Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2010
Jeg og en kamerat skal kose oss neste lørdag. Vi har noen 100 mg nobligan debot. Han mener jeg jeg må ta 3 stk. Selv mener jeg det holder med 2, jeg kommer nemlig til å spe på med litt vival.

Hvordan er nobligan i forhold til paralgin forte? Jeg pleier å få ønsket effekt når jeg tar 2 paralgin sammen med 10 mg vival og repeterer dette etter ca 3 timer. Jeg er ikke ute etter å bli superruset, det er jeg ferdig med for mange år siden. Ønsker bare å synke ned i sofaen, se film og spise digg mat, og ikke minst glemme sykdom for noen timer 🖒

Erfaringer mottas med takk ☺
Om du får funk av 2 PF, så trenger du hvertfall ikke begynne med 300 mg nobligan da det er sterkere enn Paralgin. Begynn med 100 om gangen så ser du bare an formen.
Funk og funk, men jeg får en behagelig form når jeg blander med vival. Før var jeg altid den som trykte i meg mest av alt, men tidene har forandret seg. Tror kanskje jeg begynner med 200. Tenker at det hvertfall ikke kan gå gale på noen måte ☺