Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1458
har drivi på med speed, hasj, blå valium og noe kokain i vinter..og har tatt ecstasy et par ganger.. slutta med det for ca to månder siden..har vært helt fucka i huet etterpå, bare depremert, søvnvansker å alt det der, av å til er det et eller annet som skriker inn i huet på meg.. igår tok jeg ca 7 blå valium, fikk sove godt men er egentlig drit redd for at jeg skal begynne igjen lissom.. veit at jeg ikke kommer til å holde lenge, noen som veit hva jeg kan gjøre? er 15 år å har ikke akkurat lyst å bli narkoman....
Bruk viljestyrken din.. Eller finn deg en eller annen rehab
Mor/Far har vel råd de også!
They tried to make me go to rehab, but i say no no no..
Hørt den sangen?
Hu tok overdose for noen dager siden, ble så redd at hu har nå fast parkering på rehabilitering.

Det beste du kan gjøre er og ta den samme avgjørelsen!
Vi har vel en god del slike tråder på forumet, bare søk litt så finner du de.
Det du kan prøve er å f eks flytte til bestemor eller bestefar ei uke, en plass hvor du ikke har tilgang dop. Ellser så må du gjøre som tomiz sier, bruke viljestyrken din.
En kamerat av meg har fått samme problem som deg virker det som.. om det er helt det samme vet jeg ikke men det tar hvertfall lang tid før du er normal igjen. Snakk med lege.
Trådstarter
4 0
takk for raske svar
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Stå frem med problemet ditt og søk hjelp. Du har ikke tatt ansvar for deg selv og er allerede i et av de mange stadiene av narkomani.

Som Diablo sier så har vi allerede mange tråder om emnet og det er strengt talt ikke nødvendig å spørre om råd om noe så åpenbart som dette uansett.

Lykke til.