Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 3614
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Jeg skal møte noen folk fra ks der nede, hva med å bare slenge seg på den?

dato: tirsdag 24 juni
tid: 15:00
sted: oppe på gangbroa over jernbanen
ta med: pils og godt humør

Det er vel 2 broer over jernbanen da, var ihvertfall det i fjor.. En "ekte" bro, og en bygd opp av stilaser hvis jeg ikke husker heeelt feil (og det skal dere ikke se bort ifra at jeg gjør) :P
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av w00p
Det er vel 2 broer over jernbanen da, var ihvertfall det i fjor.. En "ekte" bro, og en bygd opp av stilaser hvis jeg ikke husker heeelt feil (og det skal dere ikke se bort ifra at jeg gjør) :P
Vis hele sitatet...
Eh, jeg husker bare en bro fra i fjor, stilasbroa.
det er en lenger borte og.. men det er jo en asfaltert overgang og jeg tror ana tenker på den gangbrua hvor folk pleier å henge opp lapper og sånt.


MEN TIL TEH NEWS: FU MANCHU KOMMER!!!!

dette blir den kuleste lineupen ever
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Nas har trukket seg også (venta på den..) men De La Soul kommer Gleder meg ass! Drar om 6 dager, neste fredag med andre ord. Hvis noen er hypp på å hoocke opp eller noe, så send en pm, eller ett eller annet a...
Ikke nok med at Fu Manchu kommer ( som nevnt over...)..

MELVINS kommer og!!

Dette er kanskje den beste lineuppen på Roskilde på mange, mange år!! (IMO)

(=
Danish power !.. håber i får det sjovt jeg kommer godt nok ikke jeg har ikke tid jeg skal arbejde
Opprinnelig postet av Bizarro
Dette er kanskje den beste lineuppen på Roskilde på mange, mange år!!(=
Vis hele sitatet...
Jeg syns det er en av de kjipeste jeg...men men...jeg skal jo ikke ned, så det gjør liksom ikke noe

Når det er sagt, så kommer Melvins og Tomahawk til Sandnes en tur i samme slengen, så det blir jo fett!
Baby Woodrose som skal åpne eier også horehardt.
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Jeg skal møte noen folk fra ks der nede, hva med å bare slenge seg på den?

dato: tirsdag 24 juni
tid: 15:00
sted: oppe på gangbroa over jernbanen
ta med: pils og godt humør

Vis hele sitatet...
Faen, hvorfor skal alle møtes tirsdag klokka tre. Jeg skal møte to andre grupper da også...

Jaja, får springe litt mellom postene...
så det er da www.Darkdate.com har Roskilde møte.
Sist endret av Zalderach; 18. juni 2003 kl. 16:25.
@Zald Stemmer!

Men fanden heller, jeg tar flyet fra gardermoen om tre timer, og nå ser jeg at en kar er skutt på flyplassen for en drøy halvtime siden. Hvis flyet mitt blit innstilt skal jeg kaldkvele første. beste og nærmeste person!
Reiser i morgen tidlig! Gleder meg noe sykt
Opprinnelig postet av 7rlur
Reiser i morgen tidlig! Gleder meg noe sykt
Vis hele sitatet...
chicane kommer! *sikle*
dette kommer til og rocke! blir så best!
Så, åssen har dere det i Roskilde?

Jævlig kult med Metallica og Maiden, og i kveld blir det Immortal. Haha, jeg fikk øyekontakt med Kirk Hammet, James Hetfield, Bruce Dickinson og Steve Harris! Dritgøy!
Min Roskilde 03

Reisen ned gikk smertefritt og alle var glade. Vi kom en dag for tidlig og festet med Flott Uvær utenfor festivalområdet. Sov i bilen og var ganske ødelagt neste morgen. Neste dagene var fyll og fest med sporadiske dassbesøk.

Mat
Maten var grei nok på festivalområdet, spesielt på Mexican stedet, og på Guffen inne på festivalplassen. Anbefales for alle som skal neste år.

Toaletter
Dassene var overaskende rene og fine, og det var ofte papir. Det skjedde et par ganger at noen hadde smørt dritt oppover veggene men det var sjeldent.

Folk
Alle var bare hygelige, jeg gikk mye rundt i en SOAD t-skjorte og ble overøst med øl og invitasjoner av folk som forstår seg på musikk. Noen stjal et smykke fra meg, men det var bare ett bilig et til 50 kr så det var ikke ille akkuart.

[SIZE=3]Konserter[/SIZE]

Stone Sour
Fikk med meg store deler av Stone Sour konserten, de spilte tre nye sanger som var greie nok. Har ikke hørt mest på dette bandet så jeg tok aldri av, men det var bra nok.

Metallica
Fantastisk åpning, med Battery og Master of puppets, de spilte noen sanger fra det nye albumet som var mye bedre Live en på CD. Alt i alt en opplevelse som vil vare lenge. Eneste minusen var at det ble helt vilt i begynelsen, folk flomet mot deg som en flodbølge, men det roet seg.

Gåte
Overjordisk vakert.

Turboneger
Turbojugend Vestfold mødte opp i Denim, Sailorhats og sort sminke, klar for det meste. Sto på andre rad hele konserten omtrent, Hank var grusom og alle elsket det. Darknes forever!

Sigur Rós
Nydelig musikk som jeg desverre ikke klarte å se hele av, grunnet mangel på søvn og for mye kulde.

QOTSA
En meget bra konsert, med en overaskelse midt i. Queens rocket hele publikum og litt til.

Murderdolls
Skuffende konsert, presterte og duppe av under konserten. Bonus for Turboneger skjorte på gitaristen.

Asian Dub Foundation
Hadde aldri hørt på dem før men det lille jeg hørte fenget bra og publikum likte det veldig godt.

The Psych Projekct
Lite kjent Dansk heavy band som spilte på Campingsenen, de var jævelig bra og jeg forventer store ting av dem i fremtiden.
Dette så jeg på Roskilde:

Asian Dub Foundation ****** [Beste konsert]
Gogol Bordello ****** [Beste Ukjente]
Iron Maiden ****** [Beste overraskelse (nyfrelst]
Queens of the Stone Age *****
Sigur Rós *****
Equicez *****
Turbonegro ****
Tomahawk ****
The Hellacopters ****
Melvins ***
Fu Manchu ***
Raging Speedhorn ***
Xploding Plastix ***
Electric Eel Shock ***
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Asian Dub Foundation var helt sjef, definitivt den beste konserten jeg så der nede, genialt da de fikk publikum til å 'hoppe for rettferdighet' (for å oversette det litt tørt). The Datsuns leverte en ny sjefskonsert. Tomahawk, Coldplay, Metallica, Sigur Ros og Slovo leverte også gode konserter. Queens of the Stone Age, Turboneger, The Kills, Mew og Björk klarte å skuffe en hel del.

Men fy fadej for en bra festival. Enormt mye skeive folk og moro.
Turboneger var ikke mye skuffende..
Synes turboneger og metallica var best, coldplay ble jeg litt skuffet over, samme med gåte!
Turbo leverte dårlig konsert? Hørt slikt tull.. Var jo beste konserten der nede! Gjengen min stod fremme i slusa mot midtgangen, og vi rocka hele veien gjennom! Hadde visst kommet på dansk tv også..

Turbo var fantastisk!

Metallica var veldig bra, Maiden var veldig bra og Immortal var veldig bra!

Gåte var bra, Cato Salsa var bra, Kaizers var bra, Björk var bra, Massive Attack var bra og QOTSA var bra!

Massacre, Tomahawk, Fu Manchu og Murderdolls kune vært bedre.

Resten var shait...

To ting irriterte meg; den enorme mengden røyking i forhold til i fjor, når jeg ikke kan røyke selv, og at folk var så jævlig trøtte og livløse på QOTSA.

Ellers var det en fatastisk festival med bra vær og bra folk!

@ZAld Hadde to av de samme erfaringene som deg. Festing i flott uvær på utsiden på lørdagskvelden, og folk som gir respons pga. Immortal t-skjortene jeg gikk rundt i mye av tiden.
En kammerat av meg (Pølsa) var den som ble sluppet inn først på festivalområdet, og ble intervjuet av dansk TV.

Intervjuer: How does it feel to be number one?
Pølsa: I'm always number one, so I'm used to it.

Knall!
Gåte var genialt, herlig, vakkert, nydelig. Det var bare så komplett.
hmmm, likte ikke gåte jeg da. Synes det ble litt for "jodler" aktig, men må jo være noen som liker det oxo
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jepp jepp, da var jeg tilbake også Helt genialt. Hadde to uker i danmark, en til å komme oss etter festivalen på også...
Synes det var helt knall, eneste var at lyden på en del av scenene var heller crappy til tider.. Feks var det dårlig lyd på Def Jux på Odeon, og til tider på Nordic by nature på Paviljongen. Metallica var sinnsykt bra, sto ganske langt frem, var på tredje raden på QOTSA og det var HEEEELT vilt Fikk med meg store deler stone sour, og coldplay også.. og generelt MANGE konserter. Xzibit var som vanlig bra og jeg SKAL tilbake neste år!!!
Jeg skal tilbake neste år. Uten tvil=D