Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7051
Kjøpte ett par av de for en stund siden. Har prøvd det meste,men ikke de,så da måtte jeg jo kjøpe ett par av,men jeg må si jeg ble jævlig skuffa. Synes ikke jeg merker en dritt av dem,og det her er 75 mikrogram/time,altså de nest sterkeste. Funker i hvert fall ikke å klebe de på kroppen. Han jeg kjøpte de av mente de kom til å funke etter ca en 30 min hvis jeg tok vann å gnei over plastere etter jeg hadde satt det på,merka heller lite gitt!

Noen forslag? Har 1 igjen.
tar 12-24 timer før full effekt, og du bør (!) kjenne noe etter 75µg!!
som forresten er altfor (!!!) sterk dose å starte på, kan regne med puste stopp/vansker/koma, sånn at du vet det!

les pakn vedl eller felleskatalogen før du bruker dette.
Trådstarter
Sitat av mercen Vis innlegg
tar 12-24 timer før full effekt, og du bør (!) kjenne noe etter 75µg!!
som forresten er altfor (!!!) sterk dose å starte på, kan regne med puste stopp/vansker/koma, sånn at du vet det!

les pakn vedl eller felleskatalogen før du bruker dette.
Vis hele sitatet...

Hehe,nei jeg tåler nok mer enn det. Har gått på dop i 5 år.

Har hatt det på i 2 døgn,merker ikke en dritt!

Noen forslag?
ArbeidsledigProletar
Du er ikke "syk" er du? Så da fikk du jo funk?
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du er ikke "syk" er du? Så da fikk du jo funk?
Vis hele sitatet...

Tok cold turkey på heroin for snart 3 måneder sin.

Hvorfor i helvete skulle jeg være syk?
ArbeidsledigProletar
Du skjønner vel meget godt svaret mitt. Jeg lukta vel ikke at du hadde gått "clean" (tjukke air-quotes) for snart tre måneder siden når du skrev, og jeg siterer: "Hehe,nei jeg tåler nok mer enn det. Har gått på dop i 5 år."
Sist endret av Batabusa; 14. juni 2010 kl. 19:16.
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du skjønner vel meget godt svaret mitt. Jeg lukta vel ikke at du hadde gått "clean" (tjukke air-quotes) for snart tre måneder siden når du skrev, og jeg siterer: "Hehe,nei jeg tåler nok mer enn det. Har gått på dop i 5 år."
Vis hele sitatet...


Ser den,beklager

Noen forslag?

Ingen?.....

Er vel noen som har vært borti de plastera som har noen forslag?

Sitat av mercen Vis innlegg
tar 12-24 timer før full effekt, og du bør (!) kjenne noe etter 75µg!!
som forresten er altfor (!!!) sterk dose å starte på, kan regne med puste stopp/vansker/koma, sånn at du vet det!

les pakn vedl eller felleskatalogen før du bruker dette.
Vis hele sitatet...

Hei,har du noe mer å komme med?
jeez, jeg bare må. Etter komma (,) så bruker vi mellomrom før neste ord

Uansett, Fentanyl depotplaster har kontinuerlig frigjøring i 72 timer. Derfor behøver du som tidligere heroin-addict, ikke kjenne noe den første timen eller lengre.

Fentanyl binder seg i hovedsak til μ-reseptorene, det gjør også Heroin etter det har nådd hjernen som 6-MAM og Morfin. Derfor er det sjangs for at du har bygget opp toleranse.
Sist endret av Totskalle; 15. juni 2010 kl. 09:01.
Trådstarter
Sitat av Totskalle Vis innlegg
jeez, jeg bare må. Etter komma (,) så bruker vi mellomrom før neste ord

Uansett, Fentanyl depotplaster har kontinuerlig frigjøring i 72 timer. Derfor behøver du som tidligere heroin-addict, ikke kjenne noe den første timen eller lengre.

Fentanyl binder seg i hovedsak til μ-reseptorene, det gjør også Heroin etter det har nådd hjernen som 6-MAM og Morfin. Derfor er det sjangs for at du har bygget opp toleranse.
Vis hele sitatet...

Jada, komma ,p

Ok, noen peil på hvordan man gjør det for å få det flytende? Bruker ikke sprøyter, men det må vel gå an å dryppe dråpene oppi en røyk..

Andre preparater funker bra, som dolc og oxycontin..
du kan suge på det.....
Men advarer mot kvalmen du får av det!

Det holder å suge på 1/10 del av plasteret hvis det er på 75µg!
Klipp det isåfall opp

husk at hvis du suger på det eller svelger deler av det, så husk at du da får i deg 3-dagers dose på èn gang!!!
Kan bli nasty, kjenner en som holdt på med akkurat det.
Trådstarter
Sitat av mercen Vis innlegg
du kan suge på det.....
Men advarer mot kvalmen du får av det!

Det holder å suge på 1/10 del av plasteret hvis det er på 75µg!
Klipp det isåfall opp

husk at hvis du suger på det eller svelger deler av det, så husk at du da får i deg 3-dagers dose på èn gang!!!
Kan bli nasty, kjenner en som holdt på med akkurat det.
Vis hele sitatet...

Ok, Takker. Da prøver jeg det en dag jeg trenger noe å roe meg ned på.

1/10 del høres litt lite ut, men får vel kanskje prøve det først, så ikke jeg blir helt på tur. Vet ikke hvordan jeg får utvinna det så det blir flytende da?
ingen annen måte enn å smelte det, men det består jo av 99% plast, så jeg ville ikke ha skutt det :s
Trådstarter
Sitat av mercen Vis innlegg
ingen annen måte enn å smelte det, men det består jo av 99% plast, så jeg ville ikke ha skutt det :s
Vis hele sitatet...

Hehe, bruker ikke sprøyter.

Men jeg har hørt om flere som har skyti det, og flere som har daua av de, så det er jo mulig på en eller annen måte.

Noen som vet?
Altså jeg vil tro du kan prøve å løse det opp i 40% alkohol. bare putt det i en bolle og rør litt rundt, når plastret er morkint er det løst ut stoffer.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Fentanyl Patch dosage determination

http://www.globalrph.com/fent.cgi
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av mercen Vis innlegg
du kan suge på det.....
Men advarer mot kvalmen du får av det!

Det holder å suge på 1/10 del av plasteret hvis det er på 75µg!
Klipp det isåfall opp

husk at hvis du suger på det eller svelger deler av det, så husk at du da får i deg 3-dagers dose på èn gang!!!
Kan bli nasty, kjenner en som holdt på med akkurat det.
Vis hele sitatet...

Har putta en liten bit i kjeften som jeg suger på nå, må vel ta litt mer, men hvor lang tid tar det sånn ca før du begynner å kjenne det når du suger på det? Sånn at jeg ikke tar flere biter, også plutselig er jeg helt på tur

Broren min skøyt forresten litt av ett sånt plaster for ett par uker siden. Det ble overdose, våkna i senga til de han var hos, og t skjorta var like våt som om han hadde bada med den på
▼ ... flere år senere ... ▼
Om man har vært hekta på heroin og tester Fentanyl vil det funke på kroppen på samme måte som heroin? **Altså vil man være i fare for abstinenser relativt hurtig som om man skulle tatt heroin?