Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 8250
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Siden forrige spilltreff var vellykket blir det et nytt treff førstkommende onsdag. Denne gangen spiller vi noe som er en hel del enklere enn Terra Mystica som vi spilte sist. Jeg, Slicer, Streetboy og Kjøtern møter opp. Vi kan ordne med to forskjellige spill der det er plass til ni personer totalt. Er interessen stor blant freaks kan vi sette opp flere brettspill. Hvis spilling ikke er din kopp med te kan du ta en øl i stedet, noe vi uansett kommer til å gjøre fra 21:00.

Lokale: Bar Polar
Adresse: Sandakerveien 70 C
Aldersgrense: 18 år
Aass halvliter: 68 kroner
Tid: 18:00 Vi spiller Ticket For Ride, Purto Rico, Spyfall, Caverna eller Bezzerwizzer
Tid: 21:00 Øl, prat og dart
Rød dag på torsdag folkens, så her er det bare å bli med
Jeg kommer for drikke litt ut på kvelden
Har lite erfaring med brettspill utenom ludo og monopol, men får gi det en sjanse. Sees
Usikker på om jeg skal gjøre som Pyromanic, eller om jeg blir med og spille. Men dukker nok opp jeg også
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Ser ut til at jeg blir med denne gangen ja! Write me up
Jeg deltar lett. Brettspill hype!
Gjør som Pyromanic og deltar på drikking! Blir koslig å se igjen flere her
Jeg kommer og spiller, pass dere for gærne nordlendinger.
Jeg regner med jeg og et par venner slenger oss på denne, mulig vi kommer litt utover kvelden!
Så kult å lese at så mange er interessert i å komme.
Gleder meg til å se dere igjen.
Mulig jeg stikker innom. Synd dem ikke har wifi enda.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Hey, ser ut til å bli et bra oppmøte! Når det kommer til øl og læks kan jo folk komme akkurat når det passer dem.
Foreløpig ser oppmøtet slik ut:

18:00 Brettspill:
Cappy, Slicer, Streetboy, Kjøtern, Snilepisk, Echuz, Bl4derunner, moret (?)

Øl & læks
Pyromanic, KjemikalieX, Huztle, ivar_oslo, Erlpil, +++
Sist endret av Cappy; 3. mai 2016 kl. 23:12.
Dukker opp i løpet av kvelden.
Blir til at jeg kommer senere, men øl & læks er nice det også.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg kommer etter jobb, da det tar en time å komme seg hjem. Så er der nok rundt halv fem. Andre som kommer tidligere?
Jeg og Bangfish kommer vell litt før 18:00, ser ut som jeg blir med å spille siden jeg ble revet med så tidlig! Kommer litt an på spillet vi velger
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg turer bortover nå straks. Er der om 30-40min
Er i Oslo akkurat nå så dette passer utmerket. Blir å ta turen, men kommer ikke til å være der presis 18.00.
Mulig å hoppe inn i spill selv om man er der 19?

Om ikke kommer vi dit til øl och chill fra 21.00
Sist endret av kn^tte; 4. mai 2016 kl. 18:06.
Kommer seinar.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Er i Oslo akkurat nå så dette passer utmerket. Blir å ta turen, men kommer ikke til å være der presis 18.00.
Mulig å hoppe inn i spill selv om man er der 19?

Om ikke kommer vi dit til øl och chill fra 21.00
Vis hele sitatet...
Long time no see. Kom 19:00, vi kan rigge opp et spill til dere. Slicer informerte om at baren ikke har åpnet enda. Sendte en melding til bartenderen, det bør straks ordne seg. I verste fall tar vi en øl hos meg først, men tviler på at det må til.

Endelig fri, for et knallvær!

Baren er åpen, vi sitter inne.
Sist endret av Cappy; 4. mai 2016 kl. 19:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har mulighet til å ta med seg en Micro USB lader? Altså til Android. Bartenderen er i nød!
Er oppi ca 20stk her, visst vi teller med freaks, og venner av freaks
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er oppi ca 20stk her, visst vi teller med freaks, og venner av freaks
Vis hele sitatet...
Hvordan ser du forskjell på hvem som er freaks eller ikke?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvordan ser du forskjell på hvem som er freaks eller ikke?
Vis hele sitatet...
Det står da vel stempla i panna?
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Det står da vel stempla i panna?
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke sett. Hvor får jeg det? Hehe!
Er det noen der klokken 10 for Liar's dice?
Da er jeg også på vei
stikker inn, er der om 30 min, med liars dice og cards against. you motherfux better play me
Er på vei med ErlPil og Stumpp
Er ganske fin i formen, så håper på en god velkomst der jeg ruller inn døra
Begynner å bli ganske fullt her nå.

Da får dere ha det. Jeg stikker til sentrum nå.
Sist endret av ivar_oslo; 5. mai 2016 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://marorimorningstar.com/Misc/Freak.jpg
Good job, motherhumpers. Kom akkurat hjem og misset nashet, oh well. Gleder meg til neste møte, dere er kule folk
Sist endret av Marori; 5. mai 2016 kl. 01:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for i kveld folkens! Selvom den endte litt tidligere enn planlagt for min del
Fantastisk at Cappy som vanlig tok ansvar når de under 20 ble bortvist(?) fra Barpolar og inviterte hele flokken hjem!
Ble en sein kveld på meg. Avsluttet med 4 øl på Johns Bar. Venter nå på nattbussen hjem.

Var et greit treff bare at alle overså meg.
Hyggelig. Fikk slept meg hjem nå. Takk til Cappy for nach!
Æ e i live.

Fett nach as usual Cappy <3
Takk for meg! Fortsatt nach hos cappy med <10 folk
Sitter omsider på banen hjem etter en jævla bra kveld/natt/tidlig morgen. Takk for meg, ser frem til neste gang
Sist endret av Snilepisk; 5. mai 2016 kl. 09:16.
Ja, det ble jo enda en legendarisk fest dette
Begynner å bli bra jævla stemning på treffene altså. Får takke alle som tok turen innom, og spesielt til Cappy som nok en gang drar med seg altfor mange freaks på nach
Hei og god morgen folkens.

Klarte å forsove meg idag dessverre, men tusen takk for en fet spillkveld og nach.
Sov altfor godt, men på vei til sentrum nå.

Takk Cappy for bra initiativ og nach og overnatting.

Ser allerede frem til neste gang.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det har jeg ikke sett. Hvor får jeg det? Hehe!
Vis hele sitatet...
Det er det nok bare jeg som kan gi deg, med mindre noen forsatt sitter på de to andre stemplene jeg fikk laget til den første freakfesten

Takk for et virkelig morsomt treff.
Hadde det så gøy at jeg klarte å miste flyet mitt:P
Takk for et trivelig treff. Var artig.
Takk for et kult treff, og takk til Cappy som nok en gang stilte leiligheten til disposisjon. Herregud så fort tiden gikk
Takk for et utrolig fett treff, takket være alle dere kule folk som møtte opp, og ikke minst Cappy som nok en gang hostet nachspiel
Noen freaks som er aktive utover kvelden? Skulle gjerne hatt noe å gjøre etter en konserten jeg er på. Skyt meg en PM
Blir bare repetisjon av det som allerede er sagt, men uansett: Du verden så trivelig! Takk for en latterlig bra kveld/natt/morgen. Var nesten trist å forlate folka selv om klokken passerte 08:00... Vi sees ved neste anledning
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Tok et par dager å komme seg etter det siste stuntet. Vi gikk for Puerto Rico , Ticket To Ride og til slutt Cards Against Humanity. Utover kvelden rant det freaks inn bardøra, rundt tjuem var innom. Ved ettdraget stakk vi til kåken, vi knakk fire sixpack med øl med noe ymse sinnabrus, etter en serie hendelser er minnet fuzzy for meg. Har dessverre ikke highlight fra kvelden, men ut fra hva jeg kan erindre var treffet ypperlig.

Nuh er det på'n igjen! Har tatt på meg joggeskoene og gjort meg klar for Tom Waits løpet. Etter en hardcore uke er planen klar, på mandag skal jeg bli et nytt og bedre menneske!

Ses på parktreffet til Pyromanic i juni.