Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1949
Så har nå skaffet 3 5mg metamina piller, lurer på hvor lang tid det tar før det går ut av pisset.
Litt usikker her ifra men siden det slår ut som amf så 2-4 dager antar jeg.
Du kan skynde på utskillingen ved å innta syrlige ting som juice, eller dersom du har tilgang på det ideelt sett askorbinsyre, det vil si vitamin C. Det kan du trygt ta mange gram av, men regn med litt rennamage. På motsatte siden vil amfetaminen bli lengre i kroppen hvis du holder inntak basiske, eller om du skulle spise natron. Denne effekten av basisk vs. syre og stimulanter som amfetamin og kokain er velkjent. I så stor grad at brukere unngår syrlige ting.

Sakset fra wikipedia i avsnittet Interactions "Acidic substances reduce the absorption of amphetamine and increase urinary excretion, and alkaline substances do the opposite.[144] Due to the effect pH has on absorption, amphetamine also interacts with gastric acid reducers such as proton pump inhibitors and H2 antihistamines, which increase gastrointestinal pH (i.e., make it less acidic).[144]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Amphetamine

Mitt inntrykk er at i statene så er mange klar over dette, da baser er viktig i blant annet produksjonen av crack ut av kokain.

Jeg har selv studert blodprøveark da en blodprøve jeg skulle ha tilfeldigvis var på samme ark som en rekke narkotiske stoffer og merket meg at det gjøres forskjell på amfetamin og meth-amfetamin, det er to forskjellige utslag/bokser. Disse binder seg svært ulikt til kroppen, og i realiteten så eksisterer det ikke ren amfetamin sånn som dexamfetamin i gatedop, det inneholder alltid en del meth eller bare meth. Jeg er veldig interessert i amfetamin så jeg har lest ganske mye.

Jeg vet ikke om prøven er for å avdekke hvem som helst bruk eller for å sjeke om du tar gatedop. Meth binder seg svært godt i kroppen og tar vesentlig lengre tid på forsvinne, minst en uke om ikke lengre. Dexamfetamin kan du påvirke direkte ved å innta syrlige ting og generelt spise godt og drikke godt.

Forresten så kan du helt lovlig og ikke utrolig dyrt bestille pisseprøvepinner på nett. Kanskje litt vanskelig dersom du bor hjemme, men kjekt å vite.

Ja og som svar på spørsmålet hvor lenge: det samme som Metylfendidat sa, bare at nå vet du også hvordan du a) knekker effekten av metaminaen (godt tips til når man bare vil sove og er alt for full av amfetamin), og b) korter ned tiden før det er ute.
Sist endret av åJasså; 13. juni 2016 kl. 19:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Si 7 dager, så er du safe. Promise
5dager, 7 er du sikker! Har en kompis som må pisse hos lege hver torsdag, og han bruker makkers hver helg
Aldri vært positiv