Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 15261
Nå kom jeg på en gang jeg og en kompis skulle til en annen kompis for å gjøre lekser. Etter at leksene var gjort, satte kompisen som bodde der seg på PCen for å spille WoW, mens jeg og han andre kompisen skrudde på TVen for spille Bioshock (dette var litt utpå kvelden, så vi skrudde av alt lys). Det tar ikke lang tid før jeg og kompisen min sitter limt oppi skjermen, forberedt på det værste, helt uvitende om at den andre kompisen lister seg innpå bakfra. Han setter i gang med et velrettet vræl, slik at jeg og kompisen min spretter en halvmeter opp i lufta! Hadde jeg vært treng, hadde jeg driti på meg!
Sist endret av Eplekjekk; 17. oktober 2009 kl. 15:20.
Har finni ut at folk som er på vei ut fra dass, som regel skvetter så de nesten snur i døra..
Man trenger ikke gjemme seg engang, bare rope bø så fort døra går opp
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Har finni ut at folk som er på vei ut fra dass, som regel skvetter så de nesten snur i døra..
Man trenger ikke gjemme seg engang, bare rope bø så fort døra går opp
Vis hele sitatet...
Du skal ikke kødde med sånt, en gang var jeg på do midt på natta, klokka var vel rundt 2-3, og i det øyeblikket jeg åpner døra, står broren min og ser teit på meg med et dautrøtt ansiktsuttrykk. Siden jeg var omtrent like trøtt, gikk det nesten et halvt sekund før jeg skvatt og slo broren min midt i ansiktet på ren refleks
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Har finni ut at folk som er på vei ut fra dass, som regel skvetter så de nesten snur i døra..
Man trenger ikke gjemme seg engang, bare rope bø så fort døra går opp
Vis hele sitatet...
Å herregud man blir skremt av det! Jeg husker fortsatt fra jeg sov over hos en venn og foreldrene var borte. Jeg gikk på do midt på natten og på vei ut døra sto selvsagt vennen min med den styggeste Scream maska du kan forestille deg med en stor kniv i hånden. Jeg bare slamret igjen døren og og hoppet vilt frem og tilbake mens jeg hyperventilerte.
kjøp deg en start pistol, fyr av noen skudd i lufta før du sikter på personen du skal skremme.
Var med på en sånn spøk en gang og offeret ble kritt hvit i hele ansiktet o så helt sjokkert ut.

Er ikke akkurat så veldig snilt og det kan fort bli sett på som mer enn en uskyldig spøk.
Sitat av Faggot Vis innlegg
En gang gjorde jeg noe som hadde en fascinerende god effekt. Kjæresten min og noen venninner var på hytta til kjæresten min, og jeg tenkte jeg skulle besøke dem. Hytta ligger alene på ett fjell nær sjøen, og den kvelden var det skikkelig dystert vær. Det lå snø på bakken, og det regnet og blåste som bare det. Hytta er en nokså gammel og trekkfull hytte. Det var veldig mørkt ute, og jeg lusket meg opp til ett stort stuevindu uten at de kunne se eller høre meg. Det var såpass mørkt ute at jeg faktisk kunne stå utenfor vinduet uten at de kunne se meg. Så jeg stilte meg opp rett utenfor vinduet, og hadde bare svart tøy på meg, så tok jeg mobilen, holdt den rett under hoftehøyde, med baksida vendt oppover, og fyrte blitzen.
Det ble et helvetes spetakkel der inne, med hyling og skriking, og fullstendig kaos. Rett etter det sendte jeg opp store mengder med fyrverkeri i alle verdens retninger, men da begynte de å skjønne tegninga, og dama skjønte at det var meg..
Vis hele sitatet...
Cool story, bro

... bare synd at den aldri fant sted
Ta på deg gummihansker og koble et par ledninger til en tazer/stun gun og fest de på høyre gummihanske. I det du håndhilser på noen fyrer du av tazeren.

Lover deg, de skvetter så de detter på bakken.

Etterpå ligger de på bakken og griner fordi de skjønner hvor dumt det må ha sett ut.
"Øko-Terrorist"
gikk på folkehøgskole for noen år tilbake, og jeg og noen andre fant ut at vi skulle ta en helgetur til hytta vår langt oppi fjellet over Evje.

Så det var meg, 3 andre gutter og 2 jenter.

Tidligere på dagen hadde vi skutt litt med det gamle salongeværet mitt.

Jeg var ute en tur for å ta en sigg, da jeg så salong geværet vi hadde skutt med tidligere på dagen.

Visste at hun ene jenta vare gått på do, så jeg dro på meg en overlevelses drakt fra nordsjøen som hang i skapet(som far har dratt med seg hjem for mange herrens år siden) og tok med meg rifla.

Gikk rundt hjørnet og stilte meg rett under vinduet til dassen, klemte av to skudd og hørte et hyyyl, så et forskremt ansikt i vinduet, og hørte enda et hyl.

Gjemte meg ute bak hytta en stund før hun plutselig kom fykende rundt hjørnet og skrek til meg.

sinnet gikk fort over, og vi lo alle godt av det senere på kvelden