Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 3174
Hvor mye paragin forte må til for å oppnå en liten rus? Nulltoleranse..
Kommer an på hva du vil kalle en nevneverdig rus. 1 pf vil påvirke deg men ikke nødvendigvis så mye at du kan si forskjell. Selv synes jeg 5 gir meg en ok chill følelse. Du kan jo gå høyere, men har ikke i hodetoppen dødlig dose nå.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Ok takk, lurte egentlig bare på om 1pf ville kjennes siden det er alt jeg har
Det vil fungere for å føle seg litt bedre, men du vil føle deg langt fra ruset. Heller edru og litt mer bekymringsfri =)
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Er det en fin kombo å klemme i seg et par glass rødvin kanskje?
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Er det en fin kombo å klemme i seg et par glass rødvin kanskje?
Vis hele sitatet...
Knall det, kos deg.
Aldri begynn med 5, det er tåpelig hvis du ikke bruker å ta det. Begynn med 2.
I perioder der jeg er HELT nykter kan jeg faktisk bli tung i hodet og kjenne det litt etter kun 2 stk. Er jeg derimot litt sløv eller har røyket meg en joint tidligere på dagen merker jeg det ikke. Jeg må mao. være veldig våken og opplagt for at jeg skal kjenne det.

Men paralgin forte er dritt å bruke som rusmiddel, inneholder masse paracetamol som ødelegger nyrene dine hvis du spiser mange. Skal du absolutt ruse deg på det, så knuser du pillene, legger det i et kaffefilter, tilsetter vann, lar det stå noen timer, for så å drikke miksturen som har havnet i koppen. Det som ligger igjen i filteret er paracetamol og skal kastes.
Sist endret av pkk1990; 16. juni 2016 kl. 00:39.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Ja vet det, har bare spist en og har ikke tilgang til mer, spiste den i hovedsak pga smerter i nakke, men som rusavhengige flest så fikk jeg enormt russug med en gang jeg spiste den, litt rødvin gjorde susen ja!
Dette med 1 og 2 skjønner jeg ikke. Tok 3 første ganga jeg prøvde. Merka ikke en dritt. 5 så merka jeg litt, men fremdeles ikke noe særlig. Tror dette med opiater er veldig individuelt. Det er jo også de som merker mye av 1.
Sist endret av Relevant; 16. juni 2016 kl. 01:35.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dette med 1 og 2 skjønner jeg ikke. Tok 3 første ganga jeg prøvde. Merka ikke en dritt. 5 så merka jeg litt, men fremdeles ikke noe særlig. Tror dette med opiater er veldig individuelt. Det er jo også de som merker mye av 1.
Vis hele sitatet...
Må som sagt være helt opplagt før jeg tar dem, på helt tom mage. Blir ikke spesielt "ruset", men kjenner meg litt tyngre i både hode og kropp. Dette er selvsagt uten noen toleranse.

For å spice opp rusen vil nok alkohol 30 minutter etter inntak hjelpe.
Aldri fått særlig effekt av downers uten om alkohol. Var en gang jeg fikk en neve somadril på fest, det var faen i meg sykt.
For min del startet rusen på 4 paralgin. Nå er jeg mest glad i den rusen jeg får av 7-8 stykker. Er ikke noe særlig for magen, da. Men det går an å ekstrahere kodeinet.
Snakker vi kun PF vil 3-4 stk være en fin startdose for folk uten erfaring. Personlig syntes jeg det er helt ok med 3 stk, noen drinker og en benzo i tillegg, ikke noe særlig opiat-rus, men det gir veldig god og behagelig rus, PF for seg selv syntes jeg blir litt sløsing om man ikke tar 150mg+, men det er helt klart den tryggeste veien å gå.

Relevant, det du sier om opiater stemmer, ihvertfall for kodein. Det er veldig individuelt i følge http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2704133/


''The clinical effects of CYP2D6 allelic variants can be seen with codeine administration. Patients who are poor opioid metabolizers experience reduced efficacy with codeine because they have a limited ability to metabolize codeine into the active molecule, morphine. In contrast, patients who are rapid opioid metabolizers may experience increased opioid effects with a usual dose of codeine because their rapid metabolism generates a higher concentration of morphine.''
Sist endret av Hater; 19. juni 2016 kl. 00:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Blir nok litt pf ikveld, noen som vet dødelig dose? Vil helst ligge nermest mulig om dere skjønner ;s
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Blir nok litt pf ikveld, noen som vet dødelig dose? Vil helst ligge nermest mulig om dere skjønner ;s
Vis hele sitatet...
Varierer nok fra person til person hva som regnes som dødelig dose.

Anbefaler iallefall ikke å gå over 10stk.

Om du i det hele tatt skal ruse deg på drite, kjør en cold water extraction da man!

Pass på helsa di

Peace
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Tenkte på det, men tar det lang tid å extracte? Klarer ikke vente på å ruse meg serru... har spist 4 stk, venter bare nå
Du kan jo kjøre nedpå paralgin forten og så røyke litt hasj, det ville nok gitt deg en jævlig chill følelse. Tror jeg skal prøve cold water extraction en dag. Det tror jeg er det safeste ettersom du ikke har lyst å ødelegge noe inni kroppen, men da må en bruke en del paralgin fortre. Tror ikke det ville vert verdt det med bare 1.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Har et brett, men ikke noe røyk..
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Har et brett, men ikke noe røyk..
Vis hele sitatet...
Det er ganske enkelt og lage faktisk, tar ikke så forbanna lang tid

Er bare å knuse opp tablettene til pulver, ha det i ett glass evt shaker.
Sett den i frysern/kjøla, så belag deg på en times venting(som kan være verdt det/slipper å få skrumplever før du er 30 liksom)

Rør/shake whatevs vært kvarter ca, så til slutt kjører du alt igjennom kaffefilter/klut ellernoe, shot i vei. Det smaker forresten høgggggg
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Har et brett, men ikke noe røyk..
Vis hele sitatet...
Da ville jeg gått for cold water extraction. Her er en video du kan se
https://www.youtube.com/watch?v=1_ThfoEL5f0
Kos deg
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Men var ute etter maxdose her.. anyone?
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Men var ute etter maxdose her.. anyone?
Vis hele sitatet...
Erowid:"The LD50 (lethal dose for %50) is 800 mg in the average person. Death from codeine, unlike most opiates, includes restlessness, seizures and eventually death from respiratory arrest. Some sources indicate that the lower-end LD50 may be around 500 mg, so doses above 450 mg are in the red zone."
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Erowid:"The LD50 (lethal dose for %50) is 800 mg in the average person. Death from codeine, unlike most opiates, includes restlessness, seizures and eventually death from respiratory arrest. Some sources indicate that the lower-end LD50 may be around 500 mg, so doses above 450 mg are in the red zone."
Vis hele sitatet...
Takk Fuglern!!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Det der er vel for kodein overdose? Du dør lenge før det av overdose paracetamol.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
What? Hva er paracetamol od da?

Har spist 8x30mg nå
Sist endret av Makkafisn; 10. juli 2016 kl. 16:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
What? Hva er paracetamol od da?

Har spist 8x30mg nå
Vis hele sitatet...
Tror det skal gå fint, men du bør passe deg for hvor mye du inntar av de forskjellige tingene som er inni legemidlene dine. Skriv hvordan du føler deg senere! Kos deg


Fant dette: Risk of severe liver damage (ie a peak ALT more than 1000 IU/L)

Based on the dose of paracetamol ingested (mg/kg body weight):
Less than 150 mg/kg - unlikely.
More than 250 mg/kg - likely.
More than 12 g total - potentially fatal.
Mer på denne linken: http://patient.info/doctor/paracetamol-poisoning
Sist endret av slappegodt; 10. juli 2016 kl. 16:22.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du bør absolutt ikke spise flere.
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Du bør absolutt ikke spise flere.
Vis hele sitatet...
Enig med ranman22. Har hørt om folk som har kjørt ned på 10-15stk så det har gått greit med andre. Hva tenker du ranman22, om han stopper nå så skal det gå fint? Kan hende han kjenner det litt i magen, men dette er ikke noe som bør bli gjentatt, ihvertfall ikke ofte.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Takk, ja ble et ganske spontant inntak uten ettertanke dette.. formen er fin, grunnen til at jeg spiste så mange var at jeg syns jeg fikk lite rus.. er vel 2 timer eller noe siden jeg spiste di første
Oi faen! Trodde du ekstraherte kodeinen. Tror alikevell det skal gå fint. Jeg har ihvertfall knasket så mange før.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Kjenner ikke noe i magen, er ikke ofte jeg spiser tabbiser, å gjentas neppe på lang lang tid, går somregel i å trykke makka eller oxy og slikt.. så levra har ikke fått kjenne på så mye paracetamol opigjennom
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
What? Hva er paracetamol od da?

Har spist 8x30mg nå
Vis hele sitatet...
Det er 400 mg paracetamol i en pgf. 30 mg kodein. Så du har tatt 8×400 mg paracetamol.
Sist endret av entropi; 10. juli 2016 kl. 16:30.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Har ikke tilgang til fryser atm pga bosituasjon så ble nok ikke ekstrahert
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Takk, ja ble et ganske spontant inntak uten ettertanke dette.. formen er fin, grunnen til at jeg spiste så mange var at jeg syns jeg fikk lite rus.. er vel 2 timer eller noe siden jeg spiste di første
Vis hele sitatet...
Har du noe toleranse mot opiat lignende preparater? Har før kjent at det kan ta noen timer før jeg kjenner det. Legg deg ned og vent på godfølelsen
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Har nulltoleranse atm kjenner meg litt stein da, så har jeg litt trykk i hodet, tror jeg blir mer og mer stein, usikker...

Edit: ble plutselig veldig veldig stein, digg ass
Sist endret av Makkafisn; 10. juli 2016 kl. 16:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når jeg ikke har tolleranse er 3 nok for en god rus! Jeg syns dere gir litt dårlige råd når dere anbefaler flere, da 2-3 kan være nok for mange og over det kan bli for mye!
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Endte med 10 stk, gikk så fint så