Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1268
Noen andre en meg som er dødelig interressert i dette her? jeg følger med hele tiden og er ute å jakter når jeg kan.. jeg var på rett sted å leitet i dag.. men fant han ikke.. :P gikk glipp av 60 000 da..

Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
humm, hva er dette for noe egentlig? ramla over sendinga i dag morges... hvor de skulle finne ut hvor karen hadde gjemt seg.. Han ene sa at hvis du tolker det han sa sist "Jeg er ikke en kylling" og oversetter kylling til chicken, så er han på Prior i Trondheimsveien... Folka har oppfinnsomhet ihvertfall Men, hva er hoved greia med dette?
Programmet hører skikkelig stilig ut! Har hørt litt om det, men aldri hørt programmet. Noen som kan forklare hva det går ut på, og når det går?
Cyber's Avatar
Trådstarter
Programmet går ut på å finne en person som har gjemt seg et eller annet sted i byen.. Hver dag klokken 0800, 1100 og 1500 ringer den "jagete" personen inn til radio1 gir fra seg en ledetråd og prisen på sitt hodet.. Premien varierer fra 13 000 til 200 000.. Meste det var her i bergen var 150 000..
Hvis du har noen ide om hvor han kan være utifra ledetråden så spør du alle du møter og ser "er du jaget av radio1", spør du ikke akkurat det så vinner du ikke..
Konkurruanse tiden er 1,5 time etter tidspunktene ledetråden er gitt på.. I det tidsrommet kan du vinne...

Jævlig kult konsept.. og hvis du er dyktig og rask og tør å spørre alle kan du vinne mye penger..

Mer info på http://www.jaget.tk (sjekk forum) og på http://www.radio1.no
Jeg er dårlig til å lete, men gjøres dette i Stavanger også? I så fall vil jeg delta!

Edit:
Fant svaret nå; ja!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Noe mer, eller holder det å bare si "er du jaget av radio 1"?
And the money is yours?
Opprinnelig postet av totto
Noe mer, eller holder det å bare si "er du jaget av radio 1"?
And the money is yours?
Vis hele sitatet...
Ja, ut fra det jeg har lest er det bare å spørre personen om nøyaktig "er du jaget av radio 1"? og pengene er dine! Regn med jeg skal lytte til radio1 imorgen!
mest offtopic: rettelse: "er du jaget av radio 1?" ellers blir det noe helt annet.
Cyber's Avatar
Trådstarter
Så lenge du spør akkurat om det får du pengene ja.. Er ganske vanskelig..

Men vi kan sammarbeide.. Hvis dere leser på forumet på www.jaget.tk så har jeg postet alle ledetrådene i bergen hittil.. er noen fra oslo og trondheim der og.. Mange av de samme ledetrådene brukes om igjen i andre byer til andre tidspunkt med samme svar.. SÅ hvis vi sammarbeider, og skriver ned alle hint osv så er det større sjangse for å vinne..
Cyber's Avatar
Trådstarter
jaget var i gang i bergen igjen i dag.. og i dag var det JÆÆVLIG vanskelig..

Her er ledetråden osv:

Ledetråd: Fy faen jeg må dra. Jeg er ikke feig ( !!!?!?!!!)
Sted: Fana kirke
Svar: Det er fy å si faen i en kirke.. Og han er ikke feig fordi premien var så stor.
Premie: 200 000 (!!)
Status: ikke funnet..

Helt forbanna umulig denne her.. hvordan skal man klare å få en kirke utifra det der..men men.. Var faktisk en som klarte det.. men kjørte bare rundt kirken, gikk ikke inn på området.. pyh for han..
noen som veit om den jagede ble funnet i trondheim i dag da?
ledetråden var rundt grisen vertfall.
å ikke har jeg peiling på hva det skal være
Cyber's Avatar
Trådstarter
Scha sa at stedet i trondheim var valgbodene, hvorfor forstår jeg ikke.. :P
Delvis off-topic, så du en med sort hår som sprang forbi valgbodene kun iført boxer og egg i dag var det nok meg..
Cyber's Avatar
Trådstarter
Offtopic: Grim, hvorfor løp du sånn dA? :P

Ontopic: http://pub.tv2.no/nettavisen/valg/article130432.ece her er vel forklaringen til "rundt grisen" og valgbodene i trondheim lixom..