Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 701
hallo. En fyr jeg kjenner har digitalt kamera og er helt n00b på det å koble den til en datamaskin. jeg tittet på den og fant ikke helt ut hvordan jeg skull koble den til. Er det den tv out tingen? og hvordan får man filmen inn på datan? noen som kan hjelpe?
Trådstarter
?
Det du trenger er et firewire kort, kabel fra kort til kamera og programvare til dette. www.komplett.no
Les bruksanvisningen.

Der står det trinnvis hva du skal gjøra.
macho271: du må være med tålmodig. Dette er andre tråden jeg ser du prøver å dra den opp igjen ved å skrive en ny post med meningsløst innhold. Slutt med det, "vi" liker ikke slikt.

Du kobler mest sannsynlig en usb kabel som han fikk med kameraet. Hvis du har winxp gjør pcen det meste for deg (wizards).
Trådstarter
tore: ok men derfor jeg gjør dette er fordi poster som ligger på den listen over siste poster blir som regel lest mest. og du ser jo det fungerer. hadde jeg ikke gjort dette hadde heller ikke noen svart!

men ok.. skal ikke gjøre det så mye
"bare hver gang det passer seg"
Ministry of Love
sptz's Avatar
tore- usb? tror han mener digitalt videokamera. (" og hvordan får man filmen inn på datan")
Trådstarter
spetznaz jepp!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
USB eller eller kortleser seriellkabel, evt firewire om du har kembo-kamera.

Men du: Om du hadde spurt spørsmålet "hei, jeg har en bil. Hva slags drivreim trenger jeg?", tror du noen hadde giddet å svare? Neppe.

Hva slags kamera er det? (merke og modell)

H
Les min første post macho
oki, hva med å fortelle oss i en slik situasjon HVA SLAGS KAMERA DET ER! vi er da ingen fuckings tankelesere!