøp av narkotika på en relativ trygg måte, men du burde være i stand til å finne veien dit selv.
Sist endret av Kjelldriver; 27. september 2018 kl. 21:13.
De sier de bruker 5 lags plate materiale som ikke kan oppdages ved scanning. Hmm

Kjelldriver
Jeg kan ikke si meg enig i det akkurat. Hadde en bra kar som solgte og hadde samvittighet, samtidig som han kun solgte til kjentfolk. Noen ser på amf som en del av livet sitt pga det virker oppkvikkende og livet blir lettere. Det programmet Norge på dop som gikk for et par år sia viste at sykepleiere, ambulansefolk, folk på stortinget osv brukte amf.

Antimatter08 ja du burde jeg bli mer kjent med ��

Kjelldriver.dr det skal være sånne lukkede grupper på Facebook som selger i bøtter og spann. Har prøvd veien dit med stikkord, men kom ingen vei hehe. Skulle vært synsk å bare se hvem som selger det aller beste.
Sist endret av Pristina; 27. september 2018 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du virker så godtroende at jeg må nesten le litt.
Lykke til, du kommer til å trenge det.
Antimatter08 når jeg trykker på emoji symbolene kommer der kun 2 spørsmålstegn. Mulig det er fordi jeg bruker iPad.

Kjelldriver.dr jeg er ikke godtroende. Vil bare være på den sikre siden og undersøke grundig. Kan godt forstå at du ler også. En latter forlenger livet sies det. Tror jeg trenger masse lykke nå, men lykken kommer ikke fra Kamerun lol. Nå må jeg inn på det store nettet. Takk for gode råd.
Sist endret av Pristina; 27. september 2018 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ikke trådstarter, vet ikke hvor du får det fra, men det er ikke så viktig.

Jeg vet ikke om du bare tuller med oss alle, men jeg velger å svare seriøst.

Ingen av de du finner vil sende deg noe som helst. I værstefall ender det med blackmail om du ikke blir svindlet.
Ser ut som du egentlig vil spørre rett ut ‘er det noen her inne som kan selge meg god amfetamin’ - men for å unngå regelbrudd går du frem på en litt sofistikert og uskyldig måte. Er det korrekt?

Alt du sier går stikk i strid med korrekt fremgangsmåte for å kjøpe hva som helst på nettet, og da spesielt narkotika.

Jeg skal gi de de rådene jeg kan, som du allerede hadde vist med litt research.

Ikke betal med Western Union. Betal kun med crypto currency. Denne må da selvsagt også kjøpes anonymt ellers virker det mot sinn hensikt da alle transaksjoner er synlige for evig tid.

Deepweb. Deepweb. Deepweb. Deepweb. Darknetmarketnoobs må være en grei plass å starte på? Uansett, best at du finner deg en IRL, uansett om det koster mer, er dårligere og virker umulig. Du er en fare for deg selv på nettet om du plutselig får tilgang til godteributikken samtidig som du er så godtroende og villig til å kjøpe varer fra en stokk som bruker Gmail og western union.. Som du allerede har gitt doxxen din til!

Lykke til...
Sitat av Pristina Vis innlegg
Antimatter08 når jeg trykker på emoji symbolene kommer der kun 2 spørsmålstegn. Mulig det er fordi jeg bruker iPad.

Kjelldriver.dr jeg er ikke godtroende. Vil bare være på den sikre siden og undersøke grundig. Kan godt forstå at du ler også. En latter forlenger livet sies det. Tror jeg trenger masse lykke nå, men lykken kommer ikke fra Kamerun lol. Nå må jeg inn på det store nettet. Takk for gode råd.
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat godtroende du er....
Selvfølgelig sier de ditt og datt for å lure deg, det er basic kunnskap hos de fleste.
De kan si alt du ønsker å høre for å få deg til å bite på, så sender du penger og mottar aldri noe varer eller så er du så heldig at du mottar en pose med helt vanlig hvetemel.

At du velger å stole på en helt random person over email sier veldig mye om hvor godtroende du faktisk er, uansett hvor mye du måtte nekte på akkurat det.
Ghettoclown du kan ikke kalle en person godtroende kun fordi jeg spør andre om råd. Jeg har ikke foretatt meg noen kjøp/transaksjon. Jeg har heller ikke påstått at jeg stoler på scammer. Jeg får nok hvetemel.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Copy paste:
‘Køb billige nembutale pentobarbital piller, flydende, pulver og mere online. Kontakt os på: topsupplies4@gmail .com. nem 2. Er du terminalt syg, svag, deprimeret og vil opgive dit liv fra verdens smerte?’

Har du gitt navn og adresse til en som tilsynelatende sikter seg inn på svake folk uten muligheter? Da skal du ikke se bort i fra blackmailing i de kommende dagene.. prøver ikke å være slem, men du må ha et fryktelig ukomplisert liv som er fritt fra de aller meste av problemer Om du faktisk er såpass godtroende og desperat at du har vært i kontakt med disse folka.

Er nesten som jeg får lyst å bare gi deg løsningen, men det er mot reglene desverre.
Trekantet Varulv ja du har helt rett. Måtte være litt sofistikert. Hjertelig takk for gode råd.

Trådstarter prøvde meg fram, men gikk aldri til det skrittet å kjøpe fra de. for å gå utenom reglene her så e-post ��,
Sist endret av Pristina; 27. september 2018 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Pristina Vis innlegg
Ghettoclown du kan ikke kalle en person godtroende kun fordi jeg spør andre om råd. Jeg har ikke foretatt meg noen kjøp/transaksjon. Jeg har heller ikke påstått at jeg stoler på scammer. Jeg får nok hvetemel.
Vis hele sitatet...
Jo, jeg kan kalle deg godtroende, ikke fordi du spør om råd men fordi du er så naiv at du tror en helt random person du lette fram en email til kommer til å selge deg amfetamin og at den atpåtill er 93% ren eller whatever.

Du har ikke foretatt noe kjøp enda nei, men det betyr ikke at du ikke er godtroende, for det er jo nettopp det du i flere innlegg her innrømmer indirekte.
Ghettoclown jeg ga bare en opplysning om at amfetaminen var 93% ren. Jeg tror ikke på alt som sies. Jeg foretar meg grundige undersøkelser osv, men hva er antonymet til godtroende, for det er der jeg hører til.
Sitat av Pristina Vis innlegg
Ghettoclown jeg ga bare en opplysning om at amfetaminen var 93% ren. Jeg tror ikke på alt som sies. Jeg foretar meg grundige undersøkelser osv, men hva er antonymet til godtroende, for det er der jeg hører til.
Vis hele sitatet...
Disse undersøkelsene dine virker ikke så grundige med tanke på hva du skriver i denne tråden.. da hadde du forstått lenge før du tok kontakt med disse folkene at det bare er scam.
Men nok om det, lykke til med å anskaffe drugs på den måten der.
Ghettoclown der kommer reklamens makt inni bildet og da kan hvem som helst være et svakt bytte, men nå ble ikke jeg et bytte. Vil ikke ha noe med de folka der å gjøre. Bare svindlere. Jeg må inn på det store nett på en sikker måte.
Nå vill ikke jeg glorifisere noen drugs, men jeg må si folk har ett heavy hat mot amf her inne. Både hvor jævlig skadelig det er, men også att folk på amf ikke kan stoles på etc.
Må si att jeg personlig har veldig mye flere negative opplevelser med folk som knasker piller, om vi først skal sette folk opp mot hverandre.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Nå vill ikke jeg glorifisere noen drugs, men jeg må si folk har ett heavy hat mot amf her inne. Både hvor jævlig skadelig det er, men også att folk på amf ikke kan stoles på etc.
Må si att jeg personlig har veldig mye flere negative opplevelser med folk som knasker piller, om vi først skal sette folk opp mot hverandre.
Vis hele sitatet...
Jo men rivo og speedfreaks er noe for seg selv da, de har det med komme med en abligøye eller to når de først er ute i det.

Ts, sånne som deg må lære på den praktiske måten, ikke den teoretiske, så bestill i vei, så kan du kanskje prøve den anbefalte metoden neste gang
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Nå vill ikke jeg glorifisere noen drugs, men jeg må si folk har ett heavy hat mot amf her inne. Både hvor jævlig skadelig det er, men også att folk på amf ikke kan stoles på etc.
Må si att jeg personlig har veldig mye flere negative opplevelser med folk som knasker piller, om vi først skal sette folk opp mot hverandre.
Vis hele sitatet...
Nå kan jeg ikke svare for andres hat, men personlig er det fordi jeg bare har hatt negative opplevelser rundt amfetamin.
Jeg har ikke et eneste godt ord å si om det dopet der og kjenner heller ingen andre som har det.

Har en mor som var på peppern gjennom store deler av oppveksten.
Dette førte til mye problemer både på skolen og hjemme.
Det har ødelagt fremtiden min med tanke på en del jobber og reiser jeg aldri får gjort.

Jeg har også bodd med 2 stykker jeg trodde var kompiser som holdte på nesten daglig og som ikke fantes husreine.
Vi snakker mat som ligger fremme til det muggner og kryper av gårde av seg selv.
alt av glass overalt på rommene dems med månedsgamle rester av melk med oboy.
Han ene hadde til og med en bikkje han lot drite og pisse inne fordi han dreit i å gå tur med bikkja si, viktigere å sitte foran pcen i 4 dager i strekk sant?

Senest 11 september klikka det for han ene og han totalvraket en bil og holdte nesten på å drepe 2 personer med øks, jeg kunne fort ha vært en av de personene om jeg ikke flyttet ut derifra og kom meg vekk.
(står om det på rb.no)

Så unnskyld for at jeg ikke har et eneste godt ord å si om det drittdopet der.
Nå vet jeg jo at ikke alle er slik og at noen faktisk klarer å oppføre seg også, men de opplevelsene jeg har hatt med den dritten der er nok til å skape et hat hos de fleste.
..nei du trenger ikke unnskylde deg, syns bare den extreme negativiteten runt speed er litt merkelig. Å vokse opp med omsorgs personer som ruser seg er nok ikke lett uansett hva de bruker og noe ingen bør oppleve.