Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 841
Noen som er på festivalen ? (www.quart.no)
Skal ? Meninger om konsertene ?

Akkurat kommet hjem fra Queen of the stone age, ganske bra (Fikk bare sett den pga måtte jobbe)
Uhm ... skal ikke si hva jeg syns om selve festivalen, men om dere har sjansen, se for all del Mighty Mighty Bosstones, Sick of it All, Ralph Myerz & The Jack Herren Band og Manitoba, og vær bitre, virkelig bitre om dere gikk glipp av Cave In og Flaming Lips.
just komt hjem fra quarten nå jeg også
SInnsykt fet Queen konsert! Er litt sølete og blæud nå menn
JAja...i morra burde det være opphold! for orker ikke bli så våt som jeg ble i dag, og i morra er det paaaaaaarty! :P
Epleplukker
Trådstarter
Dagens himmel: Det er en sol der
Dagens program:
  • Don Juan Dracula Onsdag 15:00 Bendiksbukta
  • Furia Onsdag 16:30 Bendiksbukta
  • Darling Daizy Onsdag 17:15 Odden
  • NUD Onsdag 17:15 Idrettsplassen
  • Mew Onsdag 18:00 Bendiksbukta
  • Murderdolls Onsdag 18:45 Odden
  • Junior Senior Onsdag 18:45 Idrettsplassen
  • Turin Brakes Onsdag 19:30 Bendiksbukta
  • Mighty Mighty Bosstones Onsdag 20:30 Odden
  • Ladytron Onsdag 20:30 Idrettsplassen
  • The Cardigans Onsdag 21:30 Bendiksbukta
  • Massive Attack Onsdag 22:30 Idrettsplassen
Rimelig tight program, første konsert tre og siste konsert halv elleve... Må man stille seg i slusekø på quart også? De verste sto nemlig 11 timer i slusekø på metallica - roskilde. Man får ikke med seg så mye annet da...
Epleplukker
Trådstarter
Nah, det er slusekø når du skal inn.. Når du har komme inn på område så går du nesten fritt. Første mann til mølle etc..
Så Queen Of The Stoneage i går, bel ganske skuffa. mens jeg besøkte slektninger så resten på Flaming Lips, showet var vist bra. Om musikken var de litt delte... Gleder meg til Cardigans!
NUD Onsdag 17:15 Idrettsplassen
The Cardigans Onsdag 21:30 Bendiksbukta



er vel de eneste jeg skal se, vist jeg ikke rekker massive attack. er veldig tett mellom de og the cardigans
Epleplukker
Trådstarter
Akkurat kommet hjem fra byen. Var på Junior senior idag samt. Furia.
Furia var dårlig.. Men Junior Senior var konge, noe av det beste så langt.
Epleplukker
Trådstarter
I dag var det The coral og Coldplay for tur.. The coral var bad! Men Coldplay var det beste så langt i år. Utrolig bra.
Better than thou.
Noen som har en bootleg av Coldplay? Much wanted! :]
Sinnsykt bra Coldplay var! Chris tok jo helt av. Evig bra scene show!

carlo: bootleg hvaforno?
Lurer du på hva bootleg er, eller lurer du på hva han ville ha bootleg av?

Bootleg er når noen tar opp en konsert i fra publikum, hvis jeg ikke husker helt feil. Han vil ha bootleg av denne konserten, hvis noen har fått tak i det.
de viste konserten på nrk så vidt jeg vet. Er vel bedre kvalitet på den. Tviler på at noen brukte noe særlig bra kamera på konserten, da dette ikke er lov og det regnet noe jævlig i begynnelsen..
Epleplukker
Trådstarter
me want tingeboottang to
Eller evt. filmen fra Nrk..
Better than thou.
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
de viste konserten på nrk så vidt jeg vet. Er vel bedre kvalitet på den. Tviler på at noen brukte noe særlig bra kamera på konserten, da dette ikke er lov og det regnet noe jævlig i begynnelsen..
Vis hele sitatet...
Tenkte vel egentlig mer på audiobootleg, men alt er egentlig av interesse.