Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 749
original reprint
xaff's Avatar
Hva mer kan jeg si enn at jeg kjeder meg og følte meg inspirert.

xaff - c (improvised)
Denne bomma jeg litt på, men tror den ble bedre enn den som jeg spilte som planlagt. d-:

xaff - c (minor screwups)
Her gjorde jeg noen småfeil.. Lot ikke den og den strengen ringe lenge nok, traff en streng jeg ikke skulle treffe på slutten.

Har ikke utstyr eller gidda til å ta opp mer nå.. Grunnen til at det høres ræva ut er: Jeg suger, jeg brukte en dååååårlig kabel for å få lyd.

Si noe, om dette er en bra start på noe eller om jeg bare skal gi faen og gå over til å spille punk.
haha, fy så falskt!
PUNK! Definitivt!
Tonevalget (hvis det er noe som heter det) er litt feil i mine ører. Høres ikke helt ut som blues
syns det virker som en god start på noe. (men som kermit sier: kanskje ikke blues..) Ville prøvd å variert litt mer på flere strenger, få det til å fenge litt liksom, hvis du skjønner hva jeg mener Og pass på å ikke overdriv bendinga...
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Vel, hva faen er det da? d-:

Geir&Dangerous, jeg prøver å begrense meg.. Jeg bare digger lyden for mye. d-:

Next step, stemme den sure gitaren og vente på at Lee skal komme tilbake så vi kan lage det til en duo.

RipZ, går det greit med deathpunk? d-:

Og takk for feedback så langt, tar gjerne mer. [-:
Xaff; går vel greit så lenge du får til å spille det...
Definitivt ikke blues, faktisk ikke i nærheten engang, MEN øvelse gjør mester, bare fortsett å øve så blir det bra.

Regards
Synes ikke det var fint, min mening. Var skikkelig ugly.
Aaaaalt for mye bending
ikke for å være slem xaff, men håper du også hører at dette ikke er bra!!(samma hva mor sier..)
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Eriken, veit. (Og jeg slutta å høre på lovord fra mor for lenge siden.)

Vel, point taken.