Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 639
Alt er ikke det samme, selv om det kan høres som ut, alt som er bra er ikke nødvendigvis bra, men alt som suger stinker faktisk.
Musikk er ikke det samme for alle, vil bare at ALLE (legg merker til store bokstaver og fet skrift). skal forstå at man ikke kan diskutere mot hverandre når det gjelder musikk. "Ehhh, rock er bedre enn pop" "hallo! Rock ER pop, det er underground trance som er kult" "Næææhæi! Det er pop som er best, hvorfor tror du ellers det selger så bra da" Så kan dere bare gi faen å diskutere om hva som er BEST i musikk, det er relativt lett å forstå at dere virker helt idiotiske når dere sier sånne ting. Så nå kan dere sprenge noen postkasser eller noe isteden.

Forresten synes jeg det "nye"(første) Mars Volta albummet sparker helt vannvittig.
basert på hva skriver du dette for?
har ikke lagt merke til særlig mye "den genren er best" "nei denne er bedre"
*har vært bort i det alt for mange ganger* Bra du tar det opp
enig, men det er lettere å ignorere det enn å hisse seg opp!

det der er en av 3384983905390490389 ting som irriterer meg, men jeg ignorerer stort sett alt! ;P
Næhei, det er punk som er best
Opprinnelig postet av Thyph
enig, men det er lettere å ignorere det enn å hisse seg opp!
Vis hele sitatet...
Mente ikke å hisse meg opp, bare forteller rolig hva jeg mener om det, kan jo ignorere det jeg og. Men folk bør vite at det er vannvittig teit.
mars volta er råfett.