Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 567
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Jeg lasta ned harry potter and the order of the phoenix som lydbok.... den består av mange filer som har 16kbps... for å få den inn i mp3CD-spilleren min må de være 64kbps, og dette kan jo forandres ved å redigere hver fil...

Problemet er at det vil ta altfor lang tid å redigere hver eneste fil så jeg lurte på om det fantes noen programmer som kunne gjøre om en større gruppe filer til 64kbps...

Eventuellt et program som slår sammen mange mp3-filer til en...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Du tar og hiver alle filene i winamp, så bruker du diskwriter tingen. Da skal du ha en fin wav-samling. Så tar du og encoder de til mp3 igjen etter howtoen her: http://www.freakforum.nu/forum/showt...&threadid=1039
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Trådstarter
Diskwriter? er det et plugin?
Sist endret av SilverKhan; 3. juli 2003 kl. 16:29.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Diskwriter er en plugin som er med Winamp, som lager wav ut av mp3'ene.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Trådstarter
Noen som kan forklare hvordan den diskwriter greia funke... når jeg prøvde den låste bare maskinen seg
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Den fungerer sånn at når du setter på en sang, så lager winamp wav av den.

Om du har en gammel pc må du være litt tolmodig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Trådstarter
jeg var ikke t[lmodig nok nei... og jeg lot winamp lage mp3/filer direkte, s[ det tok vel litt ekstra tid... for'vrig var det 38 filer á ca. 40-50min så det tok sin tid

takk for hjælpa