Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3357
Heisann
Beklager hvis det er noen skrive feil men er helt ballefjern :P

Jeg hadde bare en halv røyk og en 0,5 brunt igjen istad når jeg skulle lage joint så tok litt sitron te og blanda litt ut i tobakken. jeg mekker joint og går ut og røykern, jævlig digg smakk med te og pot sammen :P så begynner det å bli jævelig og trekke, hoster og mister omtrent pusten. Så røyker vi ferdig og går inn så merker jeg at jeg blir helt ballefjern, jeg blir tung og lett i hele kroppen, varm og følelse av gull som renner ut og kroppen min, og at alt er bra. musikk er helt perfekt og vakker, og jeg synger med og spiller trommer og alt og forestiller meg at det er tusen folk rundt meg osv.

Veldig lik rus jeg får på grønnt. Jeg har røyka på den shiten hver dag nå denne uka og har bare blitt ballefjern og dårlig. har røyka i mange mnd nå men ikke merka så god følese som nå.

Er det pga sitron teen at jeg blei så spesiel fjern nå ?
Røyke hasj uten tobakk gir en helt annen effekt.
Nikotin har mere virkning enn folk flest tror

evt. kan det være god hasj du har kommet borti
Støtter det Sigurd4u sier, man får en heeelt annet rus av å røyke rent.

Jeg oppfordrer andre til å røyke rent også, spar lungene dine for den jævla tobakken.
røyk grønt evt bland brundt og grønt det er helt flotters sammen ..
helt enig med Layzi bli kvitt den tobakken og chill
Når vi er inne på det. Er det noen steder i Oslo som selger et eller annet du kan blande i hasjen? Er dritt lei tobakken, og får nesten aldri tak i grønt heller.
Har bare brunt for tiden. Hvordan blir det å mekke i te? Har lite igjen og vil ikke ta sjansen på å sløse
Du har kanskje mekka for svakt de andre gangene, og derfor fått i deg for mye nikotin, sånn at du ble dårlig.
just a though.
Når jeg røyka, brukte jeg å mekke sterkt som faen, så jeg slapp den jævla nikotinrusen som kuket til highen.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 17. september 2011 kl. 12:20.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har bare brunt for tiden. Hvordan blir det å mekke i te? Har lite igjen og vil ikke ta sjansen på å sløse
Vis hele sitatet...
Det brenner ikke så veldig bra. Det beste blir i såfall å blande med både tobakk og te.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har bare brunt for tiden. Hvordan blir det å mekke i te? Har lite igjen og vil ikke ta sjansen på å sløse
Vis hele sitatet...
Gnu det på vanlig måte uten tobakk. Pakk i pipa, tenn på.

Er ikke mere hokus pokus.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Når vi er inne på det. Er det noen steder i Oslo som selger et eller annet du kan blande i hasjen? Er dritt lei tobakken, og får nesten aldri tak i grønt heller.
Vis hele sitatet...
Nikotinfri tobakk på Shangri-La. Spør i kassa!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har bare brunt for tiden. Hvordan blir det å mekke i te? Har lite igjen og vil ikke ta sjansen på å sløse
Vis hele sitatet...
Røyk det reint.

http://www.youtube.com/watch?v=OeFEcCSuLO8

Finnes andre metoder å bruke også å gjøre det på. Det kommer an på hvordan hasjen din er. Om du kan forme den eller om den blir helt flytende.
Denne metoden funker best på til tørr jævel.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Røyk det reint.

http://www.youtube.com/watch?v=OeFEcCSuLO8

Finnes andre metoder å bruke også å gjøre det på. Det kommer an på hvordan hasjen din er. Om du kan forme den eller om den blir helt flytende.
Denne metoden funker best på til tørr jævel.
Vis hele sitatet...
Må man ha så mange trekk som han på filmen tar for og bli stein? Virka stress, men mulig jeg tester.

Kan en 0.5lr plastflaske med avskåret bunn,telys til og stå på,nål,gall og vanlig kork som "lokk" fungere tro?