Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 783
Heisann!

Jeg kjøpte meg en apsire 5820tg her for ca 2 mnd siden. I starten, når jeg feks limte inn noe et random sted, frøs musen i halv sekund. Dette var jævlig irriterende, men jeg ble vandt til det...

Men nå har den klikket enda mer. Nå er venstre museknapp det samme som høyre, men høyre er fremdeles det samme. Jeg har vært inne på kontrollpanel og sjekket at innstillingene for venstrehendt er rett osv. Av og til virker den ikke i det hele tatt. Da kan det minne om som når dataen fryser, men alt virker utenom musen. Dette plager meg noe sykt! Håper noen av dere kan hjelpe meg!!! Haster! 4 eksamener og 2 stk semesteroppgaver

Jeg har kjørt systemgjenoppretting, jeg har slettet driveren og lastet ned på nytt. da innstalerte jeg "TouchPad_Synaptics_14.0.6.0_Win7x64"

Teorier:
Jeg har et par mulig teorier, som jeg ikke vet om er relevant eller ikke.

1) Jeg har lastet ned den nye fire fox beta. Husker ikke nr. Den er slettet men musen er enda fucket.
2) Jeg lastet ned steam for å spille litt cs
3) Når jeg lastet ned steam, brukte jeg en ekstern mus (mx510)
4) jeg lastet ned 3dmark, startet testen - men avbrøt den fordi jeg ikke hadde tid

Mvh
mulig du har Win7 32bit OS men så har Win7x64 driver som føkket det til ?
Sitat av Mantuz Vis innlegg
mulig du har Win7 32bit OS men så har Win7x64 driver som føkket det til ?
Vis hele sitatet...
Godt gjort å installere 64bit drivere på et 32bit os.


Sannsynligheten er der for at du har en defekt mousepad.

Du kan forsøke å formatere, og installere alt på nytt igjen.
På laptoper av kjente merker er det ofte et serienummer og sånt, og hvis du går på produsentens hjemmeside, vil du finne oppdaterte drivere til laptopen der når du oppgir serienummeret.
Trådstarter
5 1
okei! Våknet opp idag, nå funker den helt fint igjen. fatter ikke! Har ikke gjort noe sidne i igår kveld..