Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 505
Var det mange av dere her som var på en eller flere av de eller??? Hva synes dere isåfall?? Jeg ble ganske skuffa jeg. Var der den 5, og er ikke fornøyd.. Først måtte vi vente i halvannen time før de gikk på senen, og så spile de bare like lenge også. Så utrolig arogant gjort. Da kune de heller hatt ett oppvarmings band. Så spillte de skuffenes lite fra Oceanborn også. Lyden kunne også vært bedre. Hørte til tider ikke gitar i det hele tatt.

Men det værste var alle de FEITE folka som bare lener seg på en, og skylder på "att det er de bak som dytter." DU har ikke krav på go' plassen bare forde du er stor og feit!!

Etter min mening var Symphony X og Stratovarius MYE bedre, selv om det var mindre publikum!
Jeg var der den 4. Måtte vente like lenge da. Gitaristen hørte vi nesten ikke noe til da heller. Men Jeg syns det absolutt var vært pengene jeg ga for det!!!!

Ellers var det masse feite apekatter som stelte seg i veien for meg å!
LunchBox's Avatar
Trådstarter
81 0
Joa.. det var jo vært pengene. Stod/satt vel også ca bare 4t i kø tror jeg..
Hvis de store hadde vært apekatter, så hadde jeg unnskylt de, for da hadde de sikkert ikke vist bedre
de så nå ut som noen apekatter ihvertfall...:P og det er ingen unnskyldning for at de skal å stelle seg rett foran meg, slik at jeg ser dem rett i nakken!!!
Var der den 5. og syns konserten var drit fet. Sto halvannen time utenfor og halvannen time inne før konserten var i gang, men det tok helt av når den gjorde det.